Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 Ne mar 14, 2010 10:26 am

ban je napisal/-a:Čestitam za dober nakup in veliko varnih km.


x2. :D

lp
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Ne mar 14, 2010 10:51 am

pskoda je napisal/-a:
mišek je napisal/-a:
lukp je napisal/-a:Sedaj je v Octavii 1.2 TSI business 14.444€, 1.6 je 14.990€, 1.6 TDI CR in 1.9 TDI pa staneta 17.400€.

Moč imata oba isto, navor ima 1.2 večji, kar se pa zanesljivosti tiče in stroškov na daljši rok pri vzdrževanju pa verjetno 1.6 prednjači. 1.2 vprašanje koliko kilometrov bo to kaj zdržalo.


Glede same vožje je boljši 1.2TSI zaradi navora, ga ni treba v obrate šopat, ker ima pri nišjih največji navor, posledično ima majšo porabo, stroški ne vem zakaj bi bili večji kot pri 1.6, če ima avto 4 leta garancije se itak nimaš kaj sekirat, ko pa garancija poteče ga prodaš. Za moje pojme je 1.6 najslabša izbira, 1.9TDI pa najbolša, res da moraš v začetku dodat dobre 2k eur, samo se ti pri prodaji obrestuje, ker ga lažje prodaš in tudi zgubiš manj na ceni


1.2TSI je res odličen, kdor pa rabi dizla je best buy Octavia Greenline 1.6TDI. Oprema enaka kot pri businessu (razen tega da ima 15'' zaradi manjše porabe), cena je pa 16.600€, pa še kaj popusta se dobi ;)
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Ne mar 14, 2010 11:09 am

pskoda je napisal/-a:
mišek je napisal/-a:
lukp je napisal/-a:Sedaj je v Octavii 1.2 TSI business 14.444€, 1.6 je 14.990€, 1.6 TDI CR in 1.9 TDI pa staneta 17.400€.

Moč imata oba isto, navor ima 1.2 večji, kar se pa zanesljivosti tiče in stroškov na daljši rok pri vzdrževanju pa verjetno 1.6 prednjači. 1.2 vprašanje koliko kilometrov bo to kaj zdržalo.


Glede same vožje je boljši 1.2TSI zaradi navora, ga ni treba v obrate šopat, ker ima pri nišjih največji navor, posledično ima majšo porabo, stroški ne vem zakaj bi bili večji kot pri 1.6, če ima avto 4 leta garancije se itak nimaš kaj sekirat, ko pa garancija poteče ga prodaš. Za moje pojme je 1.6 najslabša izbira, 1.9TDI pa najbolša, res da moraš v začetku dodat dobre 2k eur, samo se ti pri prodaji obrestuje, ker ga lažje prodaš in tudi zgubiš manj na ceni


Zakaj večji stroški? 1.2 je turbo motor ne, torej?
Veliko kilometrino pa pomoje, da bolj uspešno prenese 1.6 motor, kot pa en "našpanan" 1.2. Ti turbo bencinci so se sedaj razpasli, ne moreš rečt koliko bo to kaj zdržalo. Taki navadni bencinarji grejo kamot čez 300.000 km. Za tele tamicene pa navite pa ne vem ;) Če ne druga kaka turbina sigurno zaropoče, vprašanje pa je kako bo pa kaj ostalo vzdržljivo. Potem bodo pa še ljudje to čipali pa boš dobil kakih 120, 130 konjev iz njega. Take moči pa pomoje, da motor ne more zdržat tako dolgo kot pa prostorninsko večji motor brez turbine. Verjetno tud proizvajlcem ni v interesu, da bi pa taki motorji zdržali 300.000+ kilometrov. Saj se pa vidi, da danes vse crkuje kot po tekočem traku, modeli se menjujejo kot tople žemljice, samo da denar kroži. Briga njih koliko bo to zdržalo, ajd nekaj že more samo preveč pa spet ne, vse ima neko "preračunano" življensko dobo, ki pa je stalno manjša. Včasih je bila vsaka stvar bolj na "oko" naredta in posledično predimenzionirana. Danes pa boh ne daj, da je kje kaj preveč materiala, vse more bit hitro in poceni narejeno, ter drago prodano ;)
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Ne mar 14, 2010 11:41 am

Pa kaj ste tako elergični na te turbine saj niso iz kartona? Turbina ne bo kar tako crknla (razen slučajne serijske napake), če jo pravilno vzdržuješ, so pa bolj občutljjive, če avto ne servisiraš tako kot je treba, slaba kvaliteta olja, ne menjava oljnega filtra, predolgi servisni intervali, drugače kot sam servis pa ni nič dražji od atmosferca. Če gledaš samo na podlagi kvarljivosti turbin, so potem tisti dizeli, ki imajo še varibilne lopatice plus tega da gredo še saje od nafte čez turbino veliko večjo možnost okvare turbine kot bencinarji
 
Uporabniški avatar
Gorch
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Pe mar 24, 2006 4:08 pm

Napisal/-a Gorch Ne mar 14, 2010 11:58 am

mišek je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:
mišek je napisal/-a:
lukp je napisal/-a:Sedaj je v Octavii 1.2 TSI business 14.444€, 1.6 je 14.990€, 1.6 TDI CR in 1.9 TDI pa staneta 17.400€.

Moč imata oba isto, navor ima 1.2 večji, kar se pa zanesljivosti tiče in stroškov na daljši rok pri vzdrževanju pa verjetno 1.6 prednjači. 1.2 vprašanje koliko kilometrov bo to kaj zdržalo.


Glede same vožje je boljši 1.2TSI zaradi navora, ga ni treba v obrate šopat, ker ima pri nišjih največji navor, posledično ima majšo porabo, stroški ne vem zakaj bi bili večji kot pri 1.6, če ima avto 4 leta garancije se itak nimaš kaj sekirat, ko pa garancija poteče ga prodaš. Za moje pojme je 1.6 najslabša izbira, 1.9TDI pa najbolša, res da moraš v začetku dodat dobre 2k eur, samo se ti pri prodaji obrestuje, ker ga lažje prodaš in tudi zgubiš manj na ceni


Zakaj večji stroški? 1.2 je turbo motor ne, torej?
Veliko kilometrino pa pomoje, da bolj uspešno prenese 1.6 motor, kot pa en "našpanan" 1.2. Ti turbo bencinci so se sedaj razpasli, ne moreš rečt koliko bo to kaj zdržalo. Taki navadni bencinarji grejo kamot čez 300.000 km. Za tele tamicene pa navite pa ne vem ;) Če ne druga kaka turbina sigurno zaropoče, vprašanje pa je kako bo pa kaj ostalo vzdržljivo. Potem bodo pa še ljudje to čipali pa boš dobil kakih 120, 130 konjev iz njega. Take moči pa pomoje, da motor ne more zdržat tako dolgo kot pa prostorninsko večji motor brez turbine. Verjetno tud proizvajlcem ni v interesu, da bi pa taki motorji zdržali 300.000+ kilometrov. Saj se pa vidi, da danes vse crkuje kot po tekočem traku, modeli se menjujejo kot tople žemljice, samo da denar kroži. Briga njih koliko bo to zdržalo, ajd nekaj že more samo preveč pa spet ne, vse ima neko "preračunano" življensko dobo, ki pa je stalno manjša. Včasih je bila vsaka stvar bolj na "oko" naredta in posledično predimenzionirana. Danes pa boh ne daj, da je kje kaj preveč materiala, vse more bit hitro in poceni narejeno, ter drago prodano ;)


Poglej...če bi vsi ljudje tko razmišljali bi se še danes vozili z kočijami.
Tudi sam sem razmišljal o navadnem 1.6bencinarju...pol sem pa raje vzel 1.8tsi :lol: ,ko ga 1xpelješ te takoj prepriča.
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Ne mar 14, 2010 12:18 pm

O verjamem, da te prepriča :) in sej mislim, da pri novem ni problem, samo na daljši rok, recimo, da kupiš rabljenega te je pa malo strah.
Jaz včasih malo razmišljam, da bo treba čez kake 3 leta zamenjat avto, ker je le že 12 let star in že rja ven tolče, no pa malo gledam to kar se sedaj prodaja ali pa je staro kake dve leti bi prišlo v poštev. Bo na voljo precej teh turbotov, ki me mikajo, po drugi strani pa....tak avto bo takrat že lahko imel okrog 150.000 km (star 5 let), imaš lahko hitro stroške. Recimo, da pride tako kot sedaj pri dci- jih, ki jih vsi odsvetujejo, če pogledaš tale forum. Od začetka, ko so bili novi ni nobeden vedel kaj bo, zmoglivosti imajo dobre.
 
mirko123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: Pe jun 20, 2003 7:31 pm

Napisal/-a mirko123 Ne apr 18, 2010 9:11 am

No evo za tiste, ki vas je zanimala povprečna poraba in prožnost avtomobila... Po 2500 kilometrih je povprečna poraba 8.2 pri vsakodnevnem cjazenju pri vožnji v službo v Ljubljano (na avtocesti pade poraba pod 7 litrov). Občutek, udobje v avtomobilu je super (primerjava s fabio in cliotom). Tisti, ki pravi, da so ogrevani sedeži brezveze, se hudo moti :) Lega avtomobila pa je tudi odlična (zopet primerjava s fabio in cliotom). Mašina lepo teče, menjalnik je čisto miren. Pospeški so vas še zanimali ... lepo počasi in zvezno pospešuje :) Hja kaj naj rečem, manjka vsaj tistih 20 konjev ane, načeloma pa ni nobenega problema, pritisneš gas do višjih obratov in se lepo vključuješ in tudi prehitevaš. Logično pa je, da ni tistega kar bi dalo npr 150 konjev...
 
sgm
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Sr nov 03, 2010 9:06 pm

Re: Škoda Octavia 1.6 Business-NOV MODEL

Napisal/-a sgm Sr nov 03, 2010 10:28 pm

Pozdravljeni

Če še kdo bere..
Glede porabe octavie 1.6. Imam jo leto dni, 2008l. poraba po mestu 8 - 9l. speljevanje jo tu najbolj matra, dokler avto ne dobi neke hitrosti, pije dost.
Torej avto za po mestu vozit, ni. Je pa sigurno avto za relacijske vožnje, (med kraji) vsaj 20 km v eno smer. - Tu je poraba: 6,4 (nižje ne gre) pa do 7,2 l. (seveda pri vožnji večino časa nad 70 km/h.) Z avtom sem drugače zelo zadovoljen, včasih zmanjka nekaj konjev. V kolikor ima kdo družino oz. večje otroke, (vozi večjo težo, več oseb), se vozi v hribe, dela veliko kilometrov, tudi v mestu ..potem priporočam 1.9 tdi.

l.p.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Škoda Octavia 1.6 Business-NOV MODEL

Napisal/-a Blinder Sr nov 03, 2010 10:49 pm

sgm je napisal/-a:Pozdravljeni

Če še kdo bere..
Glede porabe octavie 1.6. Imam jo leto dni, 2008l. poraba po mestu 8 - 9l. speljevanje jo tu najbolj matra, dokler avto ne dobi neke hitrosti, pije dost.
Torej avto za po mestu vozit, ni. Je pa sigurno avto za relacijske vožnje, (med kraji) vsaj 20 km v eno smer. - Tu je poraba: 6,4 (nižje ne gre) pa do 7,2 l. (seveda pri vožnji večino časa nad 70 km/h.) Z avtom sem drugače zelo zadovoljen, včasih zmanjka nekaj konjev. V kolikor ima kdo družino oz. večje otroke, (vozi večjo težo, več oseb), se vozi v hribe, dela veliko kilometrov, tudi v mestu ..potem priporočam 1.9 tdi.

l.p.


Pa dobro no, kašno porabo pa bi ti rad imel v prvi prestavi, 5 litrov?? v prvi prestavi sam da se premika pri štendgasu rabi kašne 10 litrov al tut 15. Pa ne pospeševat kot polž, pri pospeševanju ti bo manj porabil, če kar odločno pritisneš gas in držiš motor med 2000 in 3000 rpm.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: tomzzi in 5 gostov