Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
piro
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Po sep 15, 2008 12:48 pm

clio rs3 vs golf 5 gti

Napisal/-a piro Sr okt 27, 2010 7:47 am

Pozdravljeni,

sem pred nakupom enega izmed teh dveh, ampak se rahlo nagibam h cliotu, ker ima boljše podvozje pa lepši je. Uradno ima tudi boljši pospešek do 100 km/h, pri končni hitrosti pa najbrž golfova turbina naredi svoje. Zanima me kako je z motorji 2.0 16V, a je imel kdo kdaj kakšne težave, koliko je povprečna življenjska doba teh motorjev? Zahvaljujem se vam za mnenje.
 
FLINK
Uporabnik
 
Prispevkov: 1065
Pridružen: To jul 29, 2003 3:34 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a FLINK Sr okt 27, 2010 8:11 am

Upam, da ze ves, da ze v osnovi ne gre za isti rang avtomobila.
Ce se gre o nakupu zadnje generacije clia, nimas z njim nic zgresit. Lego ima v samem vrhu, motor tudi ( povprasaj malo lastnike).
Golf je razred visji avto....bolj primerljiv bi bil z meganom.
Sicer pa bi ga clio verjetno pustil zadej skozi ovinke....kok je pa to uporabno v vsakdanjem zivljenju tebi, ne vem. Golf je prostornejsi, verjetno tudi bolj udoben....
:)
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Sr okt 27, 2010 8:23 am

Golf za daljša potovanja, kruzanje, uporabnost ter seveda tudi občasno teranje.
Clio za ovinke, neposredno športnost v zaprtih ovinkih.
Megane RS za malo večjo uporabnost od Cliota ter obenem isto zelo neposreden športnik.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Sr okt 27, 2010 8:24 am

Golf je večji in bolj prostoren. Če si človk, ki ga rad puliš (po pisti, ker kazni so čedale višje) vzemi clia, če pa hočeš večji avto in za nekaj km/h počasnejšega čez ovinke ker po AC itak ni primerjave ker golf gre sigurno bolj vzemi golfa + možnost čipanja. Men osebno je clio lepši zunaj, znotraj pa golf
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Sr okt 27, 2010 8:51 am

hura počitniceeeeee
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Sr okt 27, 2010 8:52 am

Če ti je že v štartu,lepši,hitrejši...ne vem kaj še Clio,pol nisi nič zgrešil ;)
točno pa še krompirjeve počitnice so,no odloč se sam
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Sr okt 27, 2010 8:58 am

Jst bi pa polota GTI imel, ker je bolj primerljiv z cliotom kot golf.
 
Uporabniški avatar
_Ozi_
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Ne sep 23, 2007 10:56 am
Kraj: Rivercity

Napisal/-a _Ozi_ Sr okt 27, 2010 9:07 am

Pozdravljen -> ker nisi veliko napisal kaj pričakuješ od novega avta v tvoji zbirki bom jaz malo na glas razmišljal. Some heads-up -> Golfa GTI sem že vozil tudi Edition 30 DSG in sam si lastim R27 Clia že 18 mesecev.

Clio nima boljše podvozje v smislu zasnove, ampak je samo odlično nastavljeno že fabrško. Spredaj imata oba identično medtem ko ima zadaj Clio poltogo premo Golf ima pa posamično vpetje zadnjih koles. Kako se eno in drugo obnese in kako je z vzdrževanjem se najde veliko informacij na internetu.

Second - pri Cliotu imaš dve opciji na izbiro in sicer navadnega RS-a ali pa RS-a z cup podvozjem. To zajema debelejše stabilizatorje, nižjo karoserijo (-7mm napram standard), trše amortizerje, odstranjeno rezervno kolo (namesto tega je quick-fix),...odvisno kaj želiš zopet od avta imaš na izbiro ali all-rounderja ali pa še bolj športno nastavljeno podvozje, ki zna biti pa zaradi kratke medosne razdalje na dolge poti dost trdo. Meni npr. je všeč cup podvozje ravno zaradi tega, ker instant zaduši nihanje kolesa in ni poskakovanja/zibanja karoserije medtem ko je to nekaterim, ki so navajeni mehkejše avte, zelo trdo.

Kar se motorja tiče nimaš pri Cliotu nobene bojazni, da bo kaj narobe. Cup dirkalniki imajo enake internals in tudi drugače je motor zelo dobro zasnovan. Edino kar bi tukaj predlagal je, da se interval menjave olja zmanjša iz predpisanih 20k km na 10k km -> predvsem zaradi nizkega hths predpisanega olja (garancija ne velja, če se da drugo olje not - če boš dobil/iskal takšnega, ki je še v garanciji ali ima podaljšano). Sicer ima Clio engine oil quality meter -> ubistvo glede na število mrzlih zagonov, način vožnje,....ecu javi, da se prej naredi oljni servis, ampak še vedno je to dost pozno.

0-100km/h -> kolikokrat prakticiraš to? Ne me narobe zastopit, ampak vrednosti, ki jih navajajo tovarne, so doseže v idelanih primerih (grip, vreme, štart, prestavljanje,...) in tbh za mene niso merodajne ravno tako kot končna hitrost ne. Clio RS je dobil po avg-08 reworked menjalnik pri katerem sta 5. in 6. prestava daljše. S tem razmerjem potem doseže 230km/h (po števcu) pri nekje 7200-7300rpm kjer ma tudi maksimalno moč. Če pogledam samo obliko avta bi prej rekel, da je narejen za maksimalno hlajenje (kar tudi vrednosti temp.vode na raznih lokacijah kjer sem jih spremljal potrjujejo) kot pa za čim boljšo aerodinamko in s tem doseganje večje končne hitrosti čeprav mu pri konči zmanjka obratov zaradi kratkega menjalnika. Tbh dvomim da bi z daljšo 6. prestavo šel več :)

Če se veliko sam voziš in ti je vožnja na prvem mestu pri avtu potem tukaj mislim, da pride v poštev samo Clio z cup podvozjem in Recaroti. Recaroti mogoče zgledajo neudobni, ampak resnica je daleč od tega. Imajo pa že vsi Clioti zadovoljivo stock opremo in pri meni npr. ni potrebe po dosti več opreme. Npr. tempomata, avt.klimo, obvolanske kontrole za radio, senzor za dež,...zaradi mene sploh ne bi rabil v avtu. Medtem ko xenon je pa od sedaj naprej na mojem spisku pri nakupu drugega avta :) prostoročna kartica je tudi zelo praktična, ampak bi tudi preživel brez nje. Hočem povedati, da Clia RS jaz bolj dojemam kot avto, ki se ga kupi če želiš nefiltriran (kolikor pač lahko pri novih avtih) užitek ob vožnji in je to kar od avta pričakuješ ter si priravljen malo za to delati. Motor je daleč od lazy v nizkih vrtljajih, ampak to get the most out of it mora biti v 5.5krpm+ območju. Sicer ponavadi bolj sekundarna stvar, ampak prostora je zadost, da se lahko kamot 4 osebe z prtljago peljejo na morje :)

Na drugi strani pa je Golf GTI -> večji, tišji, bolj uglajen, bolj tunabilen,.....in povrh ima še zadovoljivo lego in na lokalnih cestah je vprašanje koliko več bo možno peljati z Cliotu, da bo še vedno dost rezerve. Hope you can catch my drift :) na smrt in trdo na možnem upam, da z nobenim od teh avtov ne misliš voziti po javni cesti.

Če ti je toliko do 0-100kmh potem si lahko pogledaš vrednost Edition 30 Golfa - 6,8sec. Toliko ne poznam TFSI motorja, ampak verjetno se lahko remapa na podobne konje kot zgoraj omenjeni Golf in voila -> boljši pospešek 0-100kmh :EE če bi rad predeloval nov avto potem Clio tukaj takoj izpade razen, če si pripravljen vložiti veliko € in kar nekaj živcev.

Torej če rabiš bolj prostoren avto, tih in uglajen, ki je povrh zmožen tudi konkreten tempo držati potem je Golf definitivno boljša izbira. Bolj prožen motor je še samo pika na i.

Več o Golf GTI bo pa mogoče še kakšen lastnik napisal. Vse kar sem zgoraj napisal je zgolj moje razmišljanje :)
Zadnjič spremenil _Ozi_, dne Sr okt 27, 2010 10:02 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
FLINK
Uporabnik
 
Prispevkov: 1065
Pridružen: To jul 29, 2003 3:34 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a FLINK Sr okt 27, 2010 9:41 am

Btw, pozabili ste se Alfo, ki nima konkurence, ko govorimo o legi :lol: :lol:
:)
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Napisal/-a ManIAK Sr okt 27, 2010 9:41 am

Renault je falus.! :lol:
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: tomzzi in 5 gostov