noname01 je napisal/-a:zdravo
kupujem golfa 4, ker je to moj prvi nakup avta bi vas prosil za nasvete pri nakupu. mislim da nebom naredil več kot 20000km letno,
tako da menin da se bi mi bolj splačalo vzeti bencinarja. rad bi da z avtom nebi bilo veliko stroškov vzdrževanja in majhna poraba...
prosim vas za nasvete za kateri motor naj se odločim, na kaj naj pazim pri nakupu, pa ce kdo ve za kakega dobro ohranjenaga naj
prilepi link.
kaj menite o tem golfu in prodajalcu?
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4183692&show=1
noname01 je napisal/-a:a pa mi kljbu temu svetujete nakup golfa z tdi motorjem čeprav ima 200000 ali pa 250000 km prevoženih? kaj pa ostale stvari tudi dobro drzijo razen mašine?
Jerch_ je napisal/-a:glede na to, da kupuješ 10 let star avto nebi rekel, da je tako fantastičen..
recimo pri mojem tdiju za katerega je po mojem mnenju bilo lepo poskrbljeno; vedno počasi segret, vedno v garaži, prave zime ne vidi ker je precej na obali... in ima po 210.000+ km ter skoraj 9ih letih še vedno prvi akumolator ter prvo sklopko, ki ne kaže znakov obrabe kljub temu da je avto že dolgo čipan.. sem moral nedavno menjati LMM- senzor pretoka zraka, očistiti turbino (ker se je zapacala zaradi nedelovanja LMM), menjati hladilnik ker je puščal od korozije, moral bom dati obnoviti zadnji cilinder, ker mi je nedavno ukleščil ročno, menjal sem že prednji cilinder.. vse skupaj s kakšno menjavo jermena in vseh filtrov pol vrednosti avta!
pa skupaj z novimi gumami, menjavo brisalcev, optiko in še čim kar je nujno je to pač avto, ki ima 10 let in 250.000km ni več nov in se moraš tega zavedati. in tisti, ki pravi da se star dizel splača se lahko hitro v jezik vgrizne.
poleg tega pa vem, da 90% ljudi se ne vozi toliko po AC in ne pazijo tako na avto kot jst ter nimajo realnih kilometrov in zato lahko pričakuješ samo večje stroške.
razmisli ali je boljše vzeti bencinarja od prvega lastnika (so še taki, ampak malenkost dražji), menjati par malenkosti preventivno in mirno voziti s 7.5 litra porabe ali je bolj pametno reskirati za največ 1,5l manjšo porabo? tebi prinese to 300eu prihranka. če ti krepne turbina boš po 2,5 letih na istem. če pa ti napake nekdo nebo mogel sploh diagnosticirati (kar se je dogajalo že pri mučenih avtih) pa nikoli neboš na istem
hippo je napisal/-a:Jerch_ je napisal/-a:glede na to, da kupuješ 10 let star avto nebi rekel, da je tako fantastičen..
recimo pri mojem tdiju za katerega je po mojem mnenju bilo lepo poskrbljeno; vedno počasi segret, vedno v garaži, prave zime ne vidi ker je precej na obali... in ima po 210.000+ km ter skoraj 9ih letih še vedno prvi akumolator ter prvo sklopko, ki ne kaže znakov obrabe kljub temu da je avto že dolgo čipan.. sem moral nedavno menjati LMM- senzor pretoka zraka, očistiti turbino (ker se je zapacala zaradi nedelovanja LMM), menjati hladilnik ker je puščal od korozije, moral bom dati obnoviti zadnji cilinder, ker mi je nedavno ukleščil ročno, menjal sem že prednji cilinder.. vse skupaj s kakšno menjavo jermena in vseh filtrov pol vrednosti avta!
pa skupaj z novimi gumami, menjavo brisalcev, optiko in še čim kar je nujno je to pač avto, ki ima 10 let in 250.000km ni več nov in se moraš tega zavedati. in tisti, ki pravi da se star dizel splača se lahko hitro v jezik vgrizne.
poleg tega pa vem, da 90% ljudi se ne vozi toliko po AC in ne pazijo tako na avto kot jst ter nimajo realnih kilometrov in zato lahko pričakuješ samo večje stroške.
razmisli ali je boljše vzeti bencinarja od prvega lastnika (so še taki, ampak malenkost dražji), menjati par malenkosti preventivno in mirno voziti s 7.5 litra porabe ali je bolj pametno reskirati za največ 1,5l manjšo porabo? tebi prinese to 300eu prihranka. če ti krepne turbina boš po 2,5 letih na istem. če pa ti napake nekdo nebo mogel sploh diagnosticirati (kar se je dogajalo že pri mučenih avtih) pa nikoli neboš na istem
Hmmm, nov LMM dobiš za 48 eur, nov hladilnik za 59 eur, nov zadnji cilinder s klešči vred za 89 eur. Če to sešteješ ni vredno pol vrednosti avtomobila.