crxdelsol je napisal/-a:Megana več ne gledam, ker sem napisal v google megane 1.9DCI turbina, problemi in podobne stvari pa so na renault forumu cele litanije težav in menjavanja turbin, ojničnih ležajev itd. tak da tudi če ga dobim za 2,5k € še z 1500€ nič ne narediš če jih vržeš v tak avto-dosti uproabnikov reno foruma je vrglo tak denar v avto pa še vedno je bil problem.
Ja, Renaultovih dizlov se rabljenih ne kupuje, ker so skoraj vsi totalno sranje (rabljeni). Pa v osnovi so OK mašine, problem je ker so večino 'delovne dobe' prevozili s totalno zanič oljem, ker je Renault predpisal menjavo olja na 30.000 km, čeprav je pri vsakem avtu olje pri 15.000 že absolutno treba menjati... In večina lastnikov je seveda menjala olje na predpisan interval ali še redkeje, potem pa ni čudno da je z motorjem čez čas toliko problemov...
In ta Renaultova napaka ni prav nič motilo niti tistih, ki naj bi se sicer po službeni dolžnosti vsaj malo spoznali na avte, recimo avtomobilistične novinarje. Še več, zadnjič sem po naključju odkril tale biser traparije izpod peresa nekega 'avto-novinarja':
...menimo, da je 2,2-litrski štirivaljni dCi motor boljša izbira kot trilitrski dizel: v zmogljivostih bistveno ne zaostaja, je prav tako izvrstno ukrojen espacu, ponaša pa se z daljšim obdobjem izogibanja servisu: pri 2,2 dCi je servisni interval 30.000 km, pri 3,0 dCi pa samo 20.000 km.Zgornja debilnost se je pojavila pred slabimi 9 leti v nekem testu Renault Grand Espace-a. Ob branju tega je malo bolj jasno, kako da so se 2.2 dci-ji tako množično kvarili, ni pa jasno kako lahko nekdo tako daljšanje servisnega intervala opisuje kot dobro idejo in se še vedno ima za poklicanega pisati o avtih....
(BTW nisem dal linka na članek; če koga zanima, naj pač skopira citirani odstavek v Google in bo takoj jasno).