Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev

Jazz ali Polo?

Jazz
31
42%
Polo
42
57%
ne vem
1
1%
 
Skupaj glasov : 74
 
Uporabniški avatar
eljuero
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 639
Pridružen: Če jan 29, 2009 12:14 pm

Napisal/-a eljuero So jan 16, 2010 10:21 pm

ggorenc je napisal/-a:No nagiba se v ovinkih bolj kot Polo in tudi obcutek je drugacen. Slabsi. Polo je tudi bolje izoliran odznotraj. Pa tudi utesnjen, ampak za nas, ki smo povprecne postave (beri suhejsi od povprecnega evropejca :lol: ) cisto ok. Saj pravim, da je Jazz povsod v prednosti razen v prej omenjenih tockah. Ona bi ga z veseljem vzela (visji, vec prostora, boljsa preglednost...)
Motorji so pa ena zalost. Nama obema je Polo 1.4 85KM bencinar bolj odgovarjal kot Jazz 1.4 100KM. Vec navora v nizjih obratih (!). Vzela bo 1.6 tdi (105KM)

Imas drugace novega Jazza ali se prejsnjo generacijo? Koliko prevozenih, kaj problemov? Kaj bi spremenil oz. kaj te moti na avtomobilu.


Nov. Novega polota pa nisem vozil, zato ne morem primerjati. Občutek v polotu pa mi je dosti slabši, vizualno pa mi tudi ne potegne. Ni ravno mali golf zame. Sam sem nekoliko višji, pri Jazzu pa se to sploh ne pozna. To sem/sva iskal/a, mali všečen varčni primestni avto za dva, ki je hkrati zelo funkcionalen in ki je primeren tudi za AC, torej dovolj zmogljiv motor in udobnost, sedeži menjalnik...pa dovolj prostora na zadnji klopi, kadar je potrebno. Sedaj jih imam 20k.

Kaj še treba grajati:
- ročna neprepričljiva
- odsev armaturke v vetrobranski šipi (vsaj pri mojem položaju)
- brisalci ravno ne opravljajo svojega dela 100% (položna šipa, slabi brisalci?)
- funkcija računalnika "X km do pumpe" neuporabna (fali za 150-200 km) - reklamacija zaenkrat neuspešna, bo treba iti na nož ali pa pozabiti
- ni zadnjega notranjega blatnika (politika honde pri večih modelih)
- kompresor klime se nonstop vkljaplja, nihanje elektr. napetosti - pozna se na lučeh (to bom zdaj na servisu povprašal)
 
Uporabniški avatar
GorazdO
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2109
Pridružen: So apr 17, 2004 8:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a GorazdO So jan 16, 2010 10:33 pm

Replika na vse zgornje:

Pri hiši je prejšnja generacija Jazza; 1.4; v letu in pol brez vsakih okvar; poraba 6-7l; avto je trd - posledično neudoben za daljše relacije (enkrat sem šel do Benetk); nevem, kje ste našli nagibanje; tud na Kitajskem ni bil narejen (vsaj naš ne, so jih pa Nemci menda prodajali);
Avto je za svoj namen (mestni avtomobilček) narejen perfektno; sistem zlaganja sedežev je prva liga, prostora je dovolj za 5 odraslih. Armaturo in komande je 60 let stara ženska pogruntala v dveh minutah; meni osebno je moteč le položaj pedal.
Motor je ok - za po mestu; vleče že v nizkih obratih; za normalen promet je dovolj vrtenje do 3000 rpm.

Vmes smo se par dni vozili z novim modelom in gre za "drug" avto; je večji, prostornejši, motorji so drugi (vtec),... poraba pri novem se je zdela še malo manjša.
Power is nothing without Control; so Think, Feel, Drive...
 
Uporabniški avatar
MatejW
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To apr 10, 2007 5:12 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MatejW So jan 16, 2010 10:39 pm

Če bi moral izbirati med tema dvema, bi izkljucno samo zaradi izgleda (ker nobenega ne poznam), izbral polota ;)
Slika
 
nalcoq4
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 515
Pridružen: Sr jul 15, 2009 6:58 pm
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

Napisal/-a nalcoq4 So jan 16, 2010 10:53 pm

Če od avta pričakuješ zanesljivost kot si napisal bo Honda najbolša izbira. Sicer je pa Honda avto ki ima najmanj napak polek subaruja :D
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Napisal/-a ggorenc Ne jan 17, 2010 2:03 pm

mm46 je napisal/-a:A niso tudi teli dizli novi? Še ena prednost tsi pred tdi je veriga namest jermena. Glede porabe pa ti zaenkrat ne morm nč rečt, ker nismo niti enga tanka še spraznili :D


slabost tega tsija je aluminjasti blok in glava motorja. kaj pomaga veriga, ce po 300k km niti generalke ne mores vec narediti. pri litozeleznem bloku kakrsnemu se pri novem tdiju (zacuda, sploh glede na konkurenco) niso odrekli to ne bo problem. Turbina je tudi fiksna (vsaj 90KM model) kolikor sem nasel informacij, edina slabost tdija so nove piezo šobe. Kar bi znal biti po teh km edini večji strošek.

TSI je produkt sodobnega sveta, uporabi in zavrzi. Ravnotako novi (super eko, varcni bla bla) 1.2tdi-3 cilindri. Tudi ta ima, podobno kot TSI blok motorja, karter, odmicne, glavo motorja iz prekletega aluminija. :jao:
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Ne jan 17, 2010 2:22 pm

ggorenc je napisal/-a:slabost tega tsija je aluminjasti blok in glava motorja. kaj pomaga veriga, ce po 300k km niti generalke ne mores vec narediti. pri litozeleznem bloku kakrsnemu se pri novem tdiju (zacuda, sploh glede na konkurenco) niso odrekli to ne bo problem. Turbina je tudi fiksna (vsaj 90KM model) kolikor sem nasel informacij, edina slabost tdija so nove piezo šobe. Kar bi znal biti po teh km edini večji strošek.

TSI je produkt sodobnega sveta, uporabi in zavrzi. Ravnotako novi (super eko, varcni bla bla) 1.2tdi-3 cilindri. Tudi ta ima, podobno kot TSI blok motorja, karter, odmicne, glavo motorja iz prekletega aluminija. :jao:


Sam pa maš izjave :roll:

90% ljudi, ki se bo odločilo za ta motor (1.2TSI) bo vozilo v okviru prometnih predpisov, delali bodo pa MAX 20.000km na leto. Se pravi, da bo preteklo kar nekaj let, preden bodo dosegli tvojih "kritičnih 300.000km" ;)

Ostalih 10% bo pa verjetno mladina v Polotih (tud ostalih avtih s to mašino), z raznimi 17 in 18'' felgami za fensi izgled, po možnosti še s čipom. Za njih bo v redu, ker bo registracija ugodna, tiščali bodo na polno, servisirali najverjetneje pri popoldancih, tistih "kritičnih 300.000km" pa tudi ne bodo dosegli, ker bo prej avto zje**** do konca...pač princip "uporabi, zavrzi" :roll:

Mislim, da sem kolkr tolk na kratko opisal stanje.

p.s: sicer pa moj glas gre Polotu zaradi izgleda in ker preferiram VW pred Hondo (pač osebno mnenje)

lp :pop:
 
lambretta
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 75
Pridružen: Če jan 07, 2010 8:54 pm

Napisal/-a lambretta Po jan 18, 2010 1:23 pm

nalcoq4 je napisal/-a:Če od avta pričakuješ zanesljivost kot si napisal bo Honda najbolša izbira. Sicer je pa Honda avto ki ima najmanj napak polek subaruja :D


To velja samo za japonske honde. Novo generacijo jazza so na začetku še delali na japonskem, sedaj pa jo delajo izključno na kitajskem in v GB.
 
Uporabniški avatar
eljuero
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 639
Pridružen: Če jan 29, 2009 12:14 pm

Napisal/-a eljuero Po jan 18, 2010 3:23 pm

No, v čem pa je preverjena razlika, določno, med japonsko in kitajsko izdelavo Honde Jazz?? Skozi to poslušam, me pa res zanima.
 
Uporabniški avatar
domi
Novinec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: Ne okt 24, 2004 7:49 pm
Kraj: Prekmurje

Napisal/-a domi Po jan 18, 2010 4:45 pm

eljuero je napisal/-a:No, v čem pa je preverjena razlika, določno, med japonsko in kitajsko izdelavo Honde Jazz?? Skozi to poslušam, me pa res zanima.


Tudi mene zanima v čem bi naj bile razlike? Danes ko je vse globalirizirano so razlik sploh ni, kot so pa bile nekdaj. Primer golf TAS proti golfu iz nemčije.

@eljuero: eh kaj se pa midva sekirava najina jazza sta itak iz japonske.


Polo:Jazz najboljše da greš v salon oba preizkusiš (vzemi test za vikend) in se odloči kateri bolj ustreza.
 
Uporabniški avatar
audi-fan
Novinec
 
Prispevkov: 195
Pridružen: Po mar 24, 2003 2:34 pm

Napisal/-a audi-fan Po jan 18, 2010 5:02 pm

moj-avto je napisal/-a:Jaz od avta pričakujem čim manj okvar. 1,4 motor in klima, pa čim manj kiča (opreme). Do neke dodatne opreme mi ni. Važno je, da me avto pelje od točke A do točke B.
Vozim umirjeno in sproščeno. Sem dosti na cesti, krajše ture, veliko vžigov in ugašanj, dosti hladne vožnje. Dnevno tako naredim tudi do 100km. Občasno pa naredim daljše ture tudi do 500 km in več, vendar to poredko.


Če ob vsem tem rabiš še "prilagodljivo" notranjost potem definitivno zmaga Jazz. 1.4 motor pri Jazzu je po moji oceni boljši od 1.4 VW agregata. Drugače pa v oba salona, dogovor za testno vožnjo in kupi tisto v čemer se bolje počutiš.
 
Uporabniški avatar
eljuero
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 639
Pridružen: Če jan 29, 2009 12:14 pm

Napisal/-a eljuero Po jan 18, 2010 7:27 pm

domi je napisal/-a:@eljuero: eh kaj se pa midva sekirava najina jazza sta itak iz japonske.


Oj domi, moj ne, sem nenačrtovano posvojil kitajčka, zato pa me toliko bolj zanima kaj sem, če sem, na slabšem.
 
lambretta
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 75
Pridružen: Če jan 07, 2010 8:54 pm

Napisal/-a lambretta To jan 19, 2010 11:30 am

eljuero je napisal/-a:No, v čem pa je preverjena razlika, določno, med japonsko in kitajsko izdelavo Honde Jazz?? Skozi to poslušam, me pa res zanima.


Ne se sekirat, sam da ni Anglež. Drugač pa tu mal prečitaj
http://www.hondaclub-si.com/forum/viewt ... z+kitajska
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov