pr teh motorjih morš bit kar pazljiv. bosch pumpe crkujejo vsem po vrsti, če še ni pa sigurno bo, problemi se pojavljajo tud s puščanjem olja na vseh možnih koncih, občutljivost na nafto, ob pretiranem šparanju zabasani egrji - tukaj je še posebno treba vedt, da pri teh novejših motorjih so posodobljeni egrji, ki niso več v celoti samo mehanski in se ga ne da več enostavno razkopat pa spucat. problemi so tud s prešvohnimi cevmi na hladilnem sistemu - rade pokajo ob velikih obremenitvah
sicer v primerjavi 2.0 proti 2.2, vsekakor glej za 2.2, so nekoliko izpopolnjeni pa tudi same zmogljivosti so dosti boljše od 2.0. glede zmogljivosti so pa kar ok, sicer mrtvi pod 2000 obratov, potem pa kar solidno vleče. nobenih problemov tud s polnim avtom. sem mel astro 2.0 sicer pa se nas je 5 čisto normalno vozilo 140-150 po avtocesti. poraba pa odvisno kako voziš. od 5.5 če šparaš pa tud 8 al pa celo več mestne vožnje... povprečje se vrti nekje okrog 6-6.5.
vzdrževanje nč posebnga, če nč ne crkne...kot pri vsakem avtomobilu
