Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
lusthaus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: To feb 02, 2010 9:59 am

Nakup Audi-a a6 avant-a 2006 2.7tdi

Napisal/-a lusthaus To feb 02, 2010 10:09 am

Zadeva je takšna, da sem se odločil nekako za a6 avant. Našel sem letnik 2006, kilometri 221.000, 2,7 tdi, od 1. lastnika, po slikah izgleda zelo lep. Servisna knjiga itd. Avto je v nemčiji.
Preden grem gledat me zanima kako se obnese motorizacija v a6-kah 2005, 2006, kakšni splošni problemi.
Bi morda bila boljša izbira 3.0 tdi quattro? Kako pa se obnese 2.0 tdi?
PS: Ta, ki ga nagledujem je automatik (7 stopenj mislim). Gre tle za dsg ali je to klasičen automatik?
Ceno ima postavljeno 13.450eur.

In nasplošno, če ima kdo kakšne izkušnje-informacije nasplošno o tem tipu avta.

Vnaprej se lepo zahvaljujem.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis To feb 02, 2010 10:43 am

pa se ti zdi smotrn nakup avtomobila z 221.000 km ?
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky To feb 02, 2010 12:16 pm

za tak denar maš na izbiro dosti novih avtov, ki ziher nebojo crknal :lol:


OK, pa še zares: ta motor ma ketno, avto je delal povprešno več kot 50000 kilometrov, torej tudi s turbino vrjetno nebo problemov, mogoče bo treba zamenjat kaj delov na podvozju. Okoli menjalnika bo kdo drug bolj točno napisal, ampak dvomim da je dsg.
Če se odločaš med 2.7tdi in3.0tdi, oba motorja padeta v isti razred pri zavarovanju in cestnini. Edina prednost manjšega je to, da ga je možno dobiti brez quattrota.
LP Rok
 
nejko307
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 509
Pridružen: Ne mar 26, 2006 9:39 pm

Napisal/-a nejko307 To feb 02, 2010 12:36 pm

menjalnik je pri 2.7 tdi multitronic.... te menjelniki niso nevem kakšni biseri...so pa novejši letniki baje bolj vzdržljivi kot starejši (prvi modeli...)

..res registracija je popolnoma enaka ...poraba kakšen liter manj zardi quattra...sam bi se sigurno raje odločil za 3.0tdi (quattro serijsko + tiptronic..)..

...je pa 220tkm kar veliko, bo portebno menjavati že kakšne dražje sklope...po drugi strani pa je za tak avto normalna kilometrina...

...najbolj bi se skoncentriral na vzdrževanje vozila ...sploh da ima preverljivo zgodovino....servisi, menjava olja v menjalniku :!: :!: itd...

avto je pa itak bomba.... :D

lp
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar To feb 02, 2010 1:11 pm

znanec ima audije , tam nekje pri 250.000km proda, pravi da začnejo stvari crkovat, vem da avto ne špara 200 po ac...
sicer pri njemu ni problem ker ima na firmo in gre v stroške... samo v razmislek..
kaki so stroški pri takem avtu ko kj crkne.. ;)
 
Uporabniški avatar
snikerson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: Pe jan 04, 2008 4:01 am

Napisal/-a snikerson To feb 02, 2010 1:26 pm

amapk še vedno bolje kupit nemškega, ki je najverjetneje vozil relacijsko po nekih avta vrednih cestah, kot pa magične 5 let stare uvožene cruiserje z magičnimi 75kkm in rednimi servisi
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar To feb 02, 2010 1:32 pm

snikerson je napisal/-a:amapk še vedno bolje kupit nemškega, ki je najverjetneje vozil relacijsko po nekih avta vrednih cestah, kot pa magične 5 let stare uvožene cruiserje z magičnimi 75kkm in rednimi servisi

vsekakor...
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 To feb 02, 2010 2:22 pm

sami biseri ste tukaj....220k km preveč, a če bi vam pa diler pripeljal istega pa z obrnjenim števcem na 120k pa ceno 17k euro bi pa vsi rekli kako super je. :roll:
menjalnik je tiptronik, problemi z njim so lahko samo zaradi nevzdrževanja (menjava olja in sita) če je vzdrževan in šalta tekoče, ter se iz D v R in obratno prestavi brez sunka, se nimaš kaj bat, je pa lahko problem če ti menjalniki niso vzdrževani kot je treba in se ljudi ne znajo vozit z njim, potem pa pripravi nekaj tisoč euro za popravilo.
Za motor so ti že povedal, veriga za prenos, praviloma neproblematičen. Če imaš na izbiro bi jaz rajši izbral 3.0 tdi z quattrom, ki je res stroj, registracija in ostalo je isto, je pač lahko vzdrževanje zaradi Q dražje. Odločitev je tvoja. Smo imeli a6 z 3.0 tdijem in lahko rečem samo, avto je zakon. Zavedat se pač moraš da vzdrževanje ni tako poceni kot neki kinderjajček, že samo olja gre noter več kot 8l pa akumulator je drag, pa gume....če ti finančno vse znese, verjemi da boš lažje vse "požrl" ko se boš vozil z njim! :twisted:
Km se pa ne ustraši, če je avto vožen na dolge relacije in redno vzdrževan je dober nakup.

LP
Freude am Fahren
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- To feb 02, 2010 2:42 pm

GiGi1985 je napisal/-a:sami biseri ste tukaj....220k km preveč, a če bi vam pa diler pripeljal istega pa z obrnjenim števcem na 120k pa ceno 17k euro bi pa vsi rekli kako super je. :roll:
menjalnik je tiptronik, problemi z njim so lahko samo zaradi nevzdrževanja (menjava olja in sita) če je vzdrževan in šalta tekoče, ter se iz D v R in obratno prestavi brez sunka, se nimaš kaj bat, je pa lahko problem če ti menjalniki niso vzdrževani kot je treba in se ljudi ne znajo vozit z njim, potem pa pripravi nekaj tisoč euro za popravilo.
Za motor so ti že povedal, veriga za prenos, praviloma neproblematičen. Če imaš na izbiro bi jaz rajši izbral 3.0 tdi z quattrom, ki je res stroj, registracija in ostalo je isto, je pač lahko vzdrževanje zaradi Q dražje. Odločitev je tvoja. Smo imeli a6 z 3.0 tdijem in lahko rečem samo, avto je zakon. Zavedat se pač moraš da vzdrževanje ni tako poceni kot neki kinderjajček, že samo olja gre noter več kot 8l pa akumulator je drag, pa gume....če ti finančno vse znese, verjemi da boš lažje vse "požrl" ko se boš vozil z njim! :twisted:
Km se pa ne ustraši, če je avto vožen na dolge relacije in redno vzdrževan je dober nakup.

LP

+1

Edina eno pripombo imam...2.7 TDI je na voljo tako z ročnim, kot tudi z multitronic in tiptronic menjalnikom! ;)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 To feb 02, 2010 2:57 pm

GiGi1985 je napisal/-a:sami biseri ste tukaj....220k km preveč, a če bi vam pa diler pripeljal istega pa z obrnjenim števcem na 120k pa ceno 17k euro bi pa vsi rekli kako super je. :roll:
menjalnik je tiptronik, problemi z njim so lahko samo zaradi nevzdrževanja (menjava olja in sita) če je vzdrževan in šalta tekoče, ter se iz D v R in obratno prestavi brez sunka, se nimaš kaj bat, je pa lahko problem če ti menjalniki niso vzdrževani kot je treba in se ljudi ne znajo vozit z njim, potem pa pripravi nekaj tisoč euro za popravilo.
Za motor so ti že povedal, veriga za prenos, praviloma neproblematičen. Če imaš na izbiro bi jaz rajši izbral 3.0 tdi z quattrom, ki je res stroj, registracija in ostalo je isto, je pač lahko vzdrževanje zaradi Q dražje. Odločitev je tvoja. Smo imeli a6 z 3.0 tdijem in lahko rečem samo, avto je zakon. Zavedat se pač moraš da vzdrževanje ni tako poceni kot neki kinderjajček, že samo olja gre noter več kot 8l pa akumulator je drag, pa gume....če ti finančno vse znese, verjemi da boš lažje vse "požrl" ko se boš vozil z njim! :twisted:
Km se pa ne ustraši, če je avto vožen na dolge relacije in redno vzdrževan je dober nakup.

LP


lepo povedano! sploh tole glede kilometrine
Slika
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8423
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron To feb 02, 2010 5:23 pm

Glede kilometrine mislim, da je bilo ze ogromno napisanega, ampak vedno se tu zalomi... zakaj? ker nekateri ne znajo gledati letnice, iz kje je avto in ostale vprasaje, ki se pojavijo ob tem. Namrec veckrat je bilo ze omenjeno, da Nemcija nima taksnih cest kot mi (predvsem so v porasu AC) in iz enega kraja do drugega je kaksne par 100km vec kot tu.

Torej preprost izracun: 211.000km (l. 2006) ker pomeni, da je avto star 4 leta. To st. se preprosto deli z leti in dobimo 52.750km na leto. Gremo dalje... deljenje z 12 = 4395km na
mesec... kar v povprecju znese na dan okoli 140km ...mislim, da bi tako moralo potekati vsako taksno sprasevanje o kilometrini. Morda bi potem lazje zadevo razcistili v glavi.
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4571
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 To feb 02, 2010 7:52 pm

MacTron je napisal/-a:Glede kilometrine mislim, da je bilo ze ogromno napisanega, ampak vedno se tu zalomi... zakaj? ker nekateri ne znajo gledati letnice, iz kje je avto in ostale vprasaje, ki se pojavijo ob tem. Namrec veckrat je bilo ze omenjeno, da Nemcija nima taksnih cest kot mi (predvsem so v porasu AC) in iz enega kraja do drugega je kaksne par 100km vec kot tu.

Torej preprost izracun: 211.000km (l. 2006) ker pomeni, da je avto star 4 leta. To st. se preprosto deli z leti in dobimo 52.750km na leto. Gremo dalje... deljenje z 12 = 4395km na
mesec... kar v povprecju znese na dan okoli 140km ...mislim, da bi tako moralo potekati vsako taksno sprasevanje o kilometrini. Morda bi potem lazje zadevo razcistili v glavi.


Pol se pa čudi enemu iz KK, ki se v LJ fura na delo 220km dan ;) po 5 letih ga pa z 89.000km prodaja :D torej 58080 na leto dal sem pa samo 11 mesecev in 24 delovnih dni :idea:
Da še utemeljim
http://kraji.eu/city_distance.php?lang= in to samo do tabl kej je pol še služba in kraj bivanja ?
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov