Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Re: 2.0 TFSI

Napisal/-a ban To jul 05, 2011 7:40 pm

Dj Big je napisal/-a:Jaz se odločam za nakup GTI-ja, zdaj ko to berem zgoraj našteto nevem kaj naj si mislim. Imel sem golfa 5 1.9 TDI kao ful dobr in sm mel skos neke pizdarije. Ker naredim sicer veliko km smao kratke vožnje po lj. In zdaj kupujem GTI-ja zato ker je benzinar in bi rad imel mir.... :?

Če hočeš met mir si moraš kupt 1.6 motor.
 
BOKI81
Novinec
 
Prispevkov: 302
Pridružen: Sr apr 30, 2008 7:33 am
Kraj: Ljubljana

Re: 2.0 TFSI

Napisal/-a BOKI81 To jul 05, 2011 7:59 pm

Zdravo

Naredil 135000 km z tem motorjem, čipan pri nekih 20k km. Motor dela k urca, servisi na 15k km. Popije nekih do 2 litra olja na 15k km, poraba povprečno 9-11 l 100 oktankega bencina OMW. Na druge je občutljiv =P . Je pa zanimivo to da če ga voziš k po jajcih ti pije 9-10. Čega pa teraš ti pa pije dobrih 11. govorimo povprečju.
So mi pa predkratkim preventivno menjali neki nosilc al dihtungo na glavni gredi nevem točno kaj (po navodilih tovarne). In to je to.

Meni osebno je to eden najboljših motorjev in bi ga z veseljem priporočil vsakomur.

brisano (mod) - beri 2.2 člen pravilnika

Lp
 
Dj Big
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 787
Pridružen: Če apr 02, 2009 6:52 pm
Kraj: LJ-Polje

Re: 2.0 TFSI

Napisal/-a Dj Big To jul 05, 2011 8:02 pm

BOKI81 je napisal/-a:Zdravo

Naredil 135000 km z tem motorjem, čipan pri nekih 20k km. Motor dela k urca, servisi na 15k km. Popije nekih do 2 litra olja na 15k km, poraba povprečno 9-11 l 100 oktankega bencina OMW. Na druge je občutljiv =P . Je pa zanimivo to da če ga voziš k po jajcih ti pije 9-10. Čega pa teraš ti pa pije dobrih 11. govorimo povprečju.
So mi pa predkratkim preventivno menjali neki nosilc al dihtungo na glavni gredi nevem točno kaj (po navodilih tovarne). In to je to.

Meni osebno je to eden najboljših motorjev in bi ga z veseljem priporočil vsakomur.

LP


Taki komentarji so mi bolj všeč :lol:
 
brrr
Novinec
 
Prispevkov: 150
Pridružen: Če maj 28, 2009 10:34 am

Re: 2.0 TFSI

Napisal/-a brrr Sr jul 06, 2011 6:36 am

zzzz.zzzzz
 
exaudifan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Po jul 04, 2011 8:55 pm

Re: 2.0 TFSI

Napisal/-a exaudifan Po jul 18, 2011 9:10 pm

Še par dopolnil glede na komentarje zgoraj.

Tudi sam sem bil zelo zadovoljen dolgoletni voznik 1.8T, zato je razočaranje z 2.0 TFSI toliko večje. Ali imam smolo, ali je motor na splošno bolj tako, ali lokalni predstavniki ne znajo urediti zadev... niti ni važno, končna izkušnja je žal ....., in je ne želim nikomur. Ima pa kolega isto mašino v Golfu GTI in je vse ok.

- poraba bencina
zelo realne se mi zdijo statistike voznikov iste kombinacije vozila/motorja na http://www.spritmonitor.de/ (jaz padem točno v povprečje?!?).
pri tem motorju me je res (negativno) presenetil zelo velik razpon porabe. če voziš dolge vožnje "po jajcih", potem si nekje 20% nad normo, normalne vožnje 40% nad normo, če boš dinamičen (ali imel več krajših, mestnih voženj) si nekje 70% nad normo, ob športni vožnji pa ni težko priti niti na 100%, 200%, 300%... (to je moja izkušnja in, kot vidim na zgornji spletni strani, tudi izkušnja ostalih voznikov z enakim vozilom). v litrih je to 2, 3, 5, 10l... nad deklarirano porabo.
hmm, me res zanima kako ostalim tukajšnjim piscem uspe narediti tako majhno razliko pri porabi?

1.8T sem sam pri približno enaki vožnji vozil povprečno nekje v razmerju 9-10l (razpona je bilo torej 1l, če sem se pomatral sem to raztegnil na 8-11, skratka maksimalno 3l razpona)
vse merjeno na celoten rezervoar (čeprav se tudi umerjen računalnik izkaže kot zelo zanesljiv)

- poraba olja:
"Motor nima za spiti niti 1l na interval (15.000km) ob vožnji z glavo (beri ko je olje 90)."

ja, tudi sam sem tako razmišljal. Do Audi izkušnje. Nato me je začelo Audi osebje prepričevati, da 1l na 5000km res ni nič posebnega in dokler ne bo 1l na 2000 km naj se pa kar sprijaznim s tem (se popravljam od prejšnjih 1000km, mislim, da je to bolj pravilna vrednost)
naj ne bo pomote, govorim o porabi olja pri normalni vožnji z ogretim vozilom recimo 130 km/h tempomat na AC (torej brez kake posebne dinamike!)
baje naj bi bila tudi razlika glede porabe olja med VW (bolje) in Audi (slabše).

Seveda jaz samo delim lastne izkušnje, ne morem posploševati. Iskreno upam, da imajo ostali vozniki enakega motorja boljše izkušnje. Ker me že tako čudi, kako je bil lahko tak motor večkrat "evropski motor leta" ali nekaj podobnega. Moja zgodba je žal še neprimerno širša, a o tem ob kakšni drugi priliki na kakšnem drugem mestu.


Še "rekla kazala sekcija": baje naj bi bil ultra tehnično čudo novi BMW N20 motor - 4 cilindrični 2.0, ki bo nadomestil 6 cilindrov 3.0 ?!?
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: 2.0 TFSI

Napisal/-a Blinder Po jul 18, 2011 9:39 pm

twin-scroll turbocharger (albeit from Mitsubishi, not Borg Warner), Valvetronic variable valve timing, a Vanos camshaft control system and the latest high-pressure direct-injection system from Bosch. At 317.5 pounds, the engine weighs about 40 pounds less than the old naturally aspirated six-cylinder.

http://www.autoweek.com/article/2011021 ... /110219868


@exaudifan: tfsi ti porabi manj kot 1.8t, ko voziš počasi, ker pač porabi manj/boljši izkoristek. Pri priganjanju porabi pa več, ker ima več moči in greš z njim hitreje.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: 2.0 TFSI

Napisal/-a lizard Po jul 18, 2011 10:09 pm

exaudifan je napisal/-a:Še "rekla kazala sekcija": baje naj bi bil ultra tehnično čudo novi BMW N20 motor - 4 cilindrični 2.0, ki bo nadomestil 6 cilindrov 3.0 ?!?


V bistvu ni nobeno tehnično čudo in nima nič do zdaj ne videnega, je pa skorajda skupek do zdaj najboljših stvari v enem motorju, kot to velja tudi za 3.0 in 4.4 turbo motorje, sploh tiste v M izvedbah. Twin-scroll turbine se uporabljajo že en čas (BMW jih daleč najbolj reklamira a tudi od vseh največ uporablja), boljša stvar od tega je samo turbina z variabilnim kotom lopatic (ki se povečini uporabljajo dandanes na dizlih, pri bencinarjih pa je precej več težav zaradi občutno višjih temperatur izpušnih plinov, zato jih razen Porscheja še nihče ne vgrajuje v motorje), Vanos in Velvetronic sta tehnolgoiji znani nekaj desetletij, direktni vbrizg je dandanes nekaj vsakdanjega... Kot posledica je pa to, da ima kot vsi boljši dandanajšni turbo-bencinarji max navor že pri zelo nizkih obratih, v bistvi mislim, da celo najniže od vseh, kar je pomojem posledica twin-scroll turbine, ki je dva najbolj konkurečna motorja še ne uporabljata (VAG 2.0 TFSI, FPT 1.75 TBi, ostali pa so itak zadaj...). Tako, da ne vem kdo trosi okoli ta čuda :).
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov