Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
XTR
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: Če feb 27, 2003 7:54 pm
Kraj: Novo mesto

Toyota RAV4 D4D 04-05

Napisal/-a XTR So jun 04, 2011 4:44 pm

Pozdravljeni!

Zanimam se za nakup Toyote RAV D4D, letnik 04-05 (116KM). Zanima me predvsem vzdržljivost avtomobila, motorja in morebitne hibe. Zasledil sem, da naj bi bile težave z vztrajnikom, se ga pač zamenja, če ni že bil. Kako je s porabo olja? Novejši motorji imajo menda precej veliko porabo olja. Kaj lahko pričakujem glede samega podvozja? Je občutljivo, dobi hitro kakšno zračnost? Torej, kaj lahko pričakujem od avta, jamo brez dna ali neke normalne stroške vzdrževanja? Gledam avtomobile do vrednosti nekje 12.000€, se pravi letnik 04-05. Kilometri, recimo od 100 do 200kkm. (200kkm relaciskih je boljše od 100kkm mestne vožnje, take so moje izkušnje pač)

Tak recimo http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4853246&show=1 Pozna kdo?

Išče se torej avto s 4x4 pogonom, višjim položajem sedenja (zaradi enostavnega vstopanja in izstopanja), ugodno porabo (diesel) in ceno okrog 12.000€.
Če ima kdo izkušnje s temi avtomobili bom vesel vsake informacije. Hvala!
 
dANIS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: Po dec 06, 2010 10:54 am

Re: Toyota RAV4 D4D 04-05

Napisal/-a dANIS So jun 04, 2011 6:05 pm

Pozdravljen

Glede samega vozila ne morem posredovati kakšnih relevantnejših izkušenj, ker sem s tem modelom naredil zgolj nekaj kilometrov. Mnogo bolje poznam motor, saj je le-ta bil spremljevalec marsikaterega Toyotinega modela. Kot 1) naj zapišem, da je teh 116KM povsem dovolj za tole vozilo, ob "normalni" vožnji zna biti zelo ugodna poraba. 2) Motor nima verige, kar pomeni veliki servis na 105000km oz. 5 let. 3) Šobe (mislim da so elektromagnetne) znajo predstavljati potencialne težave, ker so neverjetno občutljive zlasti na slabo kvaliteto goriva. Posledično to pomeni velike stroške ob menjavi (mislim da je 1kom cca. 700EUR). S tega vidika je pametno izbrano vozilo preveriti na pooblaščencu in izmeriti ustrezne parametre. Kolikor mi je znano (nisem 100%), je ob uradno poštemplani in izpolnjeni servisni knjigi del stroškov menjave kril tudi uvoznik. 4) Turbina deluje bolj ali manj BP - sicer je pa vse odvisno od načina prevoženih kilometrov. 5) Morda se lahko pojavijo težave z alternatorjem. 6) Težave z vztrajnikom mi niso znane 7) Obvezno preveriti zgodovino vozila. Trenutno tovrstne ponudbe ne spremljam, zato ne poznam aktualne situacije glede teh vozil. Ne glede na poreklo RAV4, je pregled pri pooblaščencu ABSOLUTNO nujen, sploh z vidika šob in dejanskega stanja kilometrov. Ob predpostavki, da je avto tehnično brezhiben, tudi vzdrževanje ne predstavlja velikega finančnega zalogaja. Interval je na 15000km oz. 1 leto. Olje, filtri, ostalo po potrebi.

Evo...O voznih karakteristikah pa kdo drug...
 
simonk
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: Sr okt 20, 2010 5:30 pm
Kraj: 9000

Re: Toyota RAV4 D4D 04-05

Napisal/-a simonk Ne jun 05, 2011 4:37 pm

Danis je motor lepo opisal. še nekaj podronosti:

1) Moči je dovolj, motor je zelo tih, pod 1500rpm pa deluje anemično
2) Veliki servis stane cca 950 eur na uradnem oz 1/2 tega na popoldancu
3) Injektorji so največja hiba tega modela, razviti od Denso, izdelani v Italiji, večina specialistov sploh nima instrumentarja za kontrolo šob, kaj šele obnovo. Ko računalnik pokaže odklon kompenzacijskih volumnov za posamezno šobo, bodo prej ali slej crknile vse skupaj, cene so visoke
4) Turbina žal ni OK, je Ameriški zmazek (Garrett), ki rad odpove in v redkih primerih uniči motor
5) Alternatorji so večinoma bp, mogoče si mislil zaganjač
6) Sklopke crkujejo pri zelo nizkih km, v glavem zaradi vztrajnika (Luk), ki drži od 80-150kkm.
7) Zgodovina gor dol. Gre za motor s preverjeno zasnovo starejšega modela (1CD 81kW), olja ne pije, na katerega je Toyota v obdobju prehoda na največje šparanje prilepila najcenejše evropske periferne komponente, in zlasti te predstavljajo probleme. Če je star 81kW motor bil znan le po vztrajnikih ima tale 85kW pol ducata finančno obremenjujočih hib. Da ne boš dobil napačnega vtisa: nekateri D-4D primerki delujejo brezhibno
 
XTR
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: Če feb 27, 2003 7:54 pm
Kraj: Novo mesto

Re: Toyota RAV4 D4D 04-05

Napisal/-a XTR Ne jun 05, 2011 5:12 pm

Super! Hvala za informacije!
Se pravi injektorji so slaba stran teh motorjev. Sem že imel primer z okvaro visokotlačne črpalke in okvaro šob, zna biti precej drago ~2000€. :(
Pri kakšni kilometrini sicer običajno odpovejo injektorji? Sprašujem, ker sem že gledal 2 avtomobila, cena je enaka, prvi ima okrog 100.000 km, potrebno opraviti veliki servis, menjati gume, vztrajnik še ni bil menjan, drugi pa 185.000 km, nove gume, vztrajnik ok, menda celo že menjan...., turbina ni glasna pri nobenem.
Se injektorji samo menjajo z novimi ali se tudi obnavljajo pri teh modelih?
 
simonk
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: Sr okt 20, 2010 5:30 pm
Kraj: 9000

Re: Toyota RAV4 D4D 04-05

Napisal/-a simonk Ne jun 05, 2011 6:46 pm

Črpalka je relativno zanesljiva, zelo redki primeri, servisna menjava je predvidena na 300.000km

Injektorji se obnavljajo, vendar v Avstriji, Italiji, Nemčiji itd. v SLO mislim da serviserjev ni, nekaj se je dalalo na tem, naj me nekdo popravi če se motim. Pomembno je, da se ob menjavi injektorja vnese karakteristična številka v ECU. Kilometrina odpoveda pa je tam tam, nekateri pri 50kkmm, drugi nikoli, pospešiš pa zadevo če pomotoma natankaš nekal litrov bencina.

Vztrajnik se dobi iz Anglije za cca. 500EUR s stroški. OEM v Slo je 1200EUR, v Avstiji kjer je politika milejša nekje 950EUR. Enomasni komplet Valeo obstaja, paše na stari in nov RAV in stari Avensis, pa še relativno poceni je.

Turbo spet odvisno, če ga previdno ogreješ in pustiš ohladiti predrži življensko dobo avta. Obnovljeni pa niso pretirano dragi.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 21 gostov