dejanz75 je napisal/-a: ...Podobno sem tudi jaz zračunal...plus v primeru avta na firmo imam 400+ eur bonitete mesečno...
mihaing je napisal/-a:Honda za 25k EUR ti je predraga, BMW pa misliš da se dobi ceneje
tesfalar je napisal/-a:Pa saj ne PLAČUJEŠ 400€ bonitete mesečno, ampak se od teh 400€ plača dohodnina...
ban je napisal/-a:ja še to, glede imidža. A ti avto kupuješ zaradi sebe ali zaradi sosedov?
tha_man je napisal/-a:Kupi Audija. Najboljši imidž pri nas, da ne govorim o balkanu. Lahko tudi Passata če hočeš delovati bolj resno (oz. kot si rekel, penzionistično). S Škodo boš povedal, da si ne moreš privoščil bolj ugledne znamke, BMW pa je ravno obraten ekstrem (važno da je drag avto), zato ne bi priporočal nobenega od njiju, če nočeš izstopat v eno ali drugo smer. SUV-i: podoben imidž kot BMW + neodobravanje zelenih. Japonci in italijani odpadejo, od francozov pogojno Peugeot, s katerim poveš da nisi isti kot vsi ostali poslovneži, še vedno pa ima nek premium pridih (ampak manj kot nemci)
To je bilo striktno iz vidika imidža v naših koncih...
dejanz75 je napisal/-a:tesfalar je napisal/-a:Pa saj ne PLAČUJEŠ 400€ bonitete mesečno, ampak se od teh 400€ plača dohodnina...
Vem. Čakam da mi računovodja izračuna koliko točno.![]()
Polo78 je napisal/-a:Prepričanje, da so v poslovnem svetu primerni zgolj nemški avti je posledica manjvrednostnega kompleksa v smislu pomanjkanja samozavesti ter dobre samopodobe, katero je treba "popravljat" s plehom. Poznam kar nekaj uspešnih ljudi, ki vozijo japonce, italijane, francoze, verjeli ali ne tudi korejce. Tako, da to je zame en velik bullshit.
Kar se pa tiče ohranjanje vrednosti, samo bežen prelet avto.neta pokaže, da npr. japonci držijo ceno vsaj enako dobro kot nemci (za francoze in italijane ne rečem), da niti ne govorim o tem, da pri nas prej izstopaš v kakem Lexusu ali Infinitiju, kot pa v neki nemški premium znamki, ki jo ima že skoraj vsak, da ne rečem kdo...
dejanz75 je napisal/-a:Hm, dobil zanimivo ponudbo: 27.000 EUR za A4 TDI z opremo Limited Edition (servotronic, usnjen večfunkcijski 4-kraki volan, paket elementov s sijajem, sredinski naslon za roke, ogrevani zunanji ogledali, parkirni sistem zadaj, radio Symphony, priprava za mobilni telefon, ksenonska žarometa plus z dnevnimi lučmi v tehniki LED, tempomat). Gremo na banko pogledat če so že začel spet posojat dnar.![]()
Sicer me pa zanima kje vraga sem napisal da kupujem azijski avto??? OK, honda accord je kul, sam je cena previsoka (2.2cdti elegance B pride dva jurja dražji od audija), ostalo je pa tema.
tha_man je napisal/-a:Kupi Audija. Najboljši imidž pri nas, da ne govorim o balkanu. Lahko tudi Passata če hočeš delovati bolj resno (oz. kot si rekel, penzionistično). S Škodo boš povedal, da si ne moreš privoščil bolj ugledne znamke, BMW pa je ravno obraten ekstrem (važno da je drag avto), zato ne bi priporočal nobenega od njiju, če nočeš izstopat v eno ali drugo smer. SUV-i: podoben imidž kot BMW + neodobravanje zelenih. Japonci in italijani odpadejo, od francozov pogojno Peugeot, s katerim poveš da nisi isti kot vsi ostali poslovneži, še vedno pa ima nek premium pridih (ampak manj kot nemci)
To je bilo striktno iz vidika imidža v naših koncih...
Polo78 je napisal/-a:Prepričanje, da so v poslovnem svetu primerni zgolj nemški avti je posledica manjvrednostnega kompleksa v smislu pomanjkanja samozavesti ter dobre samopodobe, katero je treba "popravljat" s plehom. Poznam kar nekaj uspešnih ljudi, ki vozijo japonce, italijane, francoze, verjeli ali ne tudi korejce. Tako, da to je zame en velik bullshit.
Kar se pa tiče ohranjanje vrednosti, samo bežen prelet avto.neta pokaže, da npr. japonci držijo ceno vsaj enako dobro kot nemci (za francoze in italijane ne rečem), da niti ne govorim o tem, da pri nas prej izstopaš v kakem Lexusu ali Infinitiju, kot pa v neki nemški premium znamki, ki jo ima že skoraj vsak, da ne rečem kdo...
nalcoq4 je napisal/-a:Verjetno si pozabil na Lexus-a ki je pojem kvalitete in zanesljivosti in velik plus je tudi to da je delan na japonskem...
dejanz75 je napisal/-a:Hm, dobil zanimivo ponudbo: 27.000 EUR za A4 TDI z opremo Limited Edition (servotronic, usnjen večfunkcijski 4-kraki volan, paket elementov s sijajem, sredinski naslon za roke, ogrevani zunanji ogledali, parkirni sistem zadaj, radio Symphony, priprava za mobilni telefon, ksenonska žarometa plus z dnevnimi lučmi v tehniki LED, tempomat). Gremo na banko pogledat če so že začel spet posojat dnar.![]()
Sicer me pa zanima kje vraga sem napisal da kupujem azijski avto??? OK, honda accord je kul, sam je cena previsoka (2.2cdti elegance B pride dva jurja dražji od audija), ostalo je pa tema.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov