Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
saso_vts
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po sep 13, 2004 12:21 pm
Kraj: logatec

audi a4 avant-mnenja

Napisal/-a saso_vts Če jun 24, 2010 10:19 am

pozdravljeni

a mi lohk kaksen pove kej vec o temu avtu?
in sicer se zanimam za audija a4 avant in sicer s-line 1.9 tdi 130 konjev,vsaj zdi se mi da jih ma 130 al jnih ma 115.
ali pa 2.0 140 konjev pa isto s-line.
zanima me kojk so masine kej vzdrzljive,menjalniki,poraba,vzdrzevanje........
gledam pa do 15-16.000 eur
no lepo bi pprosu ce bi mi kdo dal cim vec info.
hvala za odgovore
zelo dobr ko sm
 
nejko307
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 509
Pridružen: Ne mar 26, 2006 9:39 pm

Napisal/-a nejko307 Če jun 24, 2010 10:57 am

..če gledaš letnik od 05 jih ima 1.9 tdi 115KM... je pa seveda eden najbolj vzdržljivih motorjev med tdi-ji...

..pri 2.0 tdi so bili na začetku 05-06 problemi (pokanje glav, vztrajnik, šobe..), ki pa so jih z kasnejšim letnikom odpravili...

..menjalnik je pri audiju dober(edino sklopka bi lahko imela malo manjši hod), vzdrževanje se mi ne zdi pretirano drago... redni servis na pooblaščenem cca 130-150e (če se malo znajdeš lahko tudi ceneje)... poraba med 5.5 in 7 litri.. spet zelo odvisno od vožnje...

..lp
 
Uporabniški avatar
saso_vts
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po sep 13, 2004 12:21 pm
Kraj: logatec

Napisal/-a saso_vts Če jun 24, 2010 4:09 pm

hvala za podatke

kakšno pa je vaše mnenje o golfu karavan o petki al pa o šestici,mene osebno moti k ima samo 105 konjev,a to sploh kam gre???
zelo dobr ko sm
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Če jun 24, 2010 4:13 pm

če boš kupil audija 2.0 tdi vzem 8 ventilca in ne 16v
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Če jun 24, 2010 5:16 pm

saso_vts je napisal/-a:hvala za podatke

kakšno pa je vaše mnenje o golfu karavan o petki al pa o šestici,mene osebno moti k ima samo 105 konjev,a to sploh kam gre???


Razred nižje se definitivno precej pozna pri občutku v samem avtu. Šestka je pa kljub navidezno majhnim spremembam občutno bolj uglajen avto od petke, od materialov in zvočne izolacije do sklopke. Mogoče še največji problem je grd zadnji konc.

Pri 1.9 je 105 konjev relativno živahnih, saj je konjev in navora(ki ga že tako ni ravno malo) nekaj več kot na papirju. Spet pa odvisno kaj pričakuješ in česa si vajen, 130KM je veliko bolj odzivnih in lagodnih za vozit, posebno ko je avto bolj obtežen. V vsakem primeru ti pa ostane chip tuning...
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Sasqa Po jun 28, 2010 5:19 pm

im nobody je napisal/-a:če boš kupil audija 2.0 tdi vzem 8 ventilca in ne 16v


Argumentiraj zakaj 8v in ne 16v. Jaz ko sem kupoval, sem prelazil porcheje po dolgem in počez, tudi bosch servise in sem dobil ravno kontra odgovor od tebe. Pri tem, če se prav spomnim, so mi dejali, da se je potrebno izogibati dveh tipov motorjev in sicer BMM al nekaj takega ter še enega (tisti so imeli problem s pokanjem glav).

Zraven tega so me še opomnili da imajo 2.0 TDI-ji (različne variante) različne šobe. Eni imajo Siemensove, katere se nenavadno kvarijo, drugi pa boscheve, ki so veliko bolj vzdržjive, in glej ga zlomka, ravno 16v (BPW) motor je imel boscheve šobe.

To sem napisal zato, ker so zdaj trditve porchejevih mehanikov in boschevih mehanikov povsem nasprotne z tvojo trditvijo.

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
maliBobi
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Če jun 03, 2010 6:02 pm

Napisal/-a maliBobi Po jun 28, 2010 5:25 pm

8 ventilc je pohoblana zadeva, bivši 1.9, morda se motim.
16 ventilc pa je povsem nov.

Hočem pa povedat, da so simenove šobe totalno zanič, bosheve so malenkost boljše. Crkujejo pa oboje, tudi na novejših letnikih, stroški so pa astronomski. Najdeš pa modele, ki jih zamenjajo z rabljenimi :EE
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker Po jun 28, 2010 5:29 pm

2.0tdi sploh v audijih in passatih... večjih j**c od motorja ne najdeš nikjer pa nima veze al je 2005 al pa 2008. šobe crkujejo, prav tako naftne pumpe. edino kar so odpravili so vztrajniki in pa pokajoče glave. če imaš pa 3000€ na strani pripravljene za menjavo šob in pa pumpe v rezervoarju pa samo go for it. drugače pa absolutno 1.9tdi pa čipat pa bo :lol:
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Sasqa Po jun 28, 2010 5:45 pm

No zato sem vprašal, ker meni so vsi odsvetovali 8v v kombinaciji z siemensovimi šobami ter BMM al kaj je že, ter še enim tipom motorja. Priporočali pa 16v (BPW), tegale sem vzel potem jaz, je bil poslan na trg leta 11/2004, zato so mi svetovali tegale (po njihovih podatkih do konca 2005 odpravljene vse napake), in sem potem vzel tega.

Da še odgovorim avtorju:

Do sedaj 200.000 brez problemov, kar se tiče motorja. Servisi delani na 13-15kkm, notri olje 5w-30 (LongLife Aral). Bil sem tudi na testerju za šobe in so še vse BP (ima pa boscheve).

Kar je bilo menjano: zavorni diski in zavorne ploščice, ter črpalka v tanku, ki je imela že slab pritisk, to je pa bil tudi vzrok za občasno cukanje, ki sem ga že omenjal v rubriki "popravila in okvare", če bo komu kaj pomagalo.

Menjalnik je za moje pojme odličen, se ne zatika, prestavlja se gladko (po mojem občutku je edino prva zelo kratka). Kritiko bi dal edino glasnemu TDI-ju, ki mi včasih v kabini gre pošteno na živce (prej sem vozil bencinarja). Sklopka je za zdaj še prva, kakor tudi vztrajnik (ne kažeta nobenih hib).

Imam quattro, zato je poraba med 7 in 9 litri. Če se dosti vozim po hribih v klanec (1, 2) je poraba 9, če pa se veliko vozim na avtobanu pa 6.9-7.2 (130-140 km/h). Primestna in mestna vožnja pa 7.5 - 8l.

140KM za avto težek skor 1700kg (po kataloških podatkih 1635 prazen) je solidnih, ni pa to nek dirkalni avto.

Nasplošna ocena: zadovoljen :lol: (zaenkrat)

PS. Pumpa v rezervoarju me je prišla vsega 160€, in če je prva zdržala 200.000km, in če bo druga vsaj polovico toliko, bo to zanemarljiv strošek. Če pa grejo šobe, pa ni mali denar, se strinjam z predhodnikom.

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost