sam golf IV je imel 1.6 8V. tako da ne kvasit bedarij.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4523142&show=1Torej oglej si 16v motor.
Izjava :
Če že potem 8V ki je bolj trpežen...
Tudi to ne drži povsem.
Namreč pri 16v motorju je drugačen blok, ojnice. Namreč 8v ima aluminijast blok motorja, nasprotno 16v litoželeznega. Ravno tako je 8v SOHC, 16v DOHC. Glave so pri obeh aluminijaste.
Pri 16v motorju je poraba več kot 1l nižja kot pri 8v. Govorim za zmerno vožnjo. Ob priganjanju je ravno nasprotno.
1.6 8v 74 kilowatts (101 PS; 99 bhp) @ 5,600 rpm; 145 newton metres (107 ft·lbf) @ 3,800 rpm
1.6 16v 77 kilowatts (105 PS; 103 bhp) @ 5,700 rpm; 148 newton metres at 4,500 rpm
Edinole max. navor je pri 8v porazdeljen v nižjih motornih vrtljajih in to je edina prednost 8v.
Iz tega se lahko povzame da sta motorja po trpežnosti popolnoma enaka oziroma je 16v v prednosti zaradi litoželeznega bloka motorja.
Seveda je pa bistvo vsega v vzdrževanju in servisiranju.