mr.ramo je napisal/-a:gusti85 je napisal/-a:.. Pa morš računat na to da gre 90KM turbodizel bolj ko pa 110KM bencinar...
.
nnevem kako ti računas,ampak js sm zračunu da moj 100km bencinar(atmo) poje 115km(turbo) dizla,tako v pospeških kot v koncni,pa tud probal sem,da nebos reku,da sam teorijo trosim okoli![]()
pa še neki,bi te prosil,da mi najdes(če ti ni tezko) enega passata s highline opremo za 2k€,pa da ni pretirano zgonen,ker js ga nemorem
gusti85 je napisal/-a:Glede na relacijo bo 90KM čist za dojst, ker boš 95% časa cijazil 60 - 70 za kakšnim ceradarjem, več kot 90 - 100 pa tk nimaš kje pelat, vsaj ne več ko pa za par sekund. Pa morš računat na to da gre 90KM turbodizel bolj ko pa 110KM bencinar, zaradi navora. Vsaj pri nižjih obratih se ful pozna, pri visokih, pa mogoč bencinar bol potegne.
gusti85 je napisal/-a:mr.ramo je napisal/-a:gusti85 je napisal/-a:.. Pa morš računat na to da gre 90KM turbodizel bolj ko pa 110KM bencinar...
.
nnevem kako ti računas,ampak js sm zračunu da moj 100km bencinar(atmo) poje 115km(turbo) dizla,tako v pospeških kot v koncni,pa tud probal sem,da nebos reku,da sam teorijo trosim okoli![]()
pa še neki,bi te prosil,da mi najdes(če ti ni tezko) enega passata s highline opremo za 2k€,pa da ni pretirano zgonen,ker js ga nemorem
Primerjam lahko samo to kar sem sam vozil, torej Vectra 2.0DTI 16V 101KM vs Laguna 2.0 8V 113KM. Laguna v 1. in 2. prestavi mogoče malo bolj cukne potem jo pa zmanjka.
Drugi primer: Toyota rav4 2.2D-4D 136KM vs Peugeot 406 2.0 16V 136KM. Peugeot nima za burek neglede na to da je 200kg lažji in bolj aerodinamičen.
Turbodizli imajo pač veliko več navora in to jim daje prednost, bencinar pa zmaga ko se avto turira od 4.000rpm naprej ampak to je za moje pojme na cesti bolj ali manj neuporabno. Na pisti je pa druga zgodba.
xalfist je napisal/-a:gusti85 je napisal/-a:mr.ramo je napisal/-a:gusti85 je napisal/-a:.. Pa morš računat na to da gre 90KM turbodizel bolj ko pa 110KM bencinar...
.
nnevem kako ti računas,ampak js sm zračunu da moj 100km bencinar(atmo) poje 115km(turbo) dizla,tako v pospeških kot v koncni,pa tud probal sem,da nebos reku,da sam teorijo trosim okoli![]()
pa še neki,bi te prosil,da mi najdes(če ti ni tezko) enega passata s highline opremo za 2k€,pa da ni pretirano zgonen,ker js ga nemorem
Primerjam lahko samo to kar sem sam vozil, torej Vectra 2.0DTI 16V 101KM vs Laguna 2.0 8V 113KM. Laguna v 1. in 2. prestavi mogoče malo bolj cukne potem jo pa zmanjka.
Drugi primer: Toyota rav4 2.2D-4D 136KM vs Peugeot 406 2.0 16V 136KM. Peugeot nima za burek neglede na to da je 200kg lažji in bolj aerodinamičen.
Turbodizli imajo pač veliko več navora in to jim daje prednost, bencinar pa zmaga ko se avto turira od 4.000rpm naprej ampak to je za moje pojme na cesti bolj ali manj neuporabno. Na pisti je pa druga zgodba.
Ravno za vectro 101 konjsko je v eni tem en model napiso da ne gree nikamor tak, da nevem če so take razlike v avti ali kaj. bom poiskal post.
Ja nevem ali ne znaš voziti bencinarja ampak pri prehitevanju je še kako uporabno, da ga poženeš preko 4000rpm. Ne pa nekateri, ki prehitrvajo ko stare omike, in se ti skoraj zapiči čelno , če nebi sam premzal ko norec, to se mi je zgodrilo 3dni nazaj.
marjan novak je napisal/-a:Fant prosi glede avta in omejenega proračuna, vi pa ga zasuvate z nekimi bureki.
Blinder je napisal/-a:Dizel z enako močjo kot bencinski gre boljše pri normalni vožnji, kot vozi 90% ljudi. Zdej če ga teraš do rdečega polja - to počnejo redki - pa z enako močjo greta približno isto.
xalfist je napisal/-a:Zaj za toti liter dva kaj pije bencinar več pa se ne sekiraj, maš vsaj manjše stroške pa si na istem. Če ti turbina crkne se za 1000€ en cajt voziš z bencinarjem.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov