Načeloma bo težko najti solidno ohranjen Sorento do omenjene cene. Četudi je omenjeni model na trgu že od leta 2002, izjemno dobro drži ceno, oglasov na avto.net-u pa je izjemno malo. Konec koncev se star model v facelift verziji še vedno prodaja (
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4193908&show=1 ) z dokaj visoko ceno! Omenjeni model slovi po dokajšnji neproblematičnosti, testi omenjajo probleme pri motorju (Common-Rail pumpa, oljni madeži) -
http://www.auto-motor-und-sport.de/serv ... 46670.html . Problemi so se pojavljali tudi z vklopom reduktorja.
Če ostajaš na iskanju primernega Sorenta, glej opremski paket EX, ki je bogatejši od LX za avtomatsko klimatizacijo, zunanje in notranje okrasje, malenkostno širše gume (225 vs. 245), več elektrike ter avtomatski vklop 4x4 pogona preko viskozne sklopke. Predfaceliftana verzija je ponujala 140KM, ki zadostujejo, avtomatika je ponujala 4 stopnje. V predfaceliftani verziji NIMA ESP-ja, slovenske verzije so večinoma vsebovale 2 airbaga.
Vedeti je potrebno, da gre za dokaj klasično zasnovo terenca, s preklopljivim reduktorjem, s šasijo ter togo zadnjo premo - kar posledično prinaša dokaj visoko težo (okrog 2 toni). Terenska zasnova se pozna tudi pri vsakdanji vožnji po asfaltiranih cestah, z dokajšnjim nagibanjem, poskakujočo vožnjo čez prečne grbine ter dokaj anemičnim volanskim mehanizmom (roko na srce, ko sem ga preizkusil na začetku, leta 2002, sem mislil, da je Space Shuttle, danes je konkurenca le dlje). "Trdost" zadnje toge preme so "rešili" na zanimiv način dokaj mehkega sedalnega dela zadnje klopi. Zatesnjenost kabine je vrhunska, šumov je malo, izdelava vseh sklopov na visokem nivoju (glej stare primerke Sorentov ter karoserijske in platsične stike). Šepa dokajšnja plastičnost notranjosti (spodnji del armaturne plošče). Dokaj muhasta je tudi avtomatska klimatska naprava, v njeno delovanje je potrebno dostikrat poseči za dosego primerne temperature. "Zanimiva" je električno izvlečna zunanja antena, značilna za 90-leta, kakor tudi neobičajni višinomer. Kupci so v prvih verzijah pogrešali potovalni računalnik ali vsaj serijsko avdio napravo - rešitve so se ponujale s cenenimi aftermarket radiji.
Opcijsko bi lahko bil zanimiv iz istega koncerna Hyundajev Terracan, ki je sicer večji, s podobno terensko zasnovo in podobno opremljenostjo (
http://www.autobild.de/artikel/dauertes ... 48168.html )