Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Peacemaker
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Sr sep 26, 2012 3:44 pm

Nakup rabljenega diesla

Napisal/-a Peacemaker Sr sep 26, 2012 3:49 pm

Pozdravljeni!

V krakem imam namen kupovati rabljen avtomobil. Ker bom mesečno zaradi službe opravil najmanj 1500 km (4x na teden po 100 km) razmišljam o dieslu.
Prioriteta mi je torej nizka poraba ter seveda zanesljivost in nizki stroški vzdrževanja.
Nameravam kupiti nekaj v rangu 3500 evrov; letnik 2003-2005.
Clio, Peugeo 206, Yaris, Fiesta, Corsa??? Kakšni nasveti, izkušnje ideje?

Hvala in lp
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: Nakup rabljenega diesla

Napisal/-a Kael Sr sep 26, 2012 7:33 pm

Živjo!

Midva sva kupila Peugeota 206 s prevoženimi 89.000 kilometri letnik 2003 pred dvema letoma. Prodala sva ga letos, saj je kar naprej bilo nekaj - sicer nikoli ostala na cesti, vendar sva dala skozi večino serijskih napak 206tic:
- odpoved senzorja za hitrost in temparaturo motorja (popravilo na uradnem 150 €)
- odpoved obvolanskega šaltra (žmigovci in posledično crkovanje luči): popravljeno za 50 €, cena nove 250 € + montaža
- odpoved altenatorja - popravilo na uradnem servisu ker je bila nuja 380 €
- menjala celoten izpušni sistem saj je vse skupaj odpadlo z avtomobila (150 €)

Drugače sva imela model 1.4 HDI s 68 KM. Motor dokler ga ne teraš odlikuje nizka poraba goriva - brez težav 4.5 do 4.8 litra s klimo vret ob pametni vožnji (AC max 110, relacijska vožnja, nekaj malega mesta). Poraba pri strogi mesti vožnji tam 5.5 litra. Teranje avta pa zna porabo spraviti tudi do 8 litrov (vožnja s končno hitrostjo), pri 130 pa pije nekje 6 litrov. V sami osnovi je povsem jasno, da je takšen avtomobil primeren za mesto in primestno vožnjo - v taki vožnji tudi s klimo brez težav slediš prometnemu toku, na pospeševanjih s semaforjev pa, ker folk speljuje kot crkjena žvina tudi ni težav. Problemi se pričnejo pri prehitevanjih - rabiš dobro preračunano ravnino, malo zaleta in nekaj pameti pri tistem ki ga prehitevaš - če ti stopi po gasu si fertik. Podobno velja na AC - avtomobil je od 110 dalje nepremičnina :). Sedeži niso nek višek udobja, prav tako avtomobil v primerjavi z nemci precej plava, vendar sam tudi pri hitrejši vožnji čez ovinke nisem imel težav (je pa res, da rally kot nekateri, pa tudi ne vozim). Sodijo pa na ta avtomobil dobre gume - zaradi dimenzije 175/65/R14 dobiš top gumo za 50 € po komadu (npr. Continental TS 810 za zimo - te morem letos še prodati). Je pa avto izredno preprosto parkirati, servo pa une stare šole - se pravi, da ni tako mehak volan kot v najnovejših avtomobilih - preglednost pa tudi uredu. Sedaj če kupuješ avtomobil kot prevozno sredstvo je 68 KM pogojno dovolj - žena se je brez težav vozila iz Ce v Lj dobro leto in pol. Smo se pa spravili s tem avtomobilom, ker je zmanjkalo za zavarovanje in servis za "tavelikega" letos na morje (razen bencina in hrane nismo imeli nobenga plačila) in na avtocesti smo zgledal kot poljaki v starih časih - kkljub polno naloženem avtu več kot 70-80 v dolge klance ni šlo (AC iz Zagreba proti Reki...). Pohvalim lahko tudi klimo saj že ročna odlično hladi (spet nekaj razredov pred španskim dojče uber wagnom) .

Drugače pa na kaj še pazit: serijska napaka poleg navedenih je na 206ki zadnji most - tega OBVEZNO pogledat, saj če je v preslabem stanju pride nov čez 1.000 €, če pa če ni preveč zdelan pa nekaj 100 € (ve folk na forumu koliko). Preveri še ali delujejo brisalci na vseh treh hitrostih, odpri pri avtu luči tam ko so napeljani kabli do luči (kot če bi menjal žarnico) in poglej v kakšnem stanju je napeljava. Z Rjo ali čim podobnim ni bilo težav kljub 9 let starem avtu, kar za španski uberwagen po 5 letih ne morem trdit - veselo rjavi in cveti lak. Če si na testni vožnji, pa četudi daš lastniku 5 € za gorivo se obvezno pelji v kakšen daljši hrib, kjer se boš ene 4x skoraj ustavil in speljal - glej temparaturo motorja, če začne strmo naraščati čez 90 stopinj so lahko težave s ventilatorjem motorja (zanič rele v sprednjem odbijaču).

Po mojem boš našel boljše vozilo od P206, je pa res, da če ti je nekdo to vse že pomenjal, je lahko pa tudi spodoben nakup - zgodba je tukaj podobna kot pri dCI Cliotih (tukaj pazi na dizle do leta 2005): eni so zadovoljni, drugi jih kritizirajo - odvisno na kak primerek naletiš.
 
hahehihoh
Uporabnik
 
Prispevkov: 1051
Pridružen: Če apr 19, 2012 7:48 pm

Re: Nakup rabljenega diesla

Napisal/-a hahehihoh Sr sep 26, 2012 8:05 pm

Se strinjam s Kaelom - enakega P206, enak motor si lastim tudi jaz. Z samim motorjem ni nobenih problemov, se pa nabere precej 'elektronike' in ostalih bedarij. Meni ne dela obratomer, crkuje ročica za žmigavce, pa še nekaj stvari je, ki se jih ne spomnim. Velika zamera gre menjalniku, ki je zelo neneatančen in včasih moraš skoraj doktorirati za presaviti v vzvratno. Poraba: 5,5l in več (do nekje 8 pri priganjanju)
 
pavel
Novinec
 
Prispevkov: 270
Pridružen: Po jun 05, 2006 2:34 pm

Re: Nakup rabljenega diesla

Napisal/-a pavel Če sep 27, 2012 10:17 am

Pozdravljen
Imamo Yarisa 1.4 D, letnik 2005. Prevoženih ima 240 000km.
Poraba se giblje od 4,7 -zmerna vožnja po avtocesti, pa do 5,5 po mestu in rahlem priganjanju po lokalnih cestah.
Razen potrošnega materiala ( zavorne ploščice ) in rednih servisov nismo imeli z njim še nobenih stroškov.
Rje še nisem opazi, ampak za to je verjetno še malo premlad.
Stroški servisov pri lokalnih avtomehanikih se mi ne zdijo ravno visoki, cen rezervnih delov pa ne poznam :) .

lp pavel
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Nakup rabljenega diesla

Napisal/-a abbe Če sep 27, 2012 11:44 am

kva ti bo dizl za te male kilometre.naredu bos cca 20.000 na leto kar je cist premalo da bi upravicil nakup dizla.
kup si enga bencinarja pa nebos mel nobenih tezav z sobami,z turbino z pumpo.....
Ni vse res kar napišem
 
hahehihoh
Uporabnik
 
Prispevkov: 1051
Pridružen: Če apr 19, 2012 7:48 pm

Re: Nakup rabljenega diesla

Napisal/-a hahehihoh Če sep 27, 2012 12:00 pm

pavel je napisal/-a:Pozdravljen
Imamo Yarisa 1.4 D, letnik 2005. Prevoženih ima 240 000km.
Poraba se giblje od 4,7 -zmerna vožnja po avtocesti, pa do 5,5 po mestu in rahlem priganjanju po lokalnih cestah.
Razen potrošnega materiala ( zavorne ploščice ) in rednih servisov nismo imeli z njim še nobenih stroškov.
Rje še nisem opazi, ampak za to je verjetno še malo premlad.
Stroški servisov pri lokalnih avtomehanikih se mi ne zdijo ravno visoki, cen rezervnih delov pa ne poznam :) .

lp pavel

Yaris 1.4 D4D je veliko boljša izbira kot P206 - sem z obema prevozil kar precej kilometrov (yaris je sicer bil 2009, 90 KM, 6-stop. menj., 40000km). Ko sem prišel iz yarisa v 206, sem se počutil, kot da sem v traktorju:
- prva opazka - menjalnik - yaris ima napram 206 zelo natančen menjalnik, zelo kratke hode, zaradi 6. prestave je vožnja po AC veliko bolj lagodna
- motor bolj zvezno vleče in lepše teče pri yarisu, ko pritisneš na plin takoj začne vleči, 206 rabi kakšno sekundo (zelo moteče pri vključevanju v krožna križišča)
- interier je bolj ergonomičen pri 206(za moje pojme), ampak ličnejša, predvsem pa kvalitetnejša je yarisova notranjost - ni pa prav nič vrhunska, je veliko lepših v istem razredu

Je pa res, da je yaris, ki sem ga vozil, 7 let mlajši od opisanega peugeota 206. Moč motorja je tam-tam, pri yarisu gre velika zamera števcu v sredini (ko je močno sonce, ne vidiš nič, sploh pa je števec postavljen na zelo neprijaznemu mestu.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3870
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Nakup rabljenega diesla

Napisal/-a Blinder Če sep 27, 2012 12:12 pm

tale yaris 2009 je eno generacijo(7 let) mlajši od 206. zato je taka razlika med njima.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Peacemaker
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Sr sep 26, 2012 3:44 pm

Re: Nakup rabljenega diesla

Napisal/-a Peacemaker Če sep 27, 2012 1:50 pm

abbe je napisal/-a:kva ti bo dizl za te male kilometre.naredu bos cca 20.000 na leto kar je cist premalo da bi upravicil nakup dizla.
kup si enga bencinarja pa nebos mel nobenih tezav z sobami,z turbino z pumpo.....


Naredu bom več kot 20.000 samo za redno službo + službena potovanja + lastno preganjanje (glede na to da dosti potujem sigurno še enkrat tolk).

lp in hvala za dosedanje nasvete...
 
Uporabniški avatar
radar
Uporabnik
 
Prispevkov: 933
Pridružen: Po maj 09, 2005 9:44 am

Re: Nakup rabljenega diesla

Napisal/-a radar Če sep 27, 2012 5:17 pm

pozdravljen,
sam sem bil lastnik cliota 1.5 dci, 60 kW, ki je bil čipan na 100 km.
Avto je bil kupljen od 1. lastnika. Z avtom nisem imel nobenega problema, razen redni servisi. Olje sem menjal na 15.000 km in ne na 30.000, in na vsakih 8000 km sem dolil še aditiv za čiščenje šob. Avto je šel v prodajo pri 200.000 km. Do takrat je bilo izvenserijska menjava 2 grelnih svečk, vsaka po 10 eur in to je to. Poraba zelo majhna, normalna vožnja po magistralkah je šla brez večjih problemov pod 4 litre, tako, da je bila povprečna poraba pri zadnjih 80.000 km 4,2 litra.
Ni bilo problemov ne z pumpo in ne s šobami. Bil je še spuščen in po eibachih se mi kr lepo kolca... spet bo treba v dol pri ljubljani :)

Drugače pa bi med malimi avti pogledal tudi za vw polotom in obvezno 1.9 tdi motor (to je pa zelo trpežen motor) in po možnosti 96 kw, pa še čip in je kr raketa, poraba pa bo normalne vožnje 5.5 litra (je še doma) ampak tudi on ima napake... Drugače ima 96 kW šest prestav, medtem ko jih ima 74 kW pa pet.....
je pa žal dražji od omenjega fonda. Če se ti ne mudi, spremljaj ponudbo.

Vsak dizel zna biti zelo velika finančna bomba - šobe, pumpa... Zato se raje pozanimaj o zgodovini avta (čimbolj realni kilometri in če je bil servisiran tako kot mora biti 100.000+ km ni nobena ovira za nakup), pelji ga na servis, kjer ti naj pregledajo sistem, da ni nikjer kakšnih opilkov, turbino,.... itd. Če dobiš dober primerek, pa ga servisiraj tako kot je potrebno - vedno menjaj filter olja, nafte, kupuj kvalitetno olje in večjih problemov ne bi smelo biti.

lp
 
Peacemaker
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Sr sep 26, 2012 3:44 pm

Re: Nakup rabljenega diesla

Napisal/-a Peacemaker Pe sep 28, 2012 7:03 am

radar je napisal/-a:pozdravljen,
sam sem bil lastnik cliota 1.5 dci, 60 kW, ki je bil čipan na 100 km.
Avto je bil kupljen od 1. lastnika. Z avtom nisem imel nobenega problema, razen redni servisi. Olje sem menjal na 15.000 km in ne na 30.000, in na vsakih 8000 km sem dolil še aditiv za čiščenje šob. Avto je šel v prodajo pri 200.000 km. Do takrat je bilo izvenserijska menjava 2 grelnih svečk, vsaka po 10 eur in to je to. Poraba zelo majhna, normalna vožnja po magistralkah je šla brez večjih problemov pod 4 litre, tako, da je bila povprečna poraba pri zadnjih 80.000 km 4,2 litra.
Ni bilo problemov ne z pumpo in ne s šobami. Bil je še spuščen in po eibachih se mi kr lepo kolca... spet bo treba v dol pri ljubljani :)

Drugače pa bi med malimi avti pogledal tudi za vw polotom in obvezno 1.9 tdi motor (to je pa zelo trpežen motor) in po možnosti 96 kw, pa še čip in je kr raketa, poraba pa bo normalne vožnje 5.5 litra (je še doma) ampak tudi on ima napake... Drugače ima 96 kW šest prestav, medtem ko jih ima 74 kW pa pet.....
je pa žal dražji od omenjega fonda. Če se ti ne mudi, spremljaj ponudbo.

Vsak dizel zna biti zelo velika finančna bomba - šobe, pumpa... Zato se raje pozanimaj o zgodovini avta (čimbolj realni kilometri in če je bil servisiran tako kot mora biti 100.000+ km ni nobena ovira za nakup), pelji ga na servis, kjer ti naj pregledajo sistem, da ni nikjer kakšnih opilkov, turbino,.... itd. Če dobiš dober primerek, pa ga servisiraj tako kot je potrebno - vedno menjaj filter olja, nafte, kupuj kvalitetno olje in večjih problemov ne bi smelo biti.

lp



Se ne mudi...tako da si bom vsekakor vzel čas...
Hvala za nasvet...
Sicer že zdaj vozim Cliota...in čeprav je škatla 1997 v zadnjih izdihljajih sem v 3 letih brez večjih problemov prevozil 120.000 km...
Ampak kot rečemo...počasi umira tako, da bo potrebno nekaj malce novejšega...
 
Uporabniški avatar
kesneberg
Novinec
 
Prispevkov: 129
Pridružen: Pe mar 02, 2012 9:41 pm
Kraj: Do Grosuplja

Re: Nakup rabljenega diesla

Napisal/-a kesneberg Pe sep 28, 2012 11:43 pm

abbe je napisal/-a:kva ti bo dizl za te male kilometre.naredu bos cca 20.000 na leto kar je cist premalo da bi upravicil nakup dizla.
kup si enga bencinarja pa nebos mel nobenih tezav z sobami,z turbino z pumpo.....


Kaj tolk komplicirate problemi dizla, neke turbine, pa šobe, pa ne vem še kaj naj bi pri dizlu crkaval. Mam P307 2.0Hdi/90 2002letnik 346K km v 10letih pa o tem nič ne vem. Menjal olje, filtre .. kar je rednega, pa velike servise takrat ko pride čas (do zdaj 2x) in to je to.
Delam 40+K Km / leto poraba pa 5.2-5.5/100. Strošek na 100 km je pa napram benzu manjši za cca 3€. No na 20K je to 600€. Če upoštevaš povprečno porabo dizla 5,5 proti bencinarju 7.5,

Peacemaker je napisal/-a:Naredu bom več kot 20.000 samo za redno službo + službena potovanja + lastno preganjanje (glede na to da dosti potujem sigurno še enkrat tolk).

lp in hvala za dosedanje nasvete...


Kaj pa P308 ali P308SW 1,6hdi /110 ženin ma s 6 prestavam porabo 4.2-4.6/100. Poskočna mašina, Sw kr prostoren. Kupil letos spomladi letnik 2008, uvoz iz francije 92Kkm, naredil 20K(gre na 1 intervalni servis kar ga mamo), dela k ura.

Če te zanima poglej http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6474922&show=1 počasi se poslavljam od 307.
 
damjan kunc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Ne feb 10, 2008 4:44 pm

Re: Nakup rabljenega diesla

Napisal/-a damjan kunc Sr okt 03, 2012 5:07 pm

Jaz ti lahko na podlagi svojih izkušenj priporočim Hondo Jazz. Avto je presenetljivo prostoren in neproblematičen. Poraba je pri meni od 5.4 do 6 litrov.

V dveh letih lastništva sem števec spravil z 89000 km na 140000km. Menjal sem ploščice zadaj, diske in ploščice spredaj, en zadnji kolesni ležaj in to je to.

Je pa avto letnik 2004, motor 1.4.

Tako da: priporočam!
DAMJAN
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov