Tako kot je nekdo napisu, na ceno rezervnih delov noben ne pomisli,pa na zanesljivost kaj šele na to koliko bo avto zgubil na ceni v teh letih lastništva, pomoje bi moral nekdo pred nakupom vse to mal preštudirat ne pa samo kok bo avto žrl.

Res da je dandanes bencin drag ampak če ti avto pije 1l več, pa je po drugi strani bolj zanesljiv, v tolk in tolk letih zgubi manj na ceni...bi se pa že vprašu kaj potem "prevaga".
Za 50km dnevno se da čist komot potrpet v avtih ranga corse ipd. Ne vem kako so včsih s fičoti hodil na morje pa vse s sabo vlačil?

Ljudje smo danes preveč razvajeni in bi radi vse najboljš, ampak včasih je treba kompenizarat.
Nasploh ljudje ki, jim avto pomeni samo prevozno sredstvo od točke A do točke B, se težko odločajo in gledajo samo nabavno ceno in porabo.
Ne vem no sej zarad litra porabe več pa res ni treba takoj avto skurcat da je j**c pa ne vem kaj še...
Kje so tisti cajti ko je veljal samo kok "konjev" maš ne pa kok ti avto žre....

Drugače pa še vedno nismo zvedl kater rang avtomobila se kupuje, ampak če hočeš čim manj stroška, kupi majhnega, po drugi strani bi pa radi familijo vozil. Treba najt en kompromis kja je bolj pomembno, prostornost al cena vzdrževanja, ker otroke se lahko vozi tut v citroenovem saxoju, pa mal žre, je mejhna registracija...