Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
damjan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1630
Pridružen: So okt 19, 2002 10:46 am
Kraj: črnomelj

Audi RS4 b7

Napisal/-a damjan Po maj 14, 2012 12:19 pm

Pozdravljeni.

Torej..
Prosil bi vse poznavalce,ki kakorkoli vedo ali spremljajo tele avtomobile in tehniko le teh,tukaj apeliram predvsem na uporabnika Mactron (Audi enciklopedija),da malo več napišejo o hibah,napakah,problemih in težavah Audija RS4 b7.
Z motorjem predvidevam da ni kakšnih velikih težav saj kolikor vem 4.2 V8 motorji niso imeli težav. Kaj pa ostalo?

Vesel bom vsakršne informacije.

Prosim pa da se razni komentarji v stilu:

-avto preveč pije
-kaj ti bo tak avto
-4 gume za 1 mesec
-draga registracija
.......

Prosim da se takšni komentarji ne pišejo.
Najlepša hvala
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Audi RS4 b7

Napisal/-a ~toMmy~ Po maj 14, 2012 12:22 pm

Kaj ti bo tak avto, ki pije kot žolna? Saj boš delal samo za gume in registracijo! :mrgreen: =P

Buhtla si se naveličal? :D
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
damjan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1630
Pridružen: So okt 19, 2002 10:46 am
Kraj: črnomelj

Re: Audi RS4 b7

Napisal/-a damjan Po maj 14, 2012 12:27 pm

Hahahahahah:) al sm pričakoval prvi post v stilu..... :)

Paaaa ne da sm se naveličal samo.....
Vse ob svojem času:)
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Re: Audi RS4 b7

Napisal/-a croma_man Po maj 14, 2012 12:37 pm

direktor se ne more vozit s cliotom, rabi 4 kroge z RS oznako. :con
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
damjan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1630
Pridružen: So okt 19, 2002 10:46 am
Kraj: črnomelj

Re: Audi RS4 b7

Napisal/-a damjan Po maj 14, 2012 12:45 pm

Hahahahaha fak ju:)
Klinc pa tak direktor:):)
 
triper15
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Če feb 04, 2010 9:49 pm

Re: Audi RS4 b7

Napisal/-a triper15 Po maj 14, 2012 12:49 pm

Pri nakupu bi bil pozoren na zavore, jih temeljito preveril pred nakupom, saj kolikor sem slišal pride komplet prednji diski in ploščice rs(keramična verzija) stanejo nekje 4000€ minimalno - se splača preverit. Pa merilec laka nebi bil odveč, takšni avti so velikokrat vse prej kot "šparani".

naslednja stvar je problem z DRC vzmetenjem, za katerega je znano, da je manj kompleksen kot mercedesov, ampak zaradi tega tudi trpi kvaliteta. Veliko je bilo pritoževanja nad uhajanjem olja iz razdelilnikov in delovanjem samega vzmetenja, marsikdo je odpravil to težavo z zamenjavo vzmetenja z aftermarket nastavljivimi coiloverji.
yeah lives way too fast
 
Uporabniški avatar
HPF
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Po mar 07, 2011 4:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Audi RS4 b7

Napisal/-a HPF Po maj 14, 2012 1:02 pm

Sicer ti o samem avtu ne znam kaj dosti povedat, je pa tudi meni kot ljubitelju BMWjev ta eden izmed redkih modelov Audija, ki bi jih imel. Ko bo Mactron napisal svoje, pa tak več ne bo potrebno komentirat :lol:

Kolko sicer zdaj gledam cene na avto.net, bi sam osebno na tvojem mestu probal še E92 M3 :)

triper15: tudi Damjan ga ne bo šparal :D

Edit: http://www.youtube.com/watch?v=DaZExdTHHjY :vrum
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Re: Audi RS4 b7

Napisal/-a AudiFreak Po maj 14, 2012 2:33 pm

Jaz bi preveril pospešek 100-200 km/h. Sem veliko bral na nemških forumih o precejšnji izgubi moči motorja. Na kar nekaj avtih so izmerili moči od 350 PS do 360 PS.
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8423
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Re: Audi RS4 b7

Napisal/-a MacTron Po maj 14, 2012 4:34 pm

@damjan: Hvala na apelu. Naj ga se ovrednotim sedaj kot se spodobi.

Torej, glede na vprasanja me zanima (kajti ni nikjer striktno omenjeno) ali bo slo to za limuzino, cabrio ali avant? Namrec, nekaj malega razlike je, toda bolj kot ne splosno vprasanje. Kar se zadeva same platforme, je B7 naslednjik sasije B6, vendar ne povsem v vseh modelih, tu gre predvsem bistvo na PL46/47 ter seveda, B6 ni imel priloznosti uporabljati RennSport (RS) oznake, pac pa le S ter 40 ventilski stari model motorja s 344KM (znan tudi v D2) enako pa tudi model B7 S4. Sam napredek pri RS4 (B7) pa je bil tudi motor FSI, ki pa so mu zmanjsali malenkost na samih ccm-jih (oznaka je ostala se vedno ista 4.2) ter ventilih (32). Toda zasnova (cilinder, kompresijsko raz.) samega FSI motorja pa je KM dvignilo na 420 ter seveda veriga (jermeni oz. mikro jermeni so le za pogon alter. klime). Naceloma kaksnih hudih hib samega RS4 ni (je le karoserijsko izboljsan A/S4). Vozilo je znotraj (ce odstejem detajle, ki poosebljajo RS) zelo podobno ze imenovanima - torej za nekatere otesnjeno glede na to, da gre za RS4 in ne A4(B6/B7). Ta otesnjenost, pa pride zelo prav v primerih, ko se pokaze drsenje skozi ovinke (tudi pri mejnih hitrostih). Kar se tice menjalnika je 6 stopenjski rocni, kar daje prid RSu (tiptronic ali multitronic bi tukaj izgubila pomen). Samo podvozje je plinsko ter z vecimi vrstami vzmeti (modro/roza),(modro/zelena) ter zadnji del (zeleno/rumeno),(sivo/rumena) odvisno od modela. Diski hlajeni "navadni" 365x34mm ter keramicni (kot je ze napisal uporabnik zgoraj) 380x38mm, toda to nekako podrazi zadevo za 2x. Vendar pa, v kolikor je voznja normalna - vec dejavnikov (enako je pri S5/S8 D3) se ti diski skupaj s ploscicami, ki mimogrede stanejo enako kot "navadni" diski, ne obrabljajo tako, da bi bila potrebna mesecna menjava.

Tako, tukaj imas sedaj neko zacetno pozicijo za razmislek, koliko je bilo potrebno, da niso zopet (ceprav je B7 S4) obdrzali enakega motorja in da niso naredili le "sminke" pac pa popolnoma spremenili vodilo. O generaciji pogona quattro v tem modelu, pa mislim, da ni potrebno posebne razlage. Ti pa iz prve roke svetujem, da stvar preizkusis na lastni kozi.
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: Audi RS4 b7

Napisal/-a lizard Po maj 14, 2012 4:48 pm

V tem primeru bi mogoče bilo bolje pogledat k M3-jki E92. Če na zaradi drugega se BMW skozi ovinke bolje pelje, če seveda ne dežuje :) (pa tudi zasnova je malce novejša, saj je E90 na trg prišel za B6/B7). B7 ima namreč precje naprej pomaknjen motor (vzdolžna postavitev motorja, ki ima v osnovi prednji pogon - to pomeni precej teže pred prednjo osjo), in ker gre za V8, ki je tudi precej težek, se to pozna skozi ovinke. Tudi nasplošno B6/B7 ni ravno blestel v legi na cesti napram določenima avtom v razredu (ni bil sicer slab, ampak so nekateri bili boljši).
In ker dvomim, da boš avto imel za šminkiranje, ti je verjetno zelo pomembno kako se pelje skozi ovinke (domnevam ker pač redno obiskuješ Grobnik). Pa ne razumite narobe, RS4 se (dam roko v ogenj) izredno dobro pelje, ampak v tem zgornjem opisu gre za primerjavo med dvema avtoma ki se že tako ali tako sijajno držita ceste. Staneta pa konec koncev (rabljena) podobno.

Tu je tudi dokaz za to kar nakladam iz Top Geara, kjer so primerjali tri znane nemške avte tega ranga:
http://www.youtube.com/watch?v=DaZExdTHHjY

Rezultati so bli podobni tudi na kakšnih drugih primejalnih testih.

P.S. No ima pa Audi quattro (s torsen-C difom, kolko vem je bil to tudi prvi Audi, ki so mu vgradili tale dif - http://en.wikipedia.org/wiki/Torsen). Quatro pa je lehako včasih + včasih pa tudi -.
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Re: Audi RS4 b7

Napisal/-a _B3yBo_ Po maj 14, 2012 5:20 pm

damjan pusti ti te primerjave bmw, audi itd.... ker enkrat ko imas toliko moci je zelo dobro da jo lahko spravis vedno na cesto. Ni lepsega ko se lahko v dzju, snegu in soncu peles brez problemov. Vsi jamrajo nad teskim nosom, ja je problem ko zelo pretiravas takrat rine ven ampak se ga da hitro umiriti sploh z zadnjim delom. Dobro je zadevo sprobati ne samo prebrati. Pac se navadis na drugacen stil voznje.

pri teh motorjih moras biti pazliv, da nepijejo olja.... zelo radi kadio modro. Drugih vecjih hib ni, se prednost tega motorja pred mojim je ta da imas ketno in ne jermen. Pa pogledal bi tudi na volansko letev, zelo rade pokajo.

seveda pa pojdi na ogled in probo... ne se takoj pri prvem zaleteti, ker ce kupis zgonjenega je to jama brez dna, ze tako ni poceni.
Slika
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Re: Audi RS4 b7

Napisal/-a primozek68 Po maj 14, 2012 5:36 pm

Po mojih izkušnjah (S3 sicer), bo verjetno za dober primerek nardit izlet v tujino. In ne Nemčija, ampak Belgija. Moje izkušnje samo.
Sex turns gay people into Mexicans.
 
Sba
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: To sep 21, 2010 9:29 pm

Re: Audi RS4 b7

Napisal/-a Sba Po maj 14, 2012 5:49 pm

No ja, ko je prišel ven je bil tudi Clarkson navdušen nad njim. Če smo že imeli Top Gear primerjavo.
http://www.youtube.com/watch?v=y3ce--1EQcg
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Re: Audi RS4 b7

Napisal/-a Doc_ To maj 15, 2012 7:28 am

Jaz sem imel S4 pa sem bil zelo zelo zadovolven, kot je reku _B3yBo_ se lahko voziš brez nobenega problema v snegu, dežju itd... quattro pogon je zakon ;)
tudi jaz sem razmišljal o nakupu rs4, ker je v zdajšnji krizi kar poceni, vendar nevem koliko te pol stane vzdrževanje (zavore itd).
Jaz sem pri mojemu sam olje menjavu :mrgreen: ketna pač...

Želim ti dobr nakup ;)
Slika
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov