V tem primeru bi mogoče bilo bolje pogledat k M3-jki E92. Če na zaradi drugega se BMW skozi ovinke bolje pelje, če seveda ne dežuje

(pa tudi zasnova je malce novejša, saj je E90 na trg prišel za B6/B7). B7 ima namreč precje naprej pomaknjen motor (vzdolžna postavitev motorja, ki ima v osnovi prednji pogon - to pomeni precej teže pred prednjo osjo), in ker gre za V8, ki je tudi precej težek, se to pozna skozi ovinke. Tudi nasplošno B6/B7 ni ravno blestel v legi na cesti napram določenima avtom v razredu (ni bil sicer slab, ampak so nekateri bili boljši).
In ker dvomim, da boš avto imel za šminkiranje, ti je verjetno zelo pomembno kako se pelje skozi ovinke (domnevam ker pač redno obiskuješ Grobnik). Pa ne razumite narobe, RS4 se (dam roko v ogenj) izredno dobro pelje, ampak v tem zgornjem opisu gre za primerjavo med dvema avtoma ki se že tako ali tako sijajno držita ceste. Staneta pa konec koncev (rabljena) podobno.
Tu je tudi dokaz za to kar nakladam iz Top Geara, kjer so primerjali tri znane nemške avte tega ranga:
http://www.youtube.com/watch?v=DaZExdTHHjYRezultati so bli podobni tudi na kakšnih drugih primejalnih testih.
P.S. No ima pa Audi quattro (s torsen-C difom, kolko vem je bil to tudi prvi Audi, ki so mu vgradili tale dif -
http://en.wikipedia.org/wiki/Torsen). Quatro pa je lehako včasih + včasih pa tudi -.