Napisal/-a Lumpy_ Pe dec 11, 2009 10:32 pm
Pri teh loputah v sesalnem kolektorju je bil problem, da se je svinjarija in šmir na njih nabrala, osi so popustile ali se vijaki odvili, in je pač bilo, kar je bilo. Preventivno lahko samo sesalnega dol vzamš, očistiš loputice, pritegneš vijake in je mir. 318d in 320d -136hp tega nista imela. Imajo tudi 3.0d to. Mogoče še kater, ampak da nebom nekaj na pamet. Na bmw forumu je o tem napisano še pa še. Ni pa odvisno od km. Kot je @tdk že napisal, imel je mislim da manj kot 100 tisoč, ko je odpihnilo loputo v bat. Nekaterim jih pri 180k km, spet tretjim jih ne. Enostavno se jih da kar ven pobrat, ali pa čistit in pritegnit. To je to. Naredijo pa res pisdarijo in pol.
Je pa res, da se ne spodobi za tako znamko. Osebno nebi niti pomislil na tega dizla, če bi že hoto met dizla, da bi ga imel doma. Ker nebi mirno spal, dokler nebi šle lopute iz motorja v kanto za smeti.
lp
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic