Polo78 je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Vglavnem na jetra mi gre to tvoje filozofiranje, kot da se golfa kupuje samo na podlagi stare slave, ker me direktno ŽALIŠ kot inteligentno bitje. Vsako malo dražjo stvar za katero se odločam, zeelooo dobro preverim in se pozanimam o njej, preverim več kot je potrebno in tudi golf je bil tak primer. In če mi najdeš v tem razredu avtu, ki izpolnjuje vse moje kriterije za manj denarja, ti sežem v roko!
Nehaj že enkrat pisat, kot da VSI kupijo golfe kvečjemu zaradi imiđa, čeprav se zelo dobro prodajajo, tudi tam kjer tega "imiža" sploh nimajo! Pa tudi testi povejo svoje po celem svetu!
Nisem nikjer napisal, da se golf dobro prodaja
izključno zaradi imidža oz. stare slave, je pa to dvoje zagotovo eden izmed večjih dejavnikov dobre prodaje. Kdor zanika slednje pa laže samemu sebi! Drugače si ob dejstvih, da konkurenca ponuja za manj denarja bolj opremljene in v nekaterih primerih tudi kvalitetnejše avte (v smislu manjšega števila okvar), težko razložimo to dobro prodajo. Recimo pa da ti verjamem, da so pri tebi igrali večjo vlogo drugi pozitivni dejavniki kot le imidž, zato ti ni treba jemati vsega skupaj preveč osebno in užaljeno.
Jasno pa je, da v tem, niti v kateremkoli drugem razredu NE obstaja avto, ki bi bil popoln in ki bi izpolnjeval vse tvoje ali čigave druge kriterije. Vsak ima svoje "napake", zato pač moramo sprejemat kompromise. Zdaj pa dovolj off-a, ker smo že precej zašli s teme in avtorju kaj dosti ne pomagamo.
Ravno zaradi prepogostih OFF-ov v takih temah, sem se tako "razpalil"! Seveda je ta imiđ velik razlog za nakup, vendar mislim, da so takšni kupci na tem forumu dokaj redki in tudi samemu se mi zdi neumnost, da si nekdo kupi golfa za trikrat na teden do vinograda zapeljat, ker bi mu cenejši avto ravno tako dobro služil. Do izraza pride pri pogostejši uporabi v različnih pogojih in predvsem pri ergonomiji. En večjih dejavnikov v mojem primeru je tudi to, da se njega lahko spravi šofer 185cm in še trije 190cm hrusti z ravno še dovolj prostora za noge(kar redki konkurenti ponujajo), in dovolj prostora za glavo(kar je v tem razredu že skoraj znanstvena fantastika). Z dolgotrajno uporabo se pa še navadiš, da je "vse na svojem mestu", lepo dosegljivo, praktično in pregledno(pa za 4ko nimam tako dobrega mnenja o ergonomiji). Pri mnogih konkurentih me čudi, kako jim po tolikih letih še vedno uspe določene stvari tako zgrešit... Zelo pomemben faktor so tudi povratne informacije in en bolj dovršenih volanskih mehanizmov(recimo večina francozov in tudi starejših korejcev je zame enostavno "premehkih), hkrati je pa avto tudi dovolj udoben. V "bogatejših" državah, kjer večini en hatch ne predstavlja takšnega finančnega zalogaja, kot pri nas, je pa tu še verjetno najbolj pester spisek dodatne opreme in prilagodljivosti(poleg DSG-ja in DCC-ja je tudi možnost povišanega in zaščitenega podvozja za grobe podlage itd.).
Objektivno, če gledaš celotno sliko, je z zelo dobrimi razlogi to še vedno "golfov razred" in ga velika večina novinarjev postavlja za zgled. Ravno zaradi imiđa je na testih tudi toliko bolj pod drobnogledom in določene napake, ki jih pri manj uveljavljenih in cenejših modelih vzamejo v zakup, bi bile/so zaradi visokih pričakovanj pri golfu nedopustne.
Dejstvo pa je, da to nikakor ni avto za povprečnega slovenca, zato recimo clioti in kakšen ceed zadnje čase grejo tako v promet!
Kar se kvalitete tiče je daleč od popolnosti, čeprav je še relativno malo problemov v primerjavi z določenimi znamkami. Meni veliko pomeni to, da me zaradi zelo vredu mehanika velika okvara na VW-ju stane toliko kot manjša okvara na kakšnem japoncu ali pa francozu. Zadnje čase se mi zdi bolj pomembno imet dobro in poceni vzdrževanje(odvisno od kraja in poznanstev) kot nek sloves "brezhibnosti", saj je nasploh kvaliteta tehnike padla na obupno nizek nivo. Očitno se bolj splačajo reklamacije...
Toliko OFF-a še iz moje strani, upam, da se zdaj razumeva!
