Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Sr feb 03, 2010 11:15 pm

no men se 90 konski TDI niti ni zdel tako "šibak", ko sm ga nekajkrat peljal.jst glasujem za 90 konjskega, ker ima manj prevoženih in je novejši.itak če se voziš kot civilist (in ne kot bi imel dirkalnik), je za moje pojme 90 konjev kr dost-niti čipirat ne rabiš.saj če se voziš na šiht potem v tisti gužvi nič hitrej ne prideš z 105 konjskem.
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Če feb 04, 2010 10:05 am

No, ta dva ki ju je omenil MrOizo, sta res zelo različne glede letnika in kilometrov... pri golfih V imaš gotovo dovolj izbire.
Bi bilo pa smiselno pri rabljenih raje gledati 105 KM ali 2.0 TDI, ne vidim smisla v nakupu 90KM TDIja - razen če si kupoval novega in prišparal tistega jurja EUR (napram 105KM, napram 2.0 TDI pa še več).

Jaz imam 1.9 TDI s 105 KM in 6 prestavami in sem se zanj odločil po testnih vožnjah tako 90 KM kot 105 KM verzije - slednja je seveda boljša.

Še to: 105 KM TDI so bili na voljo s 5 ali 6 prestavami - pri nakupu novega si imel izbiro (za 6 prestav je bilo doplačilo, ampak res malenkostno), edino 2.0 TDI imajo vsi 6 prestav.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
MrOizo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: Pe mar 23, 2007 7:06 pm

Napisal/-a MrOizo Če feb 04, 2010 11:32 am

sonic je napisal/-a:No, ta dva ki ju je omenil MrOizo, sta res zelo različne glede letnika in kilometrov... pri golfih V imaš gotovo dovolj izbire.
Bi bilo pa smiselno pri rabljenih raje gledati 105 KM ali 2.0 TDI, ne vidim smisla v nakupu 90KM TDIja - razen če si kupoval novega in prišparal tistega jurja EUR (napram 105KM, napram 2.0 TDI pa še več).

Jaz imam 1.9 TDI s 105 KM in 6 prestavami in sem se zanj odločil po testnih vožnjah tako 90 KM kot 105 KM verzije - slednja je seveda boljša.

Še to: 105 KM TDI so bili na voljo s 5 ali 6 prestavami - pri nakupu novega si imel izbiro (za 6 prestav je bilo doplačilo, ampak res malenkostno), edino 2.0 TDI imajo vsi 6 prestav.


sonic pregledal sem dosti golfov in dobiti dobrega je zelo težko. med tema dvema se odločam zato ker pri obeh poznam celotno zgodovino in kako se je z avtom delalo. enega prodaja prijatelj, drugega pa sorodnik oba prva lastnika. oba sta odlično ohranjena in vredna nakupa. ob pregledovanju oglasov 90km sploh nisem gledal, samo 105km. ampak sedaj ko imam ponudbo z samo 68.000km, poleg tega je 2 leti mlajši k tisti 105, tako da razmišljam da bi ga vzel čeprav sem si rekel da pod 105km ne grem
 
Uporabniški avatar
B|ind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2601
Pridružen: So avg 07, 2004 4:05 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a B|ind Če feb 04, 2010 11:45 am

Zapelji se z obema pa mogoče ti bo akter bolj ugajal.
Če sta oba prodajalca dobro poznana se sploh nimaš kaj sekirat.
Ni dosti takih prilik da lahko kupiš avto ki ga želiš od znanega prodajalca.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Če feb 04, 2010 12:04 pm

Aja, to je pa drugo... Potem je pa res najbolje oba temeljito sprobat in vzameš tistega, ki ti bolj sede.
Kakšne so pa cene obeh? Če je 105 KM zaradi starejšega letnika cenejši (predvidevam da), se morda bolj splača tega. Saj če je od znanca, tudi starejši letnik in več km načeloma niso več tako kritični.
Odvisno je tudi od opreme (nič nisi napisal, kaj ima kateri - paket trednline ali comfortline ne pove dosti, ker nekateri dokupijo še kakšno dodatno opremo, eni pa ne...)

Nisem pa vedel, da je tako težko dobit dobrega golfa... No, mogoče je štos v tem, da takih lastniki kar nočejo prodat - tako kot jaz, ki sem s svojim super zadovoljen, hehe.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Če feb 04, 2010 4:21 pm

Ja od opreme je precej odvisno, če ima trendline še spodobno klimo in sredinski naslon, potem jaz nebi kaj dosti premišljal, razen če ima comfortline šesto in dosti časa preživiš na avtocesti. Tam jo namreč že pri 90km pogrešaš.
Sam motor je pa čisto isti, le drugače sprogramiran, tako da ima 90 konjski že tovarniško 15km rezerve in čip je zelo vredu opcija! Kar se tiče obrabe z njim... Zaradi več moči in navora, ne uporabljaš tako visokih obratov in manjkrat pritisneš do konca, kar je konkretna kompenzacija za večjo obremenitev motorja nasploh. Ni pa niti teh 90km(oz. realnih nekaj več in 30Nm navora več kot na papirju) tako malo, če večinoma potuješ sam oz. ne prehitevaš pogosto. V praksi so pospeški skoraj isti kot recimo pri dobrih 10 let starejši dokaj ohranjeni 115km lantri. Toliko za predstavo, če si slučajno vajen starejšega (bencinarja), s kilometri oz. leti pač pride tudi davek na konje. Enkrat sva pač s kolegom mela viška časa. Ne trdim pa, da boš zdaj boga za j***a prijel s temi 90km, da me ne bo kdo narobe razumel pa napadel. Zgolj za primerjavo.
Glede na to, da kupuješ dizla, boš s 105km v dveh,treh letih imel verjetno že čez 200k km prevoženih, kar tudi ni zanemarljivo.

Torej glavni dejavniki:
-06 je v notranjosti malo bolj "našminkam" kot starejši trendline-i
-motorja sta enaka
-6. prestava
-dodatna oprema k osnovnim paketom?
-2 leta in dvakrat toliko kilometrov je kar velika razlika pri potencialnih stroških vzdrževanja ob daljšem lastništvu in pri prodaji
 
MrOizo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: Pe mar 23, 2007 7:06 pm

Napisal/-a MrOizo Če feb 04, 2010 9:15 pm

v opremi je razlika samo v tem da ima 105km potovalni računalnik in 4-kraki volan. 90km je pa brez potovalnega rač z 3- krakim volanom. oba imata 5 stopenjski menjalnik. sredinski naslon za roko in dvo-področno klimo. za vikend dobim oba na probo tak da bom pol vidu. se pa bolj nagibam nakupu 90km predvsem zaradi manj km in s tem posledično tudi manjših možnosti okvar in izrednih stroškov. me pa tudi zanima kje čipat najkvalitetnejše in najcenje?
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Če feb 04, 2010 9:46 pm

V tem primeru je definitivno 90km boljša izbira! Trokraki volan je posledica novejšega letnika. Potovalni računalnikje sicer priročna stvar, vendar tudi edini dejanski plus tega 105km...

Za čipanje pa predlagam, da pogledaš stare teme, o tem je napisanega ogromno. S temi "glavnimi" tunerji načeloma nimaš kaj zgrešit, za ceno pa iščeš/čakaš kako akcijo. Osebno sm čipal pri SKN-u zaradi takratnega popusta in njihovega nemškega zaledja z veliko izkušnjami, software namreč prihaja od tam, in sem zadovoljen.

Ko boš šel na testno vožnjo, daj avto v 5. prestavo in pri 2000 obratih pohodi plin do konca in bodi pozoren, če kaj bolj občutno strese, saj imajo radi probleme z vztrajnikom, ki ni tako majhen strošek.
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Če feb 04, 2010 10:57 pm

kot je tomMy reku.. definitivno 90km.
ne dajat p-boxov ali čipat pri neznanih firmah ampak lepo čakaj na kakšno akcijo/ skupinske popuste/ individualne popuste in si izbori ceno med 300 in 400eu pri znanih slo tunerjih..
dolgoročno je 90km sigurno najboljši nakup. ker 105km bo kmalu imel 200.000+ in s tem povezan drastičen upad cene ter možnosti malenkostnih okvar, ki pa se naberejo potem..

vidim sam pri svojem TDIju, da med 150.000 in 250.000 krepne kakšen alternator pa očistit je treba kakšno turbino in menjat LMM in ostalo.. in se nabere.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov