Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Marksman
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: So nov 08, 2008 11:01 pm

Napisal/-a Marksman Sr sep 23, 2009 12:53 pm

@LaKi_

"Pri 100k maš lahko pr 2.0TDI že drug motor, al pa turbino."


Pri 100k km že novo mašino? Kakšne so pa bile te serijske napake?


Glede 2,0TDI se motorji letnikov 2004-2005 kaj razlikujejo od današnjih 2,0TDI v A3?
Kolikor gledam sedaj v A3 nima več 1,9TDI, samo še 2,0TDI.


@gepl83

To imate prvo generacijo (1996–2003) ali je že druga (2003 --> )?
Je sploh kakšna razlika po kvaliteti in zanesljivosti med 1. in 2. gen.?


@zlarre_

Žal "malo" čez bugdet. :) + ne kupujem ravno S-line.


@Blinder

Ja res je sem spregledal 1,9TDI 77kW ima 5 prestav, 2,0TDI pa 6.

Glede varčne variante: "März 2007: Einführung des 1,9 TDI e. Durch Maßnahmen wie längere Übersetzung der Gänge 3 bis 5, Schaltanzeige im Kombiinstrument, geänderte Motorelektronik, diversen Aerodynamikmaßnahmen (z.B. Sportfahrwerk serienmäßig für geringeren Luftwiderstand) und Leichtlaufreifen wird der Kraftstoffverbrauch auf 4,5 l/100 km und der CO2-Ausstoß auf 119 g/km gesenkt."

Je šele na tržišču od marca 2007. Tako da ta odpade.


Je res velika razlika po porabi med 1,9TDI 77kW 5 prestav in 2,0TDI 100kW 6 prestav za vožjo pa AC?
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Sr sep 23, 2009 2:17 pm

Marksman je napisal/-a:Je res velika razlika po porabi med 1,9TDI 77kW 5 prestav in 2,0TDI 100kW 6 prestav za vožjo pa AC?


Jaz bi se bolj vprašal, kateri od teh dveh porabi več po AC. Močnejši 2.0 al šibkejši a z krajšo zadnjo prestavo 1.9
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo Sr sep 23, 2009 4:22 pm

Najpogostejše napake 2.0 TDIjev so bile pokanje glave ter vztrajniki (sploh do letnikov 04, 05)
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 Sr sep 23, 2009 5:57 pm

jaz imam prvo generacijo 8L, mama ima pa 8P 2003 letnik. Kar se kakovosti tiče sta tam tam, kvarljivost isto, pelje se pa lepš v tastari generaciji (bolj udobno), ima pa novejša boljšo lego na cesti.
GQ
 
Uporabniški avatar
adamovc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 518
Pridružen: So jul 29, 2006 8:07 pm

Napisal/-a adamovc Sr sep 23, 2009 8:00 pm

gepl83 je napisal/-a:jaz imam prvo generacijo 8L, mama ima pa 8P 2003 letnik. Kar se kakovosti tiče sta tam tam, kvarljivost isto, pelje se pa lepš v tastari generaciji (bolj udobno), ima pa novejša boljšo lego na cesti.


A mi lahko kdo prosim razloži, zakaj naj bi se 99% normalnih voznikov odreklo udobju v vožnji na račun boljše lege na cesti kot v starem A3? A slučajno komu lega na cesti v tem modelu kadarkoli ni zadostovala? Razumem, da novinarji v svojih nekaj uricah druženja z avtomobilom testirajo predvsem ta aspekt vozila, samo v vsakodnevni vožnji je pa po mojem mnenju nad neko zaželeno ravnjo lege na cesti (ki jo po mojih izkušnjah stari A3 ima) udobje bistveno pomebnejša lastnost.

Spominja me na današnji test Seata Exeo na Siolu - v primerjavi z Mondeotom, Insignio, Passatom in drugimi v istem cenovnem razredu je v vseh pomembnih stvareh slabši, v primerjavi s premium modeli kot je nova A4, BMW 3er in MB C pa je zelo konkurenčen :roll:
 
Uporabniški avatar
RobberDuck
Novinec
 
Prispevkov: 283
Pridružen: Če mar 27, 2008 6:33 pm

Napisal/-a RobberDuck Sr sep 23, 2009 10:07 pm

novejši je tud malenkost večji (zadaj je več prostora za noge), v njem se boljš sedi. V novejšem si s svojimi skoraj 190 cm res dobr naštimam sedež, tko da res sedim dobr. V starejšem se glih tko vredu sedi, se pa na dolge ture pozna razlika (čeprav je novejši trši). Je pa novejši tud precej lepši (logično) in če ma človek denar, si bo kupu tist kar si je zaželel. A nebi blo brezveze, da bi mel kar vsi iste avte, sam zato, ker bi predstavljal kompromis med n-faktorji.? Pol bi lahk sam ena znamka obstajala.. Kar se pa lege : udobju tiče, se pa človek vsega navadi, razen če nima kakšnih resnejših zdravstvenih težav s hrbtom.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov