hladni je napisal/-a:lambretta je napisal/-a:tilen2ki je napisal/-a:sm že en čas tukej prisoten na forumu, bolj malokrat kaj napišem.. ampak sm velikokrat zasledil o tdi pumpe duse motorjih.. najbrž nism edini k se sprašuje kaj pr bogu je tolk razlike med bosch pumpo in pumpe duse, pa zkaj ima ta pd večjo porabo? mamo doma audija z bosch pumpo a4 karavan, od punce tastari pa majo a4 karavan z pumpe duse in je tam res poraba večja za najmanj 1 liter..
Pri PD je VW moral zadostiti pogojem za euro 4 motorje , kao manj izpušnih plinov. Ampak razlaga manj izpušnih plinov in večja poraba pa tud men ni jasna. Vse to je VW grup popravil z novimi CR motorji ki pa imajo porabo še manjšo kot z bosch črpalko.
Že par postov te spremljam in ena izjava je hujša od druge. Vw ni rabil naredit popolnoma nič glede PD, sploh pa ne glede euro 4, glede na to, da nudi največji izkoristek v primerjavi z CR. ( beri pritisk)
Poraba? Bosch in PD je astronomska razlika v tehniki, razlika v delovanju in navoru in tako naprej. Do razlik pride zaradi težjih avtov, večjih koles in drugačne izračunave. Vendar je razlika ob enakih pogojih max.0,5 l. (mogoče kje več). Relacijska pri tdi 110 je 3,8 v golfu 4, pri pd pa 4,3. (golf 4 ima 15 col).
Novi cr in sploh 2.0 tdi CR, ima pa večjo porabo od starega recimo 1,9 130pd za 2l ali več v nekaterih pogojih delovnja. Zato se vsi sprašujejo, upravičenost napredka. (le lepše teče,tišje)
Moj predlog je passat karavan 1,9tdi 130. Najbolj vzdržljiv in najbolj hvaležen motor. JTD so dobri, ampak vgrajeni v napačne avte. Vw je neprimerno bolj robusten od ostalih, takorekoč narejen za več km. Vse ostalo alfe,fiati,fordi,opli pa tako vemo kako je po 6,7,8 letih.
V Pasatu 110km bosch pumpa -poraba 4,5l relacija, primerjava s pasatom 115km PD ista vožna relacije 5,5l . Vozil isti voznik pod enakimi pogoji vožnje.Tako da niso glih kolesa kriva za porabo.