Moj glas bi bil vsekakor za Alfo. Na njeni strani so emocije in pa samo, dejstvo, da Alfa ni tako slab avtomobil kot se govori. Je pa res, da ima lahko kakšen "Fabrizio" v petek slab dan in kaj slabo sestavi

. Mal heca.
Kar se pa tiče filtra prašnih delcev bo pa stric google nametal nemalo rezultatov. V delovanje filtra se sicer nisem veliko poglabljal, sem pa že pred časom malce brskal za informacijami zgolj iz splošnega zanimanja... Tako, da iz glave lahko povem da se regeneracija dela neopazno, ko računalnik zazna, da so v naprej vnešeni pogoji izpolnjeni (temperatura, pretočnost,...).
Sistemov je nebroj , ampak v veliki večini se regeneracija vrši aktivno z dodatnim izgorevanjem goriva (elektronika pač prilagodi izgorevanje tako, da so izpušni plini za kratek čas bolj vroči). Cilj je, da se v filtru pošteno segreje, tako, da ujeti trdni delci zgorijo (če se ne motim okoli 500°C) . Obstaja tudi pasivni način, ampak se ne uporablja, ker bi potem moral proizvajalec avtomobila voznika nekako prisilit, da se na toliko in toliko časa za toliko in toliko časa vozi nad določenimi obrati... Skratka elektronika v avtomobilu naredi to namesto nas.
Je pa treba je vedet, da avto z dpf filtrom ni najbolj primeren za kratke vožnje z veliko prižiganja in ugašanja. Sicer bojda ni neke panike, če avto ugasneš med regeneracijo, je pa problem če to delaš neprestano, ker se potem filter nikoli ne očisti. In ko se filter "zabaše" do neke mere, ga elektronika ni več sposobna očistit sama. Takrat se ponavadi prižge opozorilna lučka, kakšna oz. na kakšen način ti avto to sporoči je pa povsem odvisno od proizvajalca. Potem je pač potrebno filter snet in "ročno" očistit (da ne bi kdo tega dol jemal in s kakšnim sesalcem sesal, ker nisem imel takšnega ročnega čiščenja v mislih). Če opozorilo ignoriraš pa obstaja velika verjetnost, da filtra tudi na servisu ne bodo več mogli rešit. Nov je seveda zelo drag in če se ne motim je nekdo zgoraj omenjal 2.000€. Je pa mogoče dobro vedeti, da če se nekaj časa voziš na kratke relacije, da se na vsake kvatre splača zapeljat po daljši poti domov in reskirat kak literček nafte. Če sem prav razumel kakšnih deset minut in z malo več obrati zadostuje, za uspešno regeneracijo.
Tako, da pred nakupom avta s filtrom velja vedet, da to ni avto samo za v trgovino, ki je za vogalom. In pa nekaj se je govorilo, da se nekateri filtri "bašejo" kljub temu, da je avtomobili neprestano na avtocesti. Avto naj nebi izvajal regenracije kot bi jo moral. Domnevno zaradi "šeste" prestave z nizkimi obrati. Ampak to so bili verjetno bolj ali manj porodni krči. Kljub vsemu lahko kdaj pa kdaj privoščite svojemu avtu mal višjih obratov

.
http://www.nordicad.com/index.php?optio ... icle&id=57 če bo link deloval se da videt kako naj bi približno izgledal filter.
http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_particulate_filter mal ve tudi wikipedia
Moj zaključek. DPF je fin na papirju, pa tudi za okolje je okej, ampak za denarnico pa ni najbolj blagodejen. Se mi pa tudi pri dpfju poraja vprašanje če je res tako zelen. Da se ne bo potem izkazalo, da je zgodba podobna katalizatorju kjer z izdelavo enega katalizatorja onesnažijo planet bolj kot pa pridobimo s filtriranjem v času avtomobilovega življenskega cikla. Čudna so ta pota
zelenega kapitala.