Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Sr maj 05, 2010 11:00 am

CHAN je napisal/-a:Že zaradi hitrejšega pretoka prometa skozi semaforizirana križišča je priporočljivo imeti avtomobil v pripravljeni 1. prestavi pri ročnih menjalnikih ter v D poziciji pri avtomatskih. Razen morda ob odličnem poznavanju intervalov (čakanje ob železniškem prehodu je izvzeto). Tako slabih reakcijskih časov, kot so vidni pred zelenimi semaforji v Slo, je težko opaziti drugje. V ZDA sem bil nasprotno presenečen nad hitrostjo speljevanja. Konec koncev sem opazil pri nekaterih avtomatskih menjalnikih določeno zakasnitev, ko želiš prestaviti iz P v D, ki je lahko precej moteča ob hitrejšem speljevanju.


Dobro napisano. Točno to sem tudi jaz želel povedati. S prestavljanjem se zgubi nekaj časa in v mestni gužvi se to že kar veliko pozna. Najbolj me jezi, ko se prižge zelena pa vsi še kar stojimo! Seveda je to pri nas zaradi ročnih menjalnikov ampak kakor vidim, tudi, če bi imeli vsi avtomatike bi se dogajalo isto, ker bi večina spet pretikala menjalnik v P! :roll: Še enkrat! avtomatic je zato, da olajša vožnjo in ni nepotrebnega pretikanja zato, da vse skupaj hitreje teče!!


W|zz je napisal/-a:
Čeprav jaz to prestavljanje iz D v N ob dolgih čakanjih na semaforju ali drugje prakticiram bolj zaradi tega, ker mam slab občutek da se avto matra neki za brezveze, ne zaradi porabe..


Ah, daj no! Kaj se matra?? Če se motor in menjalnik res matrata pri mirujočem avtomobilu potem so to ena velka j***a, ki jih lahko samo v graben zabrišeš!!
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Sr maj 05, 2010 12:47 pm

sonic je napisal/-a:
GoGo je napisal/-a:Marsikateremu dedku bi prav prišel, bi pomagalo da ne bi ob zeleni na semaforeju še pol ure iskal prvo...
Malo obujam temo...
Po slabih 2 mesecih uporabe tourana z DSG menjalnikom (motor je 1.4 TSI) se je posebej na začetku tudi meni pogosto zgodilo da sem 'iskal prvo'. Pravzaprav sem iskal položaj D, ker med stanjem pred semaforji ponavadi dam v P. Med P in D pa sta še R in N, če bi preveč hitel, pa lahko ne končaš v D, temveč v naslednji izbiri - S (slednjemu pa se posebej na začetku izogibal, ker je kao treba pri utekanju paziti na obrate).

Skratka ko je treba hitro reagirati, tudi hitro prestavljanje iz P v D ni enostavno. Seveda bi lahko pustil v D (ampak potem bi moral ves čas tiščati bremzo, kar se mi ne da) ali pa fliknil v N (ampak če cestišče ni ravno, avto pač leze naprej ali nazaj kot v klasičnem leru, torej je treba tiščati bremzo ali zategniti ročno, tako da spet nisem veliko opravil...) :D
No ampak sedaj sem se že navadil.

Vendarle pa - tole zgoraj naj nikar ne zavede kogarkoli, ki razmišlja o avtomatiki oz. konkretno o DSG - v splošnem sem nad DSGjem popolnoma navdušen ter avtomatiko v splošnem lahko le najtopleje priporočam.


zato je fajn imeti hold assist.... ;)
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Sr maj 05, 2010 2:07 pm

mito155 je napisal/-a:
zato je fajn imeti hold assist.... ;)


x2
Na ravnem daš v N in avto lepo stoji pri miru, na klancih pa samo pohodiš gas, brez nepotrebnega pomikanja avta nazaj ali speljevanja z ročno :)
 
need 4 speed
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne sep 06, 2009 9:17 am

Napisal/-a need 4 speed Sr maj 05, 2010 3:16 pm

Jaz skor vedno dajem v ler na semaforju, pa vedno takoj speljem.Pač mam desno roko na šaltheblu, nogo pa zraven sklopke...samo pohodiš in v prvo.Pa seveda na semafor gledaš, da vidiš kdaj se prižge rumena.
Opažam, k se s kom peljem, da ni problem, da nebi znal hitro speljat, ampak enostavno ne gleda na semafor in potem zaspi.
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Sr maj 05, 2010 4:23 pm

cruiser1 je napisal/-a:
W|zz je napisal/-a:
Čeprav jaz to prestavljanje iz D v N ob dolgih čakanjih na semaforju ali drugje prakticiram bolj zaradi tega, ker mam slab občutek da se avto matra neki za brezveze, ne zaradi porabe..


Ah, daj no! Kaj se matra?? Če se motor in menjalnik res matrata pri mirujočem avtomobilu potem so to ena velka j***a, ki jih lahko samo v graben zabrišeš!!

Vem, sej nisem mislil da se dejansko neizmerno matra, sam pač nek tak občutek..
Ker med N pa D je razlika v porabi, v zvoku, če dobro pogledaš celo kazalc za obrate mal trzne, na števcu za pritisk turbine se opazi razlika, ... Priznam pa da ne vem tehnično vse podrobnosti kaj dela menjalnik/motor ko maš v D in stojiš..
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Sr maj 05, 2010 6:14 pm

peroRS je napisal/-a:
lizard je napisal/-a:Seveda lahko med vožnjo premikaš iz D v tiptronic način, drugače bi bilo res nerodno se vsakič ustavljat, ko bi se ti zahotelo ročno prestavljanje ;)
....
Med vožnjo lahko prestavljaš kolikor hočeš, iz D v S, v +/- ali v N, velja tako za tiptronic, kot za DSG.
Iz D v tiptronic velja kot si napisal, prestavljanja iz D v S pa med vožnjo ne pusti (vsaj pri našem ne, kjer je noter 7-stopenjski DSG)
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Sr maj 05, 2010 6:26 pm

sonic je napisal/-a:
peroRS je napisal/-a:Med vožnjo lahko prestavljaš kolikor hočeš, iz D v S, v +/- ali v N, velja tako za tiptronic, kot za DSG.
Iz D v tiptronic velja kot si napisal, prestavljanja iz D v S pa med vožnjo ne pusti (vsaj pri našem ne, kjer je noter 7-stopenjski DSG)


Pri 6-stopenjskem DSG-ju dovoli med vožnjo iz D v S in obratno, ravno tako pri tiptronikih. Malo se mi zdi čudno, da se pri 7-stopenjskem DSG ne bi dalo. Si zihr? :?:
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Sr maj 05, 2010 6:40 pm

Nisem čist zihr. Morda nisem dovolj stisnil tistega knofa na vrhu ročice.
Bom najprej še enkrat prečekiral navodila, pa poročam.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Če maj 06, 2010 8:17 am

Energetik81 je napisal/-a:CHAN, praktično vedno dam v ler pred semaforjem (razen če ni izrazito kratek), pa nikoli ne oviram prometa. Gledam prečni semafor za pešce in točno vem, kdaj moram dat v prvo. Itak pa preden se tisti pred mano zmigajo, imam že 3x prestavljeno...
Da bi pri vsakem semfaorju tiščal sklopko in po možnosti še zavoro? Ne hvala.

x2
Antiznačkar po prepričanju
 
baucek
Novinec
 
Prispevkov: 349
Pridružen: So jun 23, 2007 7:55 pm

Napisal/-a baucek Če maj 06, 2010 8:50 am

Se da tudi pri 7 stopenjskem prestavit iz D v S - samo je treba gumb do konca stisniti. Potemtakem bi bilo nesmiselno imeti S-način - zmeraj ko bi hotel bolj "športno" vožnjo bi se moral ustaviti. Ni logike :)
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Če maj 06, 2010 10:43 am

baucek je napisal/-a:Se da tudi pri 7 stopenjskem prestavit iz D v S - samo je treba gumb do konca stisniti. Potemtakem bi bilo nesmiselno imeti S-način - zmeraj ko bi hotel bolj "športno" vožnjo bi se moral ustaviti. Ni logike :)
Aha tako, gumb do konca. V navodilih to nič ne piše (tudi VW je glede tega postal zelo šlampast)...

Saj sem tudi jaz že gruntal da nima smisla da ne moreš med vožnjo pretakniti med D in S...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Če maj 06, 2010 10:47 pm

Update: danes sprobal, preklapljanje med D in S gre tudi med vožnjo brez problemov. Zadnjič najbrž res nisem do konca stisnil gumba zapore na ročici.
Ali je fora tudi v tem da moraš v tistem momentu stopit z gasa? (danes sem šaltal brez gasa)
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Pe maj 07, 2010 9:23 am

sonic je napisal/-a:Update: danes sprobal, preklapljanje med D in S gre tudi med vožnjo brez problemov. Zadnjič najbrž res nisem do konca stisnil gumba zapore na ročici.
Ali je fora tudi v tem da moraš v tistem momentu stopit z gasa? (danes sem šaltal brez gasa)


nič ni treba... samo potegneš ročico .. in seveda gumb... nazaj iz S v D gre pa brez... je pa 7 stopenjski menjalnik lepo gledat kako da včasih za 3 prestave navzdol... :o :D
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov