sonic je napisal/-a:Aja - hja pa si vseeno ne zapomnim vseh debat, hehe. Sori.~toMmy~ je napisal/-a:Govorim o istem motorju čipanem na 130KM, le da ima 5 prestav, sem mislil, da boš takoj dojel, ker sva že sodelovala v takšnih in podobnih debatah o Golfovem 1.9 TDI.
AMpak dejasko bi pa rekel ja, da drug menjalnik ter čip pomoje lahko dovolj spremenita značaj motorja oziroma njegovo doživljanje s strani voznika.
Odvisno kako so ti s čipom prerazporedili navor - morda ti sedaj npr. pri 2000 obratih bolj sune kot prej, navor pri nižjih pa so pustili podoben, pa se ti sedaj samo zdi da je v spodnjem območju bolj švoh... kdove, špekuliram.
Ma boljše je kot je bilo z 90KM, ampak še vedno niti nočem pretiravat s prenizkimi obrati, razen recimo pri kakšni konstantni hitrosti po ravnem in "spustih". Res da vztrajnik dobro "zaduši" nelagodje motorja, če hočeš preveč od njega v nizkih obratih, vendar dvomim, da je to dobro zanj in za motor.
Kot sem rekel, mogoče je pri tebi drugače zaradi 6. in posledično krajših prestav, nažalost pa še nisem imel priložnosti primerjat.