~toMmy~ je napisal/-a:@cruiser1: Eh če se ti zdijo kombiji nasploh neokretne škatle, potem se mi zdi škoda sploh kaj dalje menit. Nekateri so res neokretni (Traffic, ker se ga ne da namotat, 2x podaljšan Master zaradi medosne ipd.), ampak kakšen (potniški) Transporter, Master v osnovni izvedbi, prav tako tudi enkrat povišan in podaljšan Master, Sprinter starejše generacije... če se ti to zdi neokretno oz. slabše kot osebni avto, potem ne znaš vozit kombija, ker to so pa res super zadeve!![]()
Govorim, da je kombi neokreten v primerjav s pick upom! Vozil sem nekaj kombijev in nisem imel nobenih večjih težav ampak v primerjavi s pick upom so precej bolj nerodni.
~toMmy~ je napisal/-a:
Glede velikosti pa lahko pišete še tisoč primerov nesposobnih voznikov, jih poznam tudi sam, ampak še enkrat ponavljam, če ni prostora, ga pač ni. Na veliko mestih vsaj jaz ne bi imel kaj iskat s takim glomaznim pickapom, ker ga ne boš spravil v box ipd.
To o nesposobnosti nekaterih voznikov je sicer res druga zgodba ampak je pa res, da so ravno taki zelo pametni kako nekdo drug ne bo mogel voziti večjega avtomobila. Sem pa že omenil, da včasih se lahko zgodi, da ne moreš parkirati in se zapelješ še malo naprej. Kaj pa je to tako groznega? Men sploh ni jasno, da imajo nekateri stalno probleme s parkiranjem. Edino problem je, če želiš vedno in povsod parkirati zastonj! Takrat je pa res težje najti parkirišče.
~toMmy~ je napisal/-a:
Še vedno me resno zanima logična razlaga, kako je lahko z večjo širino in večjim obračalnim krogom nekaj bolj okretno...
Moj pick ua ima zelo majhen obračalni krog. Celo manjši od mnogih osebnih avtomobilov, je skoraj, kot viličar
