Čeprav po obnašanju v preostalih temah ne zaslužiš kakega nasveta, ti bom dal še eno možnost.
Na kratko, tak avto imam doma. Letnik 2003 (ni naprodaj). Drugega v svojem postu se izogni. Glavni servis je predpisan na 120.000km. Ta jih ima 130.000+ pa ga še niso naredili. Pazi da je avtomobil ki ga kupiš redno servisiran. Če gledaš DCI, vsekakor 60KW različico. Slabotnejša je samo za upokojensko vožnjo do prve trgovine. Motor ni problematičen če je vzdrževan in vožen kot je treba. To pomeni da se haldnega ne tišči in po tiščanju motor primerno ohladi pred ugašanjem. "Težave" pri tem modelu se znajo pojaviti z hitro obrabo zavornih oblog (nekateri so jih menjavali na 30.000km). Kot drugo se zna pojaviti težava s kolesnimi ležaji (še posebej pri alu platiščih s pretirano širokimi gumami), ampak na srečo so ležaji poceni.
Glede obrabe volana - tisto "usnje" je precej slabe kakovosti in hitro postane volan tak kot da ima avtomobil 500.000km. Vendar se ponavadi to zgodi le na tistem mestu kjer se ga voznik stalno dotika. Podobno se zna zgoditi z glavo prestavne ročice. Vložek kjer je narisana prestavna shema se zaradi potu in prstanov (predvsem pri voznicah) hitro zbriše. Pri billabong paketu preveri v kakšnem stanju so sedeži, saj je modra občutljiva na prah in sedeži kmalu zgledajo precej zdelani - reši jih dobro globinsko pranje.
Sicer pa pri nakupu izberi avtomobil, ki ga prodaja lastnik in ima znano zgodovino. Najde se še dosti primerkov ki jih prodajajo prvi lastniki in ne razni dilerčki.
LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.