jskubic je napisal/-a:Danes vozil testno vozilo Škoda Jety 1.2 TSI in moram reči da sem zelo prijetno presenečen.
Glede na to da sva pred kratkim dobila naraščaj, bo avto čisto zadovoljiv najine potrebe ( Škoda Octavia Combi 1.2 TSI ).
Poraba vozila: mestna vožnja, avtocesta, regionalna cesta, vožnje približno 100 km, povprečna poraba 7,1
Avta pa sploh nisem šparal.
Badzo je napisal/-a:no in tukaj lahko samo rečem: potrdile so se moje izjave o porabi pri normalni vožnji. Ob normalni vožnji itd. je kombinirana!?!? poraba lahko
bp okoli številke 7.
Badzo je napisal/-a:Probajta še Octavio, mogoče se vama še bolj dopade.
jskubic je napisal/-a:Danes vozil testno vozilo Škoda Jety 1.2 TSI in moram reči da sem zelo prijetno presenečen.
Glede na to da sva pred kratkim dobila naraščaj, bo avto čisto zadovoljiv najine potrebe ( Škoda Octavia Combi 1.2 TSI ).
jskubic je napisal/-a:V prejšnjem prispevku je napaka, ponudba 15.500 je za Škodo Octavia Combi 1,2 TSI.
No, odločitev je seveda tvoja, ampak je ne razumem najbolj, v luči tvojega prvega sporočila v tej temi, ki si jo začel.jskubic je napisal/-a:Res je vozila sva Škodo Yeti samo kot testno vozilo. Nameravava pa vsekakor kupiti Škodo Octavio Combi, torej karavan.
sonic je napisal/-a:
No, kakorkoli se boš odločil, z Octavio gotovo ne boš zgrešil. Vseeno pa mene v teh 'akcijskih' Octavijah denimo med drugim zmoti odsotnost ESP (pa morda še česa) - čeprav eni nekaj pametujejo da tega ne rabiš, bi take jaz ignoriral; jaz menim drugače in posebej za navedene namene (voziš v avtu svojo mlado družino) mislim da bi bilo pametno čimbolj poskrbeti za varnost, kolikor pač finance omogočajo...
Badzo je napisal/-a:40% ljudi po enem mesecu sploh več ne ve kaj je ESP, 40% ljudi kupuje avto glede na ESP, ki je po možnosti potem večino časa izklopljen (če je to možno), 15% ljudi se vozi z ESPjem okoli in mislijo da lahko počno kar jim zapaše, saj še vedno za njimi stoji Bosch, ki jih bo rešil, 5% pa jih ESP uporablja - s tem ne mislim da načrtno spravljajo avto v položaj kjer ESP ukrepa, ampak da ga imajo zaradi lastne varnosti, če se selučajno znajdejo v situaciji, ki zahteva vklop ESPja.
ABS je obvezen pripomoček, kajti ta omogoča da avta ne obrne če polovica avta zavira na sčiščeni površini, polovica na umazani. ABS omogoča vodljivost avta tudi med maksimalnim zaviranjem. To mislim da je najbolj pomemben elektronski sklop, namenjen varnosti. Saj se da brez - z popuščanjem in stiskanjem pedala za zavoro, a žal je vmesni čas večji pri človeku kot pri elektronki..
Resnično dobro je, če je ESP v avtu, ampak žal se eni preveč zapikate v to. Po drugi strani pa veliko takih ljudi (ne govorim tu konkretno o kom, ampak do sedaj ponavadi ravno tisti ki mi bluzijo o ESPjih in ASRjih, ki sploh ne vejo za kaj so) daje gor razne wanli in podobne zimske gume in jih še za nameček vozijo kar celo leto.
Drugače pa ponudba, ki sta jo dobila, se mi zdi ugodna.
Tesfalar, če jima odgovarja nakup vozila iz zaloge, hvala bogu - boljši popust verjetno, pa še hitreje bo avto doma.
ABOARD je napisal/-a:Pa tako btw: V en leden zasnežen hrib poln ovinkov z super gumami NE prideš z asr/eds. Žal pač praksa govori drugače. Tudi v navodilih od Vag-a jasno piše, kdaj je priporočljivo izklopit asr/eds.
ABOARD je napisal/-a:jah masko ne vem no, mislim da je esp samostojen sistem, ki uporablja le senzorje od abs. Tcs,eds sta pa le dejavnosti oz. programski funkciji abs. Torej je esp edini, ki ima tako software kot hardware in je tako dokaj kompleksen.
Glede uporabnosti: Sam sem ga hotel imeti in ga imam. Ga potrebujem? Do zdaj ga nisem pa se zelo rad podim po ovinkih, v bistvu se jih ne morm izognit, ker sem pač doma v takih krajih. Led, sneg? Uporaben le do neke meje, ampak to je zanemarljivo. Če ni oprijema nič ne koristi.
Oprema: maxidot in hill hold sta tako poceni, da ju nima smisla omenjat, uporaben pa je le hh, maxidot je šminka brez koristi. Senzorji za naknadno vgradnjo imajo tudi funkcijo izklopa v primeru vleke prikolice, vsaj tisti v original dopolnilni opremi. Edin smiseln in kar bi jaz vzel je ksenon in obvezno rezerva. Splača se odštet razne neumnosti in vzet nekaj konkretnega.
peroRS je napisal/-a:ABOARD je napisal/-a:Pa tako btw: V en leden zasnežen hrib poln ovinkov z super gumami NE prideš z asr/eds. Žal pač praksa govori drugače. Tudi v navodilih od Vag-a jasno piše, kdaj je priporočljivo izklopit asr/eds.
EDS je drugače elektronska simulacija špere, ki deluje do 40kmh in se je ne da izklopit, razen tako, da povlečeš varovalko ven.![]()
Vsak VAG avto z ESP ima tudi EDS, ki pozimi veliko pomaga pri speljevanju na mešani podlagi (ko si na samem ledu, ti itak lahko samo še bog pomaga).
ASR je pa v takih pogojih samo ovira in ga je treba izklopit.
ABOARD je napisal/-a:peroRS je napisal/-a:ABOARD je napisal/-a:Pa tako btw: V en leden zasnežen hrib poln ovinkov z super gumami NE prideš z asr/eds. Žal pač praksa govori drugače. Tudi v navodilih od Vag-a jasno piše, kdaj je priporočljivo izklopit asr/eds.
EDS je drugače elektronska simulacija špere, ki deluje do 40kmh in se je ne da izklopit, razen tako, da povlečeš varovalko ven.![]()
Vsak VAG avto z ESP ima tudi EDS, ki pozimi veliko pomaga pri speljevanju na mešani podlagi (ko si na samem ledu, ti itak lahko samo še bog pomaga).
ASR je pa v takih pogojih samo ovira in ga je treba izklopit.
Ja imajo jo le od določenega letnika. Včasih si moral eds dokupit. Se pa eds dokaj hitro sam izlopi, ko so zavore preobremenjeneDrgač pa je to le en vic.
Aja...deluje do 80km/h.
Pozor: Ob pospeševanju na spolzkem vozišču dodajte plin IZJEMNO PREVIDNO. Pogonski kolesi se lahko kljub eds zavrtita v prazno in OGROZITA stabilnost vozila. Nevarnost nezgode! (navodila)
Drgač pa se obvezno splača kupit esp če vlečeš prikolico!
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov