Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a Energetik81 Po sep 10, 2012 10:36 am

kalbo je napisal/-a:Z drugimi besedami, zmanjšaj varnost in oviraj promet zaradi prihranka nekaj deci bencina na 100 km.

Pulse & Glide je res preveč ekstremna vožnja, če nisi ravno sam na cesti. Vse ostalo pa prav nič ne povečuje nevarnosti, velika varnostna razdalja, čim manj bremzanja, enakomerna vožnja - to kvečjemu pripomore k varnosti.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
kalbo
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Če nov 18, 2004 11:48 am

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a kalbo Po sep 10, 2012 10:41 am

Kaj pa pnevmatike? In ja, pri normalnem zdravem človeku to itak ni stvar šparanja z bencinom (varnostna razdalja in umirjena enakomerna vož
nja). Nekateri se gredo pa to v ekstrem in pol se jajcaš za njim od enega naselja do drugega povprečnih 70, kjer niti ne zmanjšajo na 50, ker je škoda nafte.
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a J.McLane Po sep 10, 2012 11:49 am

Energetik81 je napisal/-a:Pulse & Glide je res preveč ekstremna vožnja, če nisi ravno sam na cesti.


Se pa da uporabiti teren in različne hitrostne omejitve, torej pospešiš iz naselja na 100 kmh, prestaviš v ler in čakaš do naslednjega naselja da hitrost pade. Rahel padec terena ti zelo dolgo vzdržuje hitrost od 60 - 50 kmh, trenutna poraba bo pri majhnem mlinčku <1 liter, če se boš peljal s 5 prestavo bo to zelo težko dosegljivo (ali ti bo motor preveč zaviral, ali bo poraba višja zaradi vzdrževanja hitrosti, oz. če obrati preveč padejo bo motor zaviral in vseeno še kuril bencin).

Drugače pa območje najvišjega navora pri NA bencincu je višje kot bi si želel, pri visokih 4.000 rpm in dejansko, če hočeš prilesti do neke potovalne hitrosti ne bo dosti razlike če boš šaltal šele pri 4.000 rpm in hitreje dosegel potovalno hitrost, ali pa se boš vlekel z 2.000 rpm dalj časa s trenutno nižjo porabo. Seveda za najnižjo porabo bo treba vseeno šaltat v nižjem območju.

Letne pnevmatike so po testih najboljše ContiEcoContact 5, bodo pa od zdaj naprej na gumah nalepke z oceno zaviranja v mokrem, porabo goriva in hitrost obrabe.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a Energetik81 Po sep 10, 2012 12:39 pm

Seveda se da marsikje uporabiti nagib terena za P&G. Na ravni cesti pa bolj težko, brez oviranje ostalih.
Ne vem od kje mit, da je da se gleda le na obrate max navora. Točka največje učinkovitosti pri benicnarjih je tam nekje med 2000-3000rpm, če je obremenitev (load, navor) hkrati velika. To pa je le takrat, ko je stopalka za gas skoraj do podna.
Sicer se lahko nahajaš pri obratih max navora, ampak navora lahko tam sploh ni, če se le lahno dotikaš stopalke, hkrati pa je učinkovitost motorja takrat zaendrek.
Če hočeš max učinkovitost, moraš pohoditi gas, obrati niti niso tako važni. Ne pa do konca, ker takrat se fila bogata mešanica zaradi drugih razlogov in učinkovitost pade.
Slikca najlepše prikaže (tisti otoček z najmanjšimi številkami; navpična os pomeni navor = položaj stopalke za gas):
Slika
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: P307 bencin zamenjati za ???? dizl

Napisal/-a J.McLane Po sep 10, 2012 1:32 pm

Energetik81 je napisal/-a:Seveda se da marsikje uporabiti nagib terena za P&G. Na ravni cesti pa bolj težko, brez oviranje ostalih.
Ne vem od kje mit, da je da se gleda le na obrate max navora. Točka največje učinkovitosti pri benicnarjih je tam nekje med 2000-3000rpm, če je obremenitev (load, navor) hkrati velika. To pa je le takrat, ko je stopalka za gas skoraj do podna.


Lepo si tole napisal, se v vsem strinjam s tabo. Dodajam da po enaki poti, ki jo pelješ vsak dan v službo in nazaj si je zelo enostavno postaviti točke kjer boš uporabil skoraj poln gas (najboljši izkoristek) in kje boš peljal samo v prostem teku ali s 5. prestavo z minimalno gasa.

Pa še nekaj BSFC map (vključno z 2.0 TDI na dnu):
http://ecomodder.com/wiki/index.php/Brake_Specific_Fuel_Consumption_%28BSFC%29_Maps
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: pleomax in 11 gostov