nebivedu je napisal/-a:Poštimaj svojo lantro, če ne drugače vloži 250 do 350 evrov v dobro mašino in še ene 100 za popoldanca, ki ti jo bo zamenjal. Lantra je boljš od vseh teh naštetih j**c. Za 3500 večinoma ni dobrega avta, ki ga nebi nič šraufal. Računaj na to, da ko ga boš kupil za 3500, boš rabil še vsaj 1500 zraven za
registracijo, dobre gume in kak velik servis(ki bi ga jaz naredil, navkljub temu, če mi prodajalec zatrjuje da je z avtom vse v redu).
didi 11 je napisal/-a:kaj pa kaki Golf 4? Res da dizlarji imajo večinoma blizu 200kkm,ampak bajo se vzdržljivi in trpežni?
Kolko pa kuri navaden Stilo bencinar?
Ajd pa recmo da avto ni velik,pa da je bencinar...primer Xare,Stilota,Peugeot 307 in podobni... kolko kurijo taki recimo
zuzek je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Poštimaj svojo lantro, če ne drugače vloži 250 do 350 evrov v dobro mašino in še ene 100 za popoldanca, ki ti jo bo zamenjal. Lantra je boljš od vseh teh naštetih j**c. Za 3500 večinoma ni dobrega avta, ki ga nebi nič šraufal. Računaj na to, da ko ga boš kupil za 3500, boš rabil še vsaj 1500 zraven za
registracijo, dobre gume in kak velik servis(ki bi ga jaz naredil, navkljub temu, če mi prodajalec zatrjuje da je z avtom vse v redu).
hm, zdej k mam 16 let avto pa ga je treba šrawfat si lih mislm, k bo keš si kupm en avto z 4k€ d bo usaj mer. Pa nebi reku da je avto npr. 8 let str se tako kvari
kot starejši avto, pustimo redni servis, potrošni materjal ampak mislim drugo, kolegi imajo vsi avte 2k+ letnik pa vsi lawfajo, ne vem no
StajercS je napisal/-a:Drocky je napisal/-a:tut js ne vem niti za enega sdija, da bi mu turbina delala problemeBadzo je napisal/-a:Golf 3 SDI se redno pelje... na avtovleki. Ga imajo pri kolegu doma in je kar pogosto na servisu. Od raznih šobic, senzorjev itd. Turbina ob primernem vzdrževanju itd ni nikoli problematična, oz. ne poznam primera da bi bila turbina problem ob rednem in korektem vzdrževanju ter ob pogoju da je avto vožen normalno.
Mislim,da ste slabo prebrali njegov post. Tudi jaz sem mislil,da majo pri njegovem kolegu unikat SDI s turbino.![]()
Napisal je,da je SDI drek, ob tem pa še,da v TDI turbina ni problem,če je redno vzdrževana. Eno in drugo ni vezano.
Sicer pa že normalna vožnja dost prispeva k "vzdrževanju" turbine. V obrate,ko se segreje. Pred tem,ko se pa misli avo ugasnit,pa vozit vsaj kilometer ali dva v malih obratih.
zuzek je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Poštimaj svojo lantro, če ne drugače vloži 250 do 350 evrov v dobro mašino in še ene 100 za popoldanca, ki ti jo bo zamenjal. Lantra je boljš od vseh teh naštetih j**c. Za 3500 večinoma ni dobrega avta, ki ga nebi nič šraufal. Računaj na to, da ko ga boš kupil za 3500, boš rabil še vsaj 1500 zraven za
registracijo, dobre gume in kak velik servis(ki bi ga jaz naredil, navkljub temu, če mi prodajalec zatrjuje da je z avtom vse v redu).
hm, zdej k mam 16 let avto pa ga je treba šrawfat si lih mislm, k bo keš si kupm en avto z 4k€ d bo usaj mer. Pa nebi reku da je avto npr. 8 let str se tako kvari
kot starejši avto, pustimo redni servis, potrošni materjal ampak mislim drugo, kolegi imajo vsi avte 2k+ letnik pa vsi lawfajo, ne vem no
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov