Sicer še vedno ne vemo ali je potreba po karavanski različici ali navadnem hatchbacku? Vsaj pri prtljažnem prostoru je v veliki prednosti Francoz.
Nekaj vprašanj je bilo v zvezi z notranjosto. Megane ponuja večji barvni izbor šele v paketu opreme Privilege - glej katalog, katerega najbrž itak že imaš: (
http://www.avtokoletnik.com/katalogi_ce ... ndtour.pdf ). Osebno ne bi izbiral "barvne" armaturne plošče, kot je bil slikovni pimer pri Astri. Izgleda zelo lepo, na soncu pa se neprijetno (ter nevarno) blešči odsev na prednjem steklu (primer: Peugeot 307). Po prvem vtisu sem imel za odtenek boljši občutek sicer v novi Astri. V Meganu so mi bili moteči premajhna upravljala klime ter radia (kljub obvolanskim kontrolam). Najbolj neverjetna pa je Renaultova postavitev tipke za vklop tempomata in omejevalnika hitrosti, ki se nahaja med sedežema.
Astrinega osnovnega motorja sicer ne poznam, vendar (lahko se motim) mi deluje sodobneje (kljub le 5-stopenjskim menjalnikom). Renaultovi trgovci pa so očitno nepismeni, če še vedno ponujajo avtomobile s standardi EURO 3!!! Novih v letu 2010 pač ne bi mogli niti prodajati! (
http://en.wikipedia.org/wiki/European_e ... r-lex_4-14 ). Sicer pa je Meganov 1.6 motor pod standardom EURO 4 - podatek na nemški spletni strani (
http://www.renault.de/renault-modellpal ... EC048_ALLE ). Sicer pa mi deluje pri polno naloženem Grandtouru le prešibak, 1.4 TCe je sicer dražji, vendar po testih sodeč nekonkurenčno požrešnejši.
Pri testni Astri si najverjetneje vozil model z dodatno opremo Flex Ride, ki sicer na začetku navduši, kasneje voznik uporablja omenjeno opcijo zelo redko. Bistveno uporabnješa opcija bi bil sistem inteligentnih žarometov (ksenon). Doplačilo 450 € za bluetooth instalacijo je absolutno predrago ter rešljivo z ali Parrot govornim kompletom ali enostavno bluetooth slušalko. Za isti denar ponuja Renault TomTom vgradno navigacijo!
Pri Meganu te je motila postavitev prednjih brisalcev, pozicioniranih pod havbo. Dandanes je ogromno modelov s podobno postavitvijo (Octavia, Passat, ipd) - gre za uporaben "trik", kako izboljšati aerodinamičnost.