plavko61 je napisal/-a:fantiček, javi se po 5 letih, ko boš menjal par rok, amortizerjev, stabilizatorjev itd...
Na armaturko boš pa mogel dat žakel cementa da nebo plesala in škripala.
Zdej si samo povedal, da po tvojem mnenju če maš original (vse) ni tolikokrat potrebno menjat rok, amortizerjev, ... če pa maš predelan avto tako kot je treba pa za sabo seveda potegne celo verigo storškov kot je menjava nekaterih delov. Seprav dolgoročno gledano (cca 8-10 let), ker avto je "bolje" ohranjen? Tisti k ma vse original in nič menjan al tisti ki ima vse menjan na 5 let ob predpostavki da sta vožena s podobnim načinom vožnje. Pa tut če avto uporabljaš do meja (trackdays) boš rajš preventivno menjal olje, amortizerje ipd. da ja ne bo slučajno kej narobe. Ampak tko se dela, če so € nažalost je pa vse več ljudi ki bi radi mel samo veliko igračko z mal denarja.
Vedno se pa moraš vprašat a rabiš avto od A do B točke, a rabš avto zaradi firme, ker si nek ugleden CEO al rabš avto, da ga vsake tok časa stisneš in se počutš 10 let mlajšga ali drugo. Na podlagi tega in seveda € pa nrdiš nek kompromis...
Jst osebno gledam, da avto ni karamboliran in potem vložim še tok denarja da mu naredim generalno motorja, menjavo gum in zavor, kemično čiščenje. Če ima kakšne dodatke se probam zmenit, da niso všteti v ceno in nej jih on/ona proda posebaj nekomu xyz, če je modificiran s poliestrom je prej - kot +.