Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak Če nov 26, 2009 2:21 pm

Načeoma res ne paše. Samo avtoraj verjetno boli to. Ni pa avto nikakor prepočasen s tem motorjem. Za vožnjo po predpisih je več kot dovolj.
 
BOKI81
Novinec
 
Prispevkov: 302
Pridružen: Sr apr 30, 2008 7:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a BOKI81 Če nov 26, 2009 3:56 pm

Malo OFFA :lol:
Njboljši so mi pa 2,0tdi s S6 masko....upam da je ne boš dal gor :P
Veliko sreče pri nakupu
Lp
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ Če nov 26, 2009 3:59 pm

No jaz sem A6ke vozil že 1000x in lahko povem, da je 2.0TDi čisto dovolj močan. Je pa drug problem in sicer, da je motor prelahek za A6. Veliki problemi nastanejo pri speljevanju, ker se ASR nenehno vklaplja(ker je avto spredaj prelahek) in ga "duši". Speljevanje v klanec pa sploh zahteva veliko prakse. Tudi, če se ga navije na 170 se tega problema ne bo rešil.
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Če nov 26, 2009 4:49 pm

Ceed je napisal/-a:No jaz sem A6ke vozil že 1000x in lahko povem, da je 2.0TDi čisto dovolj močan. Je pa drug problem in sicer, da je motor prelahek za A6. Veliki problemi nastanejo pri speljevanju, ker se ASR nenehno vklaplja(ker je avto spredaj prelahek) in ga "duši". Speljevanje v klanec pa sploh zahteva veliko prakse. Tudi, če se ga navije na 170 se tega problema ne bo rešil.


A daj ne se hecat no. nevem kako ti voziš ampak če imaš vsaj malo občutka se ti asr pod normalnimi pogoji ne bo vklopil. :roll:
Freude am Fahren
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ Pe nov 27, 2009 8:48 am

Ne pametovat toliko, najprej se zapeljite z njim pa pol pametujte!!!
Ni problem v moči, ampak teži spredaj.
Saj se lahk navadiš ampak je še vedno problem, ko želiš mal hitreje speljat, sploh v klanec.
No v luki sem vozil večinoma Multitronice, tako, da ta problem ni bil toliko izrazit, sem pa se točno v takem 2.0TDi vsak teden vozil(sodelavec). Ravno zato ga je prodal niti leto starega. Vozili smo se 3 v avtu, dva spredaj pa en zadaj. Pred bajto pa mam klanec ampak nič posebnega. In vedno je bil problem speljt tisti klanec, bolj, ko ga je nabijal na obrate, da bi speljal, bolj ga je ASR davil in komaj, da mu ga je uspelo spravit v tek, s tem, da so gume ene parkrat zacville.
Tako je, A6 je narejen za 3.0q. Ta 2.0 je improvizacija, zato nosi za sabo določene davke, ki jih vi pametni ne morete razumet. :roll:

No jaz, bi bil pripravljen take davke sprejet, ker v vsem ostalem je avto prima.
 
Uporabniški avatar
Matey_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: So avg 08, 2009 9:20 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a Matey_ Pe nov 27, 2009 8:59 am

Ceed je napisal/-a: In vedno je bil problem speljt tisti klanec, bolj, ko ga je nabijal na obrate, da bi speljal, bolj ga je ASR davil in komaj, da mu ga je uspelo spravit v tek, s tem, da so gume ene parkrat zacville.


Ma kaj ti to resno govoriš? :shock:
Kaj ni logično, da bolj ko boš nabijal motor v obrate ob speljevanju bolj se bo ASR vklapljal? Kaj pol po tvoji logiki, bi morale gume ob normalnem speljevanju cviliti, ob nabijanju v obrate pa se bo avto lepo počasi premaknil z mesta ker zna voznik izkoristiti navor dizelskih motorjev? :roll:

Ne vem no meni se zdi ta izjava mal močna no ...

LP
Matej
 
Uporabniški avatar
stench
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1788
Pridružen: Ne dec 25, 2005 7:46 pm
Kraj: bilo kuda, kiki svuda

Napisal/-a stench Pe nov 27, 2009 3:27 pm

Ceed je napisal/-a:Ne pametovat toliko, najprej se zapeljite z njim pa pol pametujte!!!
Ni problem v moči, ampak teži spredaj.
Saj se lahk navadiš ampak je še vedno problem, ko želiš mal hitreje speljat, sploh v klanec.
No v luki sem vozil večinoma Multitronice, tako, da ta problem ni bil toliko izrazit, sem pa se točno v takem 2.0TDi vsak teden vozil(sodelavec). Ravno zato ga je prodal niti leto starega. Vozili smo se 3 v avtu, dva spredaj pa en zadaj. Pred bajto pa mam klanec ampak nič posebnega. In vedno je bil problem speljt tisti klanec, bolj, ko ga je nabijal na obrate, da bi speljal, bolj ga je ASR davil in komaj, da mu ga je uspelo spravit v tek, s tem, da so gume ene parkrat zacville.
Tako je, A6 je narejen za 3.0q. Ta 2.0 je improvizacija, zato nosi za sabo določene davke, ki jih vi pametni ne morete razumet. :roll:

No jaz, bi bil pripravljen take davke sprejet, ker v vsem ostalem je avto prima.

Ma dej ne bluzi. Če lepo speljuješ ni teorije da skoplje. Pa da je prelahek, halo avto ma 1700 kil. :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Pe nov 27, 2009 5:05 pm

Ceed je napisal/-a:Ne pametovat toliko, najprej se zapeljite z njim pa pol pametujte!!!
Ni problem v moči, ampak teži spredaj.

In vedno je bil problem speljt tisti klanec, bolj, ko ga je nabijal na obrate, da bi speljal, bolj ga je ASR davil in komaj, da mu ga je uspelo spravit v tek, s tem, da so gume ene parkrat zacville.



ker je bil v družinski lasti 2.0tdi mislim da lahko pametujem, imam pa nekaj skromnih km prevoženih tudi z 3.0tdi (ki je po mojem mnenju čist drug svet in tak motor tudi temu avtu najbolj paše, o čemer sem že pisal) in nikoli se ni ASR vklopil, tudi ko smo se šli smučat na roglo po zasneženi cesti se ni vklopil ob normalni vožnji.
Čeprav boš težko verjel, ampak ASR je prav zato, da se "davi" takrat ko nekdo tišči po gasu, prav zato, da se ne neb kolesi vrtel v prazno. To je za takšne brez "posluha" za gas in avto. :roll:
Freude am Fahren
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov