Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi Če nov 05, 2009 10:24 am

x 2
 
devilish83
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Sr nov 04, 2009 1:53 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a devilish83 Če nov 05, 2009 12:00 pm

Huh.. Super hvala za vse odgovore.... ze sem si rekla, da imam dovolj iskanja "znamk" in bom gledala samo se korejce - al karkoli ze so Nissani in Toyote in kar ste predlagali... nato sem na mail od prijatelja dobila tole:
"In moraš se zavedat, da ti pri starosti nad 10let in 150+kkm tudi sloves »neuničljivosti« ne koristi kaj dosti, v primeru okvare pri japoncu si vezana na servise in nove rezervne dele, ki so mimogrede svinjsko dragi, pri manjših evropejcih pa lahko tudi kaj poceni improviziraš."
Pa sem si mislila, da ima tudi to besedilo smisel... zdaj pa ne vem.. vec.. sploh.. nic :) haha :) Vem da bi bilo lazje s 5000eur, a enostavno tokrat ne gre... :S
 
music_man
Novinec
 
Prispevkov: 380
Pridružen: Ne avg 24, 2003 12:45 pm
Kraj: doma

Napisal/-a music_man Če nov 05, 2009 12:02 pm

Za tvoje potrebe odličen avto, edino mogoče poglej za 2.0 mašino če je 2.5 preveč ;)

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3263816&show=1

Ti avti niso zanimivi za mularijo oz čefurje ki bi ga kupli za eno leto ter zgonili do kraja pa tudi za razne švercerje iz tujine niso zanimivi.

Tako, da takle avto velja za precej varen nakup.
VSAKA PALICA IMA DVA KONCA
JE REKEL MODREC, KI ŠE NI VIDEL ROGOVILE
 
Tad
Novinec
 
Prispevkov: 213
Pridružen: So jul 07, 2007 6:38 pm

Napisal/-a Tad Če nov 05, 2009 12:09 pm

music_man je napisal/-a:Za tvoje potrebe odličen avto, edino mogoče poglej za 2.0 mašino če je 2.5 preveč ;)

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3263816&show=1

Ti avti niso zanimivi za mularijo oz čefurje ki bi ga kupli za eno leto ter zgonili do kraja pa tudi za razne švercerje iz tujine niso zanimivi.

Tako, da takle avto velja za precej varen nakup.


Men se zdi za ta dnar najboljši nakup!
 
Uporabniški avatar
timm
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: So feb 28, 2004 12:36 pm

Napisal/-a timm Če nov 05, 2009 12:18 pm

devilish83 je napisal/-a:Huh.. Super hvala za vse odgovore.... ze sem si rekla, da imam dovolj iskanja "znamk" in bom gledala samo se korejce - al karkoli ze so Nissani in Toyote in kar ste predlagali... nato sem na mail od prijatelja dobila tole:
"In moraš se zavedat, da ti pri starosti nad 10let in 150+kkm tudi sloves »neuničljivosti« ne koristi kaj dosti, v primeru okvare pri japoncu si vezana na servise in nove rezervne dele, ki so mimogrede svinjsko dragi, pri manjših evropejcih pa lahko tudi kaj poceni improviziraš."
Pa sem si mislila, da ima tudi to besedilo smisel... zdaj pa ne vem.. vec.. sploh.. nic :) haha :) Vem da bi bilo lazje s 5000eur, a enostavno tokrat ne gre... :S


Bla, bla, seveda se dobijo ponaredki tudi za japonce. Smo jih imeli doma in enega še imamo in ni težav. Tudi za Saab se menijo, da so deli še pa še dragi, da ni ponaredkov,... potem se pa kje kaj pogovarjamo glede servisov in okvar pa ugotovimo, da pridem skoraj vedno ceneje skozi, kot tisti z ˝vsakdanjimi˝ avti.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če nov 05, 2009 12:19 pm

music_man je napisal/-a:Za tvoje potrebe odličen avto, edino mogoče poglej za 2.0 mašino če je 2.5 preveč ;)

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3263816&show=1

Ti avti niso zanimivi za mularijo oz čefurje ki bi ga kupli za eno leto ter zgonili do kraja pa tudi za razne švercerje iz tujine niso zanimivi.

Tako, da takle avto velja za precej varen nakup.

Tudi jaz mislim, da je tole eden od boljših nakupov in da se splača gledat modele, ki so nezaželeni iz vzrokov oblike, predsodkov.
Poglej tudi Accente - za tak mali denar težko dobiš kaj mlajšega ali bolje ohranjenega. Sicer pa bi osebno, če bi se tako pogosto vozil v Švico, povečal proračun vsaj 2x. Moraš vedeti, da če boš avto kupila za 1000€, boš morala kar dosti notr zmetati, vsaj nove gume, pregledat bremze in motor, kakšno rjo popravt.
Aja, kdo to pravi, da so rezervni deli dragi? Na našem Accentu smo menjali zavorne cilindrčke, pakne, nosilce stabilizatorje - pa so cene primerljive z evropejci. Ne nasedaj govoricam.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
devilish83
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Sr nov 04, 2009 1:53 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a devilish83 Če nov 05, 2009 12:50 pm

Hej, oglas je odstranjen, tako da nimam pojma o katerem avtu je govora... 2.5 je pomoje malo prevec zame (sklepam, da pije malo prevec potem)...
V svico se ne bom tako pogosto peljala... torej tokrat z vlakom, naslednjic mogoce marca - zna biti da tudi z drugim avtom zaradi.-. bla bla dolga zgodba, poleti 1x... tako da to ni vsak mesec ali kaj..
Se en problem imam z nezazelenimi avti... saj vem, da zdaj ze kompliciram, a 1500eur je meni kot nekomu 15000eur, tako da tudi jaz problam najti optimum za to ceno - ceprav je majhna. Se opravicujem za kompliciranje :) a predlagate mi "nezazelene" avte - s cimer sploh nimam problema, le ce si ga slucajno zelim prodati cez 1 leto, ker ne vem.. rabim denar za potovanje... potem - koliko so to pravzaprav nezazeleni avti? Tako, da se jih probam znebiti pol leta? Just in case...
Hvala :)
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če nov 05, 2009 1:04 pm

Če boš kupila Sonato za 1000€, kaj dosti sploh ne moreš zgubiti, kakšnih 700€ bi zihr dobila če eno leto. 300€ zgube... :lol:
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Tad
Novinec
 
Prispevkov: 213
Pridružen: So jul 07, 2007 6:38 pm
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi Če nov 05, 2009 2:19 pm

Poglej, zdaj si dobila kar nekaj zelo konkretnih predlogov od nas, ki smo imeli ali so imeli japonske avte. Mi smo se z njimi vozili, mi jih poznamo, črta. Z nakupom japonskega avta ne boš sfalila, sploh takega, ki ima prostoren prtljažnik, ker najbrž za v Švico ti bo prišel prav. V osnovi so japonski avti najbolj vzdržljivi in po drugi strani - najmanj zahtevni za vzdrževanje, preverjeno. Samo kapo dol.

Drugo pa je, v kakšnem stanju je avto, to pa nima veze glede na znamko in boš morala presoditi na licu mesta (žal je tako pri rabljenih avtih!).

PS Izjava o pokvarljivosti in dragih nadomestnih delih je popolnoma brez osnove, tako da si tega ne jemlji k srcu. In zdaj si zmedena... :roll: Tako bom rekel vstilu tega tvojega prijatelja, če sem malo nesramen - drugi avti bi ti pri 150.000 km crkavali in bi dobila poceni nadomestne dele, japonski ti ne bodo in ne boš rabila njihovih dragih nadomestnih delov :P

Ne vem potem, zakaj sprašuješ sploh na forum, če imaš pomisleke glede naših izjav.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če nov 05, 2009 2:35 pm

No, tudi Japonci in Korejci niso nepokvarljivi, ampak da so deli dragi, pa ni res. Recimo original zavorni cilindrčki za zadnje bobne za Accenta so prišli na HAT 2x komplet ~50€. Zavorni diski, ploščice pri Potokarju stanejo podobno za VW in Hyundai. Itd. Če ti gre pa ECU, je pa itak sranje pri vseh znamkah.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
music_man
Novinec
 
Prispevkov: 380
Pridružen: Ne avg 24, 2003 12:45 pm
Kraj: doma

Napisal/-a music_man Če nov 05, 2009 4:40 pm

VSAKA PALICA IMA DVA KONCA
JE REKEL MODREC, KI ŠE NI VIDEL ROGOVILE
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4571
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Če nov 05, 2009 5:12 pm

music_man je napisal/-a:http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3264196&show=1

Še 1x link do tistega avta


Ta še mene rajca :-P mi je barva všeč :D za mesto pa ni glih biser ??? Drugače Safrani od letnik 97 mk2 za 800€ dalje :idea:
 
Uporabniški avatar
pelinkovec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Pe dec 23, 2005 8:52 am

Napisal/-a pelinkovec Če nov 05, 2009 9:45 pm



Ti niti klime nimajo...

Jaz bi se preprosto vprašal - kje dobim največ za najmanj denarja? To pomeni, največ glede udobja (npr. klima), prostornosti, varnosti (ABS, airbagi), vzdržljivosti in zanesljivosti, porabi, ohranjenosti, starosti... No, hitro prideš do odgovora, da to ni npr. audi ali BMW :P

Dejstvo je, da ni idealnega in nepokvarljivega avta, ki bi imel minimalno porabo, šel kot raketa, bil super ohranjen, vzdržljiv in zanesljiv, bil zelo poceni in hkrati tržno zanimiv. Žal, tako pač je. Obstajajo pa kompromisi in približki tem željam, večinoma že navedeni v tej temi...

lp
 
Uporabniški avatar
defasturias
Novinec
 
Prispevkov: 324
Pridružen: Sr maj 13, 2009 7:04 pm

Napisal/-a defasturias Če nov 05, 2009 10:48 pm

Jaz ti pa priporočam megana. Seveda se jih bo zdaj par oglasilo da megane je sranje. S tem se do neke mere strinjam, v koliko je govora o 1995-1998 letnikih. Megani prve serije so namreč imeli ogromno težav, ki so bile pa pri faceliftu 1999-2002 odpravljene z novimi motorji. Poleg tega je karoserija pri faceliftu pocinkana, kar pomeni nič rje, v kolikor avto ni bil karamboliran.

Zdaj pa dejstva: Pri hiši smo imeli 5 meganov prve serije. Mama je imela coupeja letnik 96. Z motorjem ni bilo nikakršnih težav, so bile pa težave z el. pomikom oken, namreč 3x se je zlomilo vodilo. Brat, ki je imel 5v različico l.96, je imel dolgo časa mir, potem pa je šla najprej sonda, nato auspuh, začele so se pojavljati manjše okvare. Oba megana sta imela 1.6e motor. Moj drugi brat je imel tudi 5v l.96 z 1.4e motorjem. Težav ni bilo nobenih, avto se je prodal zaradi totalke. Ta avto je bil tudi edini kupljen rabljen. Oče je potem kupil 5v 1.4 16V l.2000, ki ga trenutno vozim jaz. Avto ima 108k km in praktično ni imel nikoli težav z motorjem ali čem drugim. Razen rednih servisov nobenih stroškov. Rje tudi na podvozju praktično ni, razen na vijakih in rjaste pikice se pojavljajo na auspuhu, ker bi pomoje s poliranjem šlo stran, ampak ne bi imelo smisla. Mama je potem coupeja zamenjala s peugeotom 206, ki ga je po 2 tednih prodala ter šla nazaj na megana, tokrat 5v l.2002 1.6 16V. Tudi s tem avtom ni bilo težav in je rust-free. Kar se tiče motorjev samih jih lahko samo pohvalim, edino vžigalne tuljave se menja malo bolj pogosto kot pri ostalih avtomobilih.

Tukaj bi še omenil megana od znanca (1.6e motor, avto mislim da l.96), ki ga je kupil rabljenega z 270k km, vendar ga je gonil na polno in ko je bil hladnilnik fuč ga ni zamenjal. Motor je šel pri nekaj čez 300k km po gobe. Tako da se mi zdi da ob primernem vzdrževanju bo avto delal še pa še.

Drugače pa prostora je v tem avtu dovolj, 5 ljudi z vso prtljago in šotorom za 6 oseb se nas je normalno peljalo na morje, kljub vsej teži in prižgani klimi je avto zmogel 140kmh potovalne hitrosti, porabil pa 7,8l/100km (1.4 16V s 95KM). Da ne omenjam kaj vse se da počet na zadnjih sedežih...

Skratka pomoje je ta avto najboljša izbira za ta denar motor s 95KM (1.4 16V) ali 108KM (1.6 16V), klimo in 100k-150k km. Ampak obvezno glej facelift modele od 1999 letnika naprej, ker starejši primerki so sranje.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3233263&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3265668&show=1
[/img]
 
M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 653
Pridružen: Sr jan 12, 2005 5:14 pm

Napisal/-a M Pe nov 06, 2009 7:57 am

Ampak v kategorijo 500 € - 1.000 € pa ravno ne sodijo, a ne?

Če bo meni kdaj jasno, kako je mogoče, da je Megane dražji od enako starega Safrana... :roll:
 
Uporabniški avatar
pelinkovec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Pe dec 23, 2005 8:52 am

Napisal/-a pelinkovec Pe nov 06, 2009 11:29 am

Glede megana in tuljav lahko potrdim - tudi sodelavec je imel na scenicu l. 2000 težave s tuljavami, so mu 2x menjali, stroška pa ne vem. Mu je pa pred kratkim tudi šel motorček oz mehanizem za dvig stekel - se je okoli vozil s spuščeno šipo :D , popravilo zo zamenjava pa je stala - reci in piši - 300€ :shock:

devilish83 je napisal/-a:Huh.. sem na mail od prijatelja dobila tole:
"In moraš se zavedat, da ti pri starosti nad 10let in 150+kkm tudi sloves »neuničljivosti« ne koristi kaj dosti


To je po mojem mnenju eden večjih mimosunkov, kar sem jih slišal zadnje čase :lol: Mislim, da se ravno pri večji starosti in večjemu št. kilometrov izkaže "neuničljivost" avtomobila...praktično vsak avto naredi 50-100.000km brez večjih težav, razlike se začnejo pojavljati pozneje, ko je amterial bolj obrabljen, ko začne zaje*avati elektronika (če je je veliko - npr. lagune...)


devilish83 je napisal/-a: v primeru okvare pri japoncu si vezana na servise in nove rezervne dele, ki so mimogrede svinjsko dragi, pri manjših evropejcih pa lahko tudi kaj poceni improviziraš."


Še večji mimosunek :lol: - pri evropejcih lahko improviziraš, z japoncem pa moraš na servis...ajoooj, ta kolega je pravi mojster :D
Deli niso nič dražji od evropejskih, itak pa pri tako starem avtu ne kupuješ originalnih delov, ker se ne splača, kupiš primerljivo kopijo, ki ni nič dražja od kopije za evropski avto...

En primer - pred dobrim mesecem sem menjal disk pločice na svoji carismi (seveda sem nabavil kopije :D ) - ko je prodajalec gledal po kataloški številki in računal ceno, je bil kar presenečen, rekel je "sem mislil, da bo dražje, ker gre za japonski avto.." To je pač neko prepričanje, ki je zakoreninjeno v ljudeh, veliko jih to ponavlja in trobi dalje brez najmanjše osnove ali izkušenj... To je nekaj podobnega kot "alfe se kvarijo, VW je super duper vzdržljiv" - je nekoč res držalo, danes ne več :roll:

Možno pa da se tudi motim v vsem tem, ne vem, nisem mehanik niti nimam blazno veliko izkušenj z avti (dejansko je to moj prvi avto), vendar mislim, da napisano kar drži... Če pa kdo misli drugače, naj prosim napiše ni nam (mi?) razširi obzorje :P

Lep deževen dan še naprej ;)
 
devilish83
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Sr nov 04, 2009 1:53 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a devilish83 Pe nov 06, 2009 4:40 pm

Hej... hvala se enkrat za vse odgovore in nasvete... in to da sem postala od kolega besedilo ne pomeni, da vam ne zaupam, le da poslusam mnenja z vseh strani, argumente, tako da pridem lazje do sklepa na katero stran naj se nagnem ;) Okrogla miza pa to... ucenje o tematiki, o kateri ne vem kaj dosti :P :)

Hm... Torej po vsem skupaj zna biti, da bodo vseeno v igro prisli torej Nissani in Mitsubishiji in Toyote... in morebiti Mondeo... ce ni rjast.. :)

Hvala ful ful :) Avto moram kupiti v dneh od 14. 11. - 18. 11. (takrat bom v Slo), tako da ce slucajno kdo v brskanju se kak super link zasledi, bom zelo hvalezna :) avto je lahko naceloma ze prej ogledan, vendar imam tajne agente le na primorskem in mogoce okolica ljubljane... ostalo bi moralo pocakat na moj prihod.

Hvalaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

dezevni pozdravi tudi iz Svice :) No... oblacni... ampak ne manjka dosti :)
 
Uporabniški avatar
defasturias
Novinec
 
Prispevkov: 324
Pridružen: Sr maj 13, 2009 7:04 pm

Napisal/-a defasturias Ne nov 08, 2009 10:20 pm

M je napisal/-a:Ampak v kategorijo 500 € - 1.000 € pa ravno ne sodijo, a ne?

Če bo meni kdaj jasno, kako je mogoče, da je Megane dražji od enako starega Safrana... :roll:


Pomoje ni treba biti ravno Sherlock Holmes da ugotoviš da večjim avtom pada cena hitreje. Malo poglej ladje kot so A6, bmw 5, 7 in boš videl kako stojijo cene v primerjavi z manjšimi modeli iz iste hiše enakega letnika.

[quote="pelinkovec"]Glede megana in tuljav lahko potrdim - tudi sodelavec je imel na scenicu l. 2000 težave s tuljavami, so mu 2x menjali, stroška pa ne vem. Mu je pa pred kratkim tudi šel motorček oz mehanizem za dvig stekel - se je okoli vozil s spuščeno šipo :D , popravilo zo zamenjava pa je stala - reci in piši - 300€ :shock:

Tuljava stane 30eur, dobi se tudi ceneje če ti ravno ni do tega da ti jih zrihta in vgradi mehanik. Vodilo je res tako drago, vendar se dobi na bolhi za slabih 50eur rabljeno, pa tudi drugače je na avto.net ter bolhi vedno nekaj meganov, ki se prodajajo po delih in se dobi ceneje. Ne vem zakaj bi pri takem avtu drago plačeval nove dele... Nam so recimo vodila crknila samo na enem kupeju, torej 1 avto od 5 je imel tako napako. Seveda je tukaj res ogromno odvisno na kak avto naletiš, lahko da bi imel serijsko polno napak, lahko pa da boš z njim zadovoljen. Jaz vseeno navijam za megana, pa tudi pelje se odlično za avto take starosti in za tako ceno. Golf IV tu nima kaj praskat, še kolega ki si lasti golfa se strinja in mu je žal da ni vzel megana.
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Napisal/-a abcabc Ne nov 08, 2009 11:59 pm

devilish83 je napisal/-a:"In moraš se zavedat, da ti pri starosti nad 10let in 150+kkm tudi sloves »neuničljivosti« ne koristi kaj dosti, v primeru okvare pri japoncu si vezana na servise in nove rezervne dele, ki so mimogrede svinjsko dragi, pri manjših evropejcih pa lahko tudi kaj poceni improviziraš."


Ne poslušat druge, ker ti govorijo napol bedarije. Japonski deli niti pod razno niso svinjsko dragi. Dele se da dobit neorginalne . Včasih se zgodi, da pokličeš v določeno trgovino z deli in jih nimajo na zalogi ali celo jih ne dobavljajo....pokličeš drugam tam jih pa sigurno dobiš. Deli so sicer dražji a ne svinjsko dražji.
Je pa en velik + za Japonce, ker ne crknejo kar tako in ne pri 150.000km. Pravjo, da se nissan pri teh kilometrih šele ogreje.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov