GiGi1985 je napisal/-a:sami biseri ste tukaj....220k km preveč, a če bi vam pa diler pripeljal istega pa z obrnjenim števcem na 120k pa ceno 17k euro bi pa vsi rekli kako super je.![]()
menjalnik je tiptronik, problemi z njim so lahko samo zaradi nevzdrževanja (menjava olja in sita) če je vzdrževan in šalta tekoče, ter se iz D v R in obratno prestavi brez sunka, se nimaš kaj bat, je pa lahko problem če ti menjalniki niso vzdrževani kot je treba in se ljudi ne znajo vozit z njim, potem pa pripravi nekaj tisoč euro za popravilo.
Za motor so ti že povedal, veriga za prenos, praviloma neproblematičen. Če imaš na izbiro bi jaz rajši izbral 3.0 tdi z quattrom, ki je res stroj, registracija in ostalo je isto, je pač lahko vzdrževanje zaradi Q dražje. Odločitev je tvoja. Smo imeli a6 z 3.0 tdijem in lahko rečem samo, avto je zakon. Zavedat se pač moraš da vzdrževanje ni tako poceni kot neki kinderjajček, že samo olja gre noter več kot 8l pa akumulator je drag, pa gume....če ti finančno vse znese, verjemi da boš lažje vse "požrl" ko se boš vozil z njim!![]()
Km se pa ne ustraši, če je avto vožen na dolge relacije in redno vzdrževan je dober nakup.
LP
GiGi1985 je napisal/-a:sami biseri ste tukaj....220k km preveč, a če bi vam pa diler pripeljal istega pa z obrnjenim števcem na 120k pa ceno 17k euro bi pa vsi rekli kako super je.![]()
menjalnik je tiptronik, problemi z njim so lahko samo zaradi nevzdrževanja (menjava olja in sita) če je vzdrževan in šalta tekoče, ter se iz D v R in obratno prestavi brez sunka, se nimaš kaj bat, je pa lahko problem če ti menjalniki niso vzdrževani kot je treba in se ljudi ne znajo vozit z njim, potem pa pripravi nekaj tisoč euro za popravilo.
Za motor so ti že povedal, veriga za prenos, praviloma neproblematičen. Če imaš na izbiro bi jaz rajši izbral 3.0 tdi z quattrom, ki je res stroj, registracija in ostalo je isto, je pač lahko vzdrževanje zaradi Q dražje. Odločitev je tvoja. Smo imeli a6 z 3.0 tdijem in lahko rečem samo, avto je zakon. Zavedat se pač moraš da vzdrževanje ni tako poceni kot neki kinderjajček, že samo olja gre noter več kot 8l pa akumulator je drag, pa gume....če ti finančno vse znese, verjemi da boš lažje vse "požrl" ko se boš vozil z njim!![]()
Km se pa ne ustraši, če je avto vožen na dolge relacije in redno vzdrževan je dober nakup.
LP
MacTron je napisal/-a:Glede kilometrine mislim, da je bilo ze ogromno napisanega, ampak vedno se tu zalomi... zakaj? ker nekateri ne znajo gledati letnice, iz kje je avto in ostale vprasaje, ki se pojavijo ob tem. Namrec veckrat je bilo ze omenjeno, da Nemcija nima taksnih cest kot mi (predvsem so v porasu AC) in iz enega kraja do drugega je kaksne par 100km vec kot tu.
Torej preprost izracun: 211.000km (l. 2006) ker pomeni, da je avto star 4 leta. To st. se preprosto deli z leti in dobimo 52.750km na leto. Gremo dalje... deljenje z 12 = 4395km na
mesec... kar v povprecju znese na dan okoli 140km ...mislim, da bi tako moralo potekati vsako taksno sprasevanje o kilometrini. Morda bi potem lazje zadevo razcistili v glavi.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov