Matjazy je napisal/-a:Seveda ni oben motor neuničljiv, so pa 1.9 in 2.4 JTD motorji precej dobri. Tako dobri, da prav dosti boljših dizlov teh letnikov in zmogljivosti v osebnih avtomobilih ni. Nenazadnje, je velika večina slovenskih uvoženih, veliko jih dela na kurilca.. pa so kljub temu na precej dobrem glasu. Motor je še vedno turbo diesel z vsemi plusi in minusi, ki jih to prinaša.
Mislim, da bi bila ohranjena in servisirana cosrsa 1.3 dobra izbira.
freddie je napisal/-a:Matjazy je napisal/-a:Seveda ni oben motor neuničljiv, so pa 1.9 in 2.4 JTD motorji precej dobri. Tako dobri, da prav dosti boljših dizlov teh letnikov in zmogljivosti v osebnih avtomobilih ni. Nenazadnje, je velika večina slovenskih uvoženih, veliko jih dela na kurilca.. pa so kljub temu na precej dobrem glasu. Motor je še vedno turbo diesel z vsemi plusi in minusi, ki jih to prinaša.
Mislim, da bi bila ohranjena in servisirana cosrsa 1.3 dobra izbira.
Še zmeraj trdim, da so vsi moderni dizli bolj ali manj enako zanesljivi (oz. nezanesljivi) pa naj bodo CDI, dCi, TDI ali JTD. Vse skupaj temelji na istem konceptu, šobe proizvaja le nekaj proizvajalcev, prav tako imajo vsi le 2-3 dobavitelja za turbine (ponavadi Garett, KKK ali Mitsubishi), in skoraj vse znamke se (nepresenetljivo) srečujejo z istimi tegobami. Trditi, da je eden boljši od drugega temelji samo na anekdotalnih dokazih v smislu "nobenega ne poznam, ki mu je crknil", to pa je statistično nerelavantno (kar dobro ponazori moj primer o 1.9dCi, ki so res zelo nesramno nezanesljivi, a vsem voznikom, ki jih poznam s tem mlinčkom delujejo brez težav). Če malo pobrskamo po tujih forumih pridemo do spoznanja, da vse moderne turbodizle tarejo skoraj identične težave (z nekaj specifičnimi kot recimo ojnični ležaji pri prvih dCi). A sploh kdo vodi statistiko pokvarljivosti posameznih modelov motorjev? (ne avtomobilov kot celote).
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov