Kao što smo već pisali, u Mazdi (a ni u PSA-u i Fordu) nisu bili oduševljeni motorom kojeg proizvode Francuzi, u sklopu suradnje PSA-Ford, zbog problema s nakupljanjem katrana u uljnim kanalima, posebno na situ ispod pumpe ulja. Zbog toga bi najprije stradao turbopunjač, a potom i ostalo te je taj motor teško prelazio više od 150.000 km bez otvaranja. Lijek za turbodizelaša koji lijepo ide, ugodno radi, i malo troši, je izmjena ulja s filtrom najkasnije na 10.000 km (naravno, treba koristiti full-sintetiku 5W-40) te čišćenje sita ispod pumpe ulja, gdje se talog najviše okuplja na 30.000 km, odnosno najkasnije na 50.000 km.
lifterdg je napisal/-a:PSA 1.6 Hdi 110 KM je kar v redu motor, ampak je treba ZARES paziti in redno menjati olje s predpisanim (sintetika 5W40), še najbolje menjavo delat na max 15.000 km. Motor ima eno bistveno napako - premajhne kanale za olje in ob neredni menjavi se le ti radi zapacajo, posledca je uničena turbina pri cca 130.000 km in zapacan motor. Kolega je imel berlingota z 1.6 Hdi 90 KM motorjem, po 130.000 šla prva turbina, potem po menjavi in 1500 EUR stroškov po kakšnem mesecu druga, pa je bil še trmast in menjal turbino še tretjič (vmes pranje motorja, menjava cevk za olje do turbine,....skratka cela gora stroškov), pa je šla še tretja. Je pa res, da je delal redne servise do prve okvare pri nekem popoldancu, vlival v avto poceni olje, pa še to na 30.000 km
. Po forumih je še kar nekaj podobnih primerov, tko da je to največja hiba tega motorja. Ob rednem servisiranju in ustrezni uporabi bi moral biti v redu, ni pa to diesel za 500.000 km....
WMB je napisal/-a:Konec koncev, kateri dizel po letu izdelave 2006 pa je za 500.000 brez izrednih stroškov????
Noben, na vseh so okvare in pika. ( BMW, MB, itd)
Preveč ekologije, poceni materiali, izdelava v državah s poceni delovno silo, recilirni materiali!!!! Ne hre...ni to 1.6d od golfa 2 ki je neuničljiv ob normalni uporabi in rednem servisiranju....
Danes je najbolje nabavit kakega bencinca....po možnosti turbaka...z minimalno kubaturo in povprečnimi konji....
dekino je napisal/-a:so preverili na servisu jermen, ni bilo potrebe.
Hehe, ampak je pa to dokaz trpežnosti motorja, če ob takem šalabajzerskem vzdrževanju res še vedno delaSteinkauz je napisal/-a:redno servisirana pa brez menjave jermenov ne gre skupi...
Saj ne da bi ti povsem oprekal, tudi jaz bi bil skeptičen da boš lahko od vsakega TSI, TCE ipd motorjev pričakoval 500.000 km, ampak sem že vsaj enkrat napisal: v praksi to nima veliko veze.Polo78 je napisal/-a:WMB je napisal/-a:Konec koncev, kateri dizel po letu izdelave 2006 pa je za 500.000 brez izrednih stroškov????
Noben, na vseh so okvare in pika. ( BMW, MB, itd)
Preveč ekologije, poceni materiali, izdelava v državah s poceni delovno silo, recilirni materiali!!!! Ne hre...ni to 1.6d od golfa 2 ki je neuničljiv ob normalni uporabi in rednem servisiranju....
Danes je najbolje nabavit kakega bencinca....po možnosti turbaka...z minimalno kubaturo in povprečnimi konji....
Se strinjam s prvim delom, z drugim pa delno. Sanjaj, da bodo ti mali turbo bencinarji zdržali toliko km, neodvisno od znamke.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov