Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
domen_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 714
Pridružen: Pe jan 26, 2007 3:06 pm
Kraj: Varšavski lok

Focus mk1, 1.6, par vprasanj

Napisal/-a domen_ So apr 24, 2010 9:32 pm

Zdravo,

danes sem sel gledati enega Focusa mk1 1.6 bencinar (letnik 2001, 123kkm) in sem opazil tole: pokrovcek za olje od motorja je bil precej oljnat in manjsi madez tudi okoli njega. Motor sicer suh, pod pokrovckom pa ni bilo smetane, tudi nisem opazil da bi avto kadil modro ali belo. Prodajalec je se rekel, da avto na servisni interval spije priblizno liter olja.

Mene zanima zakaj bi do te stvari prihajalo, in ali je morda povezano. Sem na Ford forumih zasledil, da so nekaterim Focusom pokali ti pokrovcki, ali bi to lahko bil vzrok? Kako je drugace s to porabo olja in Focusi?

Hvala za pomoc!

lp
 
kamal
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: So maj 12, 2007 5:08 pm

Napisal/-a kamal Ne apr 25, 2010 4:18 pm

Ne vem zakaj bi pokrovček počil. Deluje pa tako, da kompresija pokrovček vleče v notranjost vozila. Če je bil masten po zunajnem delu potem nekaj ni v redu Lahko gre samo za politje, ki ni bilo očiščeno. Pri nas smo imeli primer, da smo pozabili zapreti pokrov ob menjavi olja sicer na drugi znamki avtomobila in ni bilo pretirane izgube olja samo malo je začelo smrdeti, kar pa voznik ni opazil ravno hitro (prehlajen).

Glede porabe olja pa ni ravno pretirano, če je interval dolg vsaj 15.000-20.000km. Idealno je pa tam pribljižno 3dcl-5dcl (glede na starost in kilometre) ali pa nič seveda.
Se vidmo ko se zagledamo.
 
Uporabniški avatar
domen_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 714
Pridružen: Pe jan 26, 2007 3:06 pm
Kraj: Varšavski lok

Napisal/-a domen_ Ne apr 25, 2010 5:48 pm

Ja masten je bil po zunanjem delu okrog pokrovcka, na notranjem ni to nic nenavadnega :) , ko sem pa pokrovcek odvil (da bi pogledal za smetano), mi je pa na roki malo olja ostalo. Vem da na moji stari R19 ni bilo tako, ceprav tukaj se ta razlaga o manjsem politju olja slisi cisto logicno (sem pa pozabil tam vprasati ce so prej kaj dolivali).

To za kompresijo pa nisem vedel da notr vlece, hvala za opombo. Mimogrede: ko clovek pogleda za smetano, ali naj bo motor hladen ali ogret?
 
kamal
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: So maj 12, 2007 5:08 pm

Napisal/-a kamal Ne apr 25, 2010 6:06 pm

Če hočeš jasen odgovor potem ko je topel. Ker če delaš kratke relacije tam do 5km je lahko prisotna vedno (sploh pozimi) in ni vzrok za kakšne težave. Če pa to opaziš po 30km pa je lahko vzrok da se olje meša z vodo. Vendar v tem primeru kadi belo. (ko je motor že ogret), primankuje hladilne tekočine in prisotno olje v hladilni tekočini.
Se vidmo ko se zagledamo.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov