
Glede TDIja 90KM - sem imel doma golfa VI. Pod 1800obrati motor totalno anemičen, potem turbo butne in dobiš celo občutek da avto nekam gre - ampak ta boost zavaja. Ko je mrzel zjutraj, če mrzlega ne vrtiš v obrate - osebno mrzlega dizla vozim tako da ga prestavljam pod turbino oz. nekje pri 1800-2000 obratih (poskušam ga ne vrtet v obrate) - je problem, ker ga imaš skos v območju kjer od motorja ni nič. Zanimivo je tudi to, da iz prostega teka kar nekako s težavo spelje - kot bi ga hotelo malo dušit.
Na mojih realcijah (torej 90% mesta po možnosti v gužvi) je motor večino časa bil hladen. Prav tako kabina. Na 4km dolgi poti v Ljubljani se mi pozimi motor ni niti malo ogrel, kabina je bila ledeno mrzla.
Za povrhu vsega mi je postregel še z odlično in ekonomično porabo, katere tudi približno nisem pričakoval od takega mrtvila - reci, piši 9.3L/100km.
Moj bencinar (eden izmed najbolj požrešnih avtov kar jih sploh obstaja po mnenju ljudi, ki si ga nikoli niso lastili ampak so ustvarili mnenje po tem, ko je od sosedovega brata prijatelj slišal v gostilni človeka, ki od ženine sestrične mož pozna..) popije pri taki vožnji 8.8L/100. Ob tem da mi po 300metrih že greje, v slabem kilometru pa se kabina že začne konkretno ogrevat.
Pa da ne bo pomote. Dotični golf je super avto, ampak ta motorizacija je pa poden.
Na koncu v mestu razlike v porabi ni, oz je, ampak v prid TSIju. TSI po mestu kolikor sem ga uspel peljat v octavii je porabil po BCju 7.8L/100KM - žal prekratka realcija da bi karkoli sklepal ampak mislim da TSI čez 8.5-9L ne pride v mestu. Ob tem da je TSI v štartu cenejši. O boljšem navoru pa sploh ne bi, ker tam kjer TSI že diha, TDI ravno komaj zazeha malce pokašlja in se nekaj napreza da bi dal kaj od sebe, ampak je še prezgodaj.
Servisi so pa tudi za TSIja kakih 40eur cenejši. Tistih 3x-4x ko se pa avto pelje na realciji se pa tudi bp preživi 1.5-2L razlike v porabi (pa si upam trdit da na koncu ni toliko razlike v porabi).