Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Bravo ali kaj podobnega. Novo: Astra, Vectra?

Napisal/-a nevermind To dec 07, 2010 3:36 pm

Pozdravljeni,

kupoval se bo avto, na žalost je opcija dizel, ker bo vožen dolge relacije in po AC.
Osebno nekako najbolj zaupam JTD/MJTD.
Prvi kandidat je Bravo z motorjem 1.9 MJTD 88 kW 5. gang in novejši motor 1.6 MJTD 77/88 kW 6. gang.
Največja izbira je 1.9 88 kW in se jih dobi za spodoben denar, pa še dolgo je na trgu. O teh motorjih se govori najboljše.
1.6 je novejši in jih osebno ne poznam? Ima namreč 300 Nm navora in v 6. pri 130 km/h ima baje nekaj čez 2000 obratov, kar je super!

Najbolj me zanima sledeče!
- ali ima 1.9 MJTD 88 kW filter trdnih delcev (DPF/FAP)? Če ima, kateri letniki ga imajo? Pa še to - koliko obratov ima ta motor v 5. pri 90 in 130 km/h?
- ali ima novejši motor 1.6 MJTD 77/88 kW filter trdnih delcev (DPF/FAP)? Ali ga imajo vsi 1.6 motorji? Je tu opcija kot dodatna oprema?

Lastniki teh motorjev in tisti, ki ste jih vozili napišite čim več.

Nekje sem slišal, da je pri FIAT-u takšna politika, da je ta filter ''dodatna oprema'', za doplačilo.
Pa tudi prijatelj poleti kupil novega Puntota 1.3 JTD pa nima DPF-ja in je omenil, da je bila opcija za ga izbrat kot doplačilo!
Ker s temi filtri je sranje - jim ne zaupamo in itak imajo neko življensko dobo, pa zelo dragi so... čez 1500€.
Moje mnenje je... ekologija gor ali dol - ti ''filtri'' so odvečna navlaka!

Svetujete kakšen drug avto, tam do 10 000€.

Lp.
Zadnjič spremenil nevermind, dne Ne jan 16, 2011 3:24 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Re: Bravo ali kaj podobnega

Napisal/-a mihaing To dec 07, 2010 3:55 pm

Morda bi pogledaj za čem takim če že bora biti jtd, glede na dejstvo da bo večinoma AC

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4210772&show=1
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Re: Bravo ali kaj podobnega

Napisal/-a nevermind To dec 07, 2010 4:00 pm

Nisem napisal, da je nujno biti JTD, ampak jim bolj zaupam, kot npr. DCi, katerim ne.
Je pa drugače SAAB super avto, ampak nevem kako je s kakšnimi deli in tem...
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: Bravo ali kaj podobnega

Napisal/-a lizard To dec 07, 2010 4:01 pm

Jaz bi sigurno izbral 1.6 JTDm, je novejši, čistejši (skoraj sigurno ima DPF), predvsem pa prožnejši in z navorom bolj "obdarjen" kot 8V 1.9. V bistvu je tale 1.6 kar se navora tiče (kje ga dosega in kakšna je vednost le tega) pred vso konkurenco, in to občutno ;).
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Re: Bravo ali kaj podobnega

Napisal/-a nevermind To dec 07, 2010 4:05 pm

lizard je napisal/-a:Jaz bi sigurno izbral 1.6 JTDm, je novejši, čistejši (skoraj sigurno ima DPF), predvsem pa prožnejši in z navorom bolj "obdarjen" kot 8V 1.9. V bistvu je tale 1.6 kar se navora tiče (kje ga dosega in kakšna je vednost le tega) pred vso konkurenco, in to občutno ;).


To me impresionira, ampak....... DPF :roll: ...če ga ima vsak 1.6 dizel model potem na žalost odpade.
Se bo treba res pozanimat glede tega.
Upam, da si ga kdo lasti, da zvem s prve roke, ker je nov motor... itak bomo pa zaklicali AH.
Samo kaj ko njihovo znanje glede tehničnih stvari včasih peša :roll:
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: Bravo ali kaj podobnega

Napisal/-a lizard To dec 07, 2010 4:48 pm

Kaj te pa DPF tako moti? A ni celo tako, da dizel ne more biti euro 5 brez DPF-ja?
 
Uporabniški avatar
Renault VG
Uporabnik
 
Prispevkov: 1527
Pridružen: Če nov 11, 2010 1:21 pm

Re: Bravo ali kaj podobnega

Napisal/-a Renault VG To dec 07, 2010 5:26 pm

OFF:ali ta DPF kaj vpliva na moč motorja
ON: kaj pa kaj takegahttp://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4254901&show=1.Sicer je drugi lastnik je pa slovenski.Ali pa tohttp://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4255917&show=1ne vem pa če je dovolj močan motor za ta avto.
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Re: Bravo ali kaj podobnega

Napisal/-a xandrej To dec 07, 2010 5:29 pm

Moja punca je kupla bravota novega iz trgovine. V 2 mesecih je naredila 9000 kilometrov ima 1.4 motor z 90 konji... Avto res ni neki športak, Iz MB do slovenjgradca se vozi vsak dan po dravski dolini in trenutno ima avto povprečno porabo 5.4 litra.
 
Uporabniški avatar
tha_man
Uporabnik
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: To nov 08, 2005 7:18 pm

Re: Bravo ali kaj podobnega

Napisal/-a tha_man To dec 07, 2010 6:08 pm

DPF je nova turbina :P
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: Bravo ali kaj podobnega

Napisal/-a tristan01 To dec 07, 2010 6:56 pm

nevermind je napisal/-a:
lizard je napisal/-a:Jaz bi sigurno izbral 1.6 JTDm, je novejši, čistejši (skoraj sigurno ima DPF), predvsem pa prožnejši in z navorom bolj "obdarjen" kot 8V 1.9. V bistvu je tale 1.6 kar se navora tiče (kje ga dosega in kakšna je vednost le tega) pred vso konkurenco, in to občutno ;).


To me impresionira, ampak....... DPF :roll: ...če ga ima vsak 1.6 dizel model potem na žalost odpade.
Se bo treba res pozanimat glede tega.
Upam, da si ga kdo lasti, da zvem s prve roke, ker je nov motor... itak bomo pa zaklicali AH.
Samo kaj ko njihovo znanje glede tehničnih stvari včasih peša :roll:


Ne vem zakaj se toliko sekiraš glede DPF. Novejši avtomobil boš težko dobil brez DPF. Poleg tega glede na tvoj režim vožnje - dolge razdalje na AC ne bo problematičen. Ko se motor segreje na delovno temperaturo in dokaj konstantno teče je za motor najbolje. Težave z DPF, EGR in podobnimi dodatki nastajajo pri kratkih vožnjah ko motor deluje večino časa neogret in izven optimalnega režima delovanja. Pri takem izgorevanju nastajajo saje, ki so smrt za DPF, EGR, variabilne turbine in podobne pritikline.

Na relacije kot boš vozil ti, pa ne bo težav.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Re: Bravo ali kaj podobnega

Napisal/-a nevermind To dec 07, 2010 10:32 pm

Enkrat sem se opekel in nikoli več! Ko začne zajebavat in ti reče ceno 1500€ :o qurc in ta ekologija. Pa ko daš za olje s specifikacijo C3 čez 100€... Zato je pogoj brez DPF-ja. Če ne se ga bo pa lepo odstranilo. Enkrat sem tudi spraševal enega tunerja tukaj gor kako je z odstranitvjo DPF-ja.
Pa avto ni zame.
Najraje bi TSI (poraba kot pri dizlu) ampak so trenutno predragi za nas.

Renault VG je napisal/-a:OFF:ali ta DPF kaj vpliva na moč motorja


Malcek slabši pospeški in cca. 0,5 l višja poraba.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: Bravo ali kaj podobnega

Napisal/-a Polo78 Pe dec 10, 2010 12:02 pm

Tako kot je @Tristan napisal, če so v igri dolge relacije in večja kilometrina, potem se tudi sam ne bi sekiral za DPF filter. Sekira se lahko tisti, ki se vozi na krajše razdalje, ki veliko prižiga in ugaša motor še preden se ta konkretno segreje. Za Fiat sicer nevem ampak pri nekaterih drugih znamkah so ti zloglasni filtri v zadnjih letih precej napredovali in ni več takih težav kot na začetku. Regeneracije so krajše ter manj pogoste, poraba goriva ni več tako na udaru, predvsem pa je tudi manj možnosti, da se filter zabaše oz. pokvari. Ta panika me malo spominja na čase, ko se je začel v avtomobilih pojavljat katalizator, ki je bil tedaj pravi mali "bav-bav", češ, kaj če se pokvari, kaj če se to, kaj če se ono,... danes je pa samo po sebi umeven del vsakega avta. Enako bo čez par let s tem DPF filtrom, ker skoraj sigurno je še prostor za nadaljne izboljšave. :)
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Re: Bravo ali kaj podobnega

Napisal/-a nevermind Ne jan 16, 2011 3:21 pm

Spet jaz...

Opel Astra 1.9 120 konjev in Opel Vectra 1.9 120 konjev. Imajo 6. brzin in so brez DPF-ja.
Je kar nekaj izbire teh dveh, so tudi slovenske za spodoben denar.
Vectra je kar večji avto od Astre in seveda višji rang.
Ve kdo kolikšna je razlika v vzdrževanju teh dveh, pač servisi in potrošni material, ker je Vectra višji rang od Astre?
Ker za Astro približno vem kako je na stvari.
Si lasti kdo Vectro (letnik 2006-2008) pa da mi napiše koliko približno odšteje za kasko?
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov