
hec da ne bo kdo me banal...

sicer pa je bilo že par pametnih postov... turbo je lahko strošek, amapk ne tak kot ga želijo nekateri prikazat... greš na servis in vprašaš kolik stane "austauš" ... in to je to..
gofra je napisal/-a:montezemolo je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:cr33p je napisal/-a:Turbina za T-JETa te pride cca 300€ z Ebaya. Jaz se na tvojem mestu nebi toliko sekiral. Sicer pa je turbina ena takih stvari, ki mora zdržat še pa još, če je le voznik vozil kolikor toliko pametno in ni škrtaril pri servisih. Ti povem iz lastnih izkušenj.
Brez garancijegofra je napisal/-a:montezemolo je napisal/-a:Je pa res, da je mel kar dostkrat vklopljeno tisto tipsko Sport...
![]()
In kaj si hotel povedat s tem?
To tudi mene zanima, predvidevam da veliko ljudi sploh ne ve kaj pomeni tipka sport
ja kva mislta aa?? najbrž sm hotel povedat, da ga ni ravno šparal oz. ga je res vozil veliko časa na območju visokih obratov.
in ja, vem kaj pomeni tipka sport, če te pa še kaj zanima v zvezi z Bravom ti pa z veseljem odgovorim.
Dej ne stresaj neumnosti prosim.
Popredalckal si nekoga, ker ima vklopljeno tipko Sport...jao.
Glej, jaz se ne spomnim, da bi jo imel sploh kdaj ugasnjeno, pa to se ne pomeni, da ga teram ko opica. Enostavno je s to mapo veliko lepse doziranje moci predvsem pa trsi servo, ki je v osnovi bistveno prevec mehak. Pa se nekaj, vozit T-jeta v obmocju "visokih" obratov je neumnost, tko da resno zacenjam dvomit, da si se sploh kdaj vsedel v tak avto kamoli, da si ga lastis...
Kaj bi rekel zame, ko imam nonstop prizgan Sport mode? Da sem reinkarniran podezelski Senna?
montezemolo je napisal/-a:gofra je napisal/-a:montezemolo je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:cr33p je napisal/-a:Turbina za T-JETa te pride cca 300€ z Ebaya. Jaz se na tvojem mestu nebi toliko sekiral. Sicer pa je turbina ena takih stvari, ki mora zdržat še pa još, če je le voznik vozil kolikor toliko pametno in ni škrtaril pri servisih. Ti povem iz lastnih izkušenj.
Brez garancijegofra je napisal/-a:montezemolo je napisal/-a:Je pa res, da je mel kar dostkrat vklopljeno tisto tipsko Sport...
![]()
In kaj si hotel povedat s tem?
To tudi mene zanima, predvidevam da veliko ljudi sploh ne ve kaj pomeni tipka sport
ja kva mislta aa?? najbrž sm hotel povedat, da ga ni ravno šparal oz. ga je res vozil veliko časa na območju visokih obratov.
in ja, vem kaj pomeni tipka sport, če te pa še kaj zanima v zvezi z Bravom ti pa z veseljem odgovorim.
Dej ne stresaj neumnosti prosim.
Popredalckal si nekoga, ker ima vklopljeno tipko Sport...jao.
Glej, jaz se ne spomnim, da bi jo imel sploh kdaj ugasnjeno, pa to se ne pomeni, da ga teram ko opica. Enostavno je s to mapo veliko lepse doziranje moci predvsem pa trsi servo, ki je v osnovi bistveno prevec mehak. Pa se nekaj, vozit T-jeta v obmocju "visokih" obratov je neumnost, tko da resno zacenjam dvomit, da si se sploh kdaj vsedel v tak avto kamoli, da si ga lastis...
Kaj bi rekel zame, ko imam nonstop prizgan Sport mode? Da sem reinkarniran podezelski Senna?
poglej, vse kar sem hotel napisati je, da ga ni šparal in to je to... zdj a mi verjameš da mam tak avto ali ne, mi je vseeno.
tudi moje mnenje je, da ni nobene potrebe za vožnjo v visokih obratih (nekje do max 3500 je čist dovolj). že okol 2500 kar dobro vleče. tudi glede volana se strinjam. že brez city funkcije je otročje lahek.
lp
gofra je napisal/-a:Zakljucil si, da ga ni sparal na podlagi dejstva, da je imel vklopljen Sport mode
@ pskoda: tud priblizno ne bo drzalo. Stock T-jet 150/155 KM vlece vse prej kot konstantno do 5500 RPM. In ce mene vprasas, je najbolj optimalno saltanje pri cca 4500-4700 rpm, v peti prestavi morda celo nekoliko prej z obzirom na to, da sta 5. in 6. brzina precej "blizu"...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov