Easycore je napisal/-a:Pozdravljeni!
Kupujem mazdo 6, l. 2003, z 120km dizlom (1.9)... avto ima 166000km, znotraj je precej lepo ogranjen, mašina nikjer mastna, je pa zadnji del pošteno rjav (serijska napaka kakor vem), ampak upam da se da to popravit pod garancijo...
Sedaj me pa zanima sledeče, avto je iz nemčije, 1 lastnik s potrjeno servisno knjižico pri nemških servisih. Avto je sicer prepisan na SLO gospoda, ki pa avta ni vozil in je avto brez tablic.
Razumem da so lahko kilometri prevrteni ipd... ampak po testni vožnji, razen pokajočega končnika ali stabilizatorčka, ni nobenih težav, avto vžge iz prve, dima ni bilo, pa tud motor gladko teče.
Prosim za nasvete/izkušnje, ker do sedaj še nisem imel mazde, imam pa kot študent precej omejen budget.
Hvala!
mropc je napisal/-a:mazda 6 niti ni tako slab nakup. porabo ima realno okoli 6 litrov. rjo se zrihta na pooblaščenem zaradi seriske napake. se dobi tako mazdo z 120.000km realnimi. seveda se da za avto malo več, a je super nakup. kot drugo ti na pooblaščenem povedo use o vozilu.
a_sist je napisal/-a:mropc je napisal/-a:mazda 6 niti ni tako slab nakup. porabo ima realno okoli 6 litrov. rjo se zrihta na pooblaščenem zaradi seriske napake. se dobi tako mazdo z 120.000km realnimi. seveda se da za avto malo več, a je super nakup. kot drugo ti na pooblaščenem povedo use o vozilu.
Kolikor jaz vem ti rjo zrihtajo samo če je vzdrževan na pooblaščenem servisu.. Imaš ti drugačne informacije?
Jaz sem lastnik mazde6 letnik 2004 z CD120 motorjem.. avto zelo dober - ko dela. Kupil sem ga od prvega slovenskega lastnika, ga preveril na amzs-ju pred nakupom ( 2 uri je trajal test ), preveril servisno knjižico ( tudi elektronsko na uradnem servisu ). Realnih 107k km - v glavnem avto, ki ga vsak išče
. Po enem letu sem menjal dvomasni vztrajnik + sklopka + olje v menjalniku ( na mojo zahtevo ) + mali servis - 1200€. Mehanizem za odpiranje voznikovih vrat - 170€. IMV ventil - 270€. Pri 185k km ( pred enim mesecem ) mi je zaribala ojnica in preskočil zobati jermen ( nova glava, 2 bata, zobati jermen, vsi šponarji, jermen alternatorja, šponarji tega jermena, filter za bencin, akumulator) - 3300€. Kot vidiš imam veliko nesrečo s tem avtom in če nimaš še kakega jurja zraven za morebitna popravila, ti svetujem da nakup preskočiš. Če imaš še kakšno vprašanje, pa z veseljem odgovorim
a_sist je napisal/-a:mropc je napisal/-a:mazda 6 niti ni tako slab nakup. porabo ima realno okoli 6 litrov. rjo se zrihta na pooblaščenem zaradi seriske napake. se dobi tako mazdo z 120.000km realnimi. seveda se da za avto malo več, a je super nakup. kot drugo ti na pooblaščenem povedo use o vozilu.
Kolikor jaz vem ti rjo zrihtajo samo če je vzdrževan na pooblaščenem servisu.. Imaš ti drugačne informacije?
Jaz sem lastnik mazde6 letnik 2004 z CD120 motorjem.. avto zelo dober - ko dela. Kupil sem ga od prvega slovenskega lastnika, ga preveril na amzs-ju pred nakupom ( 2 uri je trajal test ), preveril servisno knjižico ( tudi elektronsko na uradnem servisu ). Realnih 107k km - v glavnem avto, ki ga vsak išče
. Po enem letu sem menjal dvomasni vztrajnik + sklopka + olje v menjalniku ( na mojo zahtevo ) + mali servis - 1200€. Mehanizem za odpiranje voznikovih vrat - 170€. IMV ventil - 270€. Pri 185k km ( pred enim mesecem ) mi je zaribala ojnica in preskočil zobati jermen ( nova glava, 2 bata, zobati jermen, vsi šponarji, jermen alternatorja, šponarji tega jermena, filter za bencin, akumulator) - 3300€. Kot vidiš imam veliko nesrečo s tem avtom in če nimaš še kakega jurja zraven za morebitna popravila, ti svetujem da nakup preskočiš. Če imaš še kakšno vprašanje, pa z veseljem odgovorim
Patrik_A3 je napisal/-a:a_sist je napisal/-a:mropc je napisal/-a:mazda 6 niti ni tako slab nakup. porabo ima realno okoli 6 litrov. rjo se zrihta na pooblaščenem zaradi seriske napake. se dobi tako mazdo z 120.000km realnimi. seveda se da za avto malo več, a je super nakup. kot drugo ti na pooblaščenem povedo use o vozilu.
Kolikor jaz vem ti rjo zrihtajo samo če je vzdrževan na pooblaščenem servisu.. Imaš ti drugačne informacije?
Jaz sem lastnik mazde6 letnik 2004 z CD120 motorjem.. avto zelo dober - ko dela. Kupil sem ga od prvega slovenskega lastnika, ga preveril na amzs-ju pred nakupom ( 2 uri je trajal test ), preveril servisno knjižico ( tudi elektronsko na uradnem servisu ). Realnih 107k km - v glavnem avto, ki ga vsak išče
. Po enem letu sem menjal dvomasni vztrajnik + sklopka + olje v menjalniku ( na mojo zahtevo ) + mali servis - 1200€. Mehanizem za odpiranje voznikovih vrat - 170€. IMV ventil - 270€. Pri 185k km ( pred enim mesecem ) mi je zaribala ojnica in preskočil zobati jermen ( nova glava, 2 bata, zobati jermen, vsi šponarji, jermen alternatorja, šponarji tega jermena, filter za bencin, akumulator) - 3300€. Kot vidiš imam veliko nesrečo s tem avtom in če nimaš še kakega jurja zraven za morebitna popravila, ti svetujem da nakup preskočiš. Če imaš še kakšno vprašanje, pa z veseljem odgovorim
oprosti, čisto prav, jaz bi te še kot prodajalec tega vozila poslal v pm in spodil z dvorišča. drugič pa idi nov avto kupit ne pa rabljenega! bi ti meni na neki pregled vozo avto pa nevem kaj še vse delal ja,... malo morgen kaj si vse eni dovolite.
Patrik_A3 je napisal/-a:oprosti, čisto prav, jaz bi te še kot prodajalec tega vozila poslal v pm in spodil z dvorišča. drugič pa idi nov avto kupit ne pa rabljenega! bi ti meni na neki pregled vozo avto pa nevem kaj še vse delal ja,... malo morgen kaj si vse eni dovolite.
Badzo je napisal/-a:Ko je že rano govora o mazdah:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6539704&show=1
Kako je s temi mazdami tega letnika? Motor, podvozje, menjalnik? Kakšna je kaj poraba (predvsem me zanima poraba na AC ko pelješ večino časa oz saj poskušaš peljat 130km/h)?
Badzo je napisal/-a:a_sist, torej če te zastopim mazda6 cd120 iz leta 2004 je enaka mazdi 6 iz leta 2007-2008? Ker kolikor sem gledal te 120 konjski dizli imajo 6stopenjski menjlanik
šele nekje od leta 2006 dalje, se pravi nekaj so mogli na tehniki vmes delati..
Za lego in tek menjalnika sploh ne dvomimBolj sem tu ciljal na samo vzdržljivost. Če se prav spomnim sem nekje nekoč zasledil o nekkih problemih z zvijanjem diskov!?
Pa ne vem če se popolnoma prav spomnim..
a_sist je napisal/-a:Badzo je napisal/-a:a_sist, torej če te zastopim mazda6 cd120 iz leta 2004 je enaka mazdi 6 iz leta 2007-2008? Ker kolikor sem gledal te 120 konjski dizli imajo 6stopenjski menjlanik
šele nekje od leta 2006 dalje, se pravi nekaj so mogli na tehniki vmes delati..
Za lego in tek menjalnika sploh ne dvomimBolj sem tu ciljal na samo vzdržljivost. Če se prav spomnim sem nekje nekoč zasledil o nekkih problemih z zvijanjem diskov!?
Pa ne vem če se popolnoma prav spomnim..
Niso enake. Od 2002-2004 je ph1, od 2005-2008 je ph2. V ph2 ima avto še DPF filter s katerimi so imele te mazde ogromne težave, ker še niso imele samodejnega čiščenja. V ph2 so odpravili težave z rjo na zadnjih blatnikih. Prvič sem sedaj videl da obstaja tudi v ph2 120 konjska verzija (mogoče se je lastnik zmotil pri vpisovanju na avto.net). Večinoma so 136 konjske v katerem je 6 stopenjski menjalnik. Za probleme z diski prvič slišim ( upam da tud zadnjič). Pri 130 v rahel klanec je zjutraj imela 6,3l/100. Po ravnini verjetno okoli 6. Sem pa homologiral 225/45/17 gume .. na original 205/55/16 ima porabe verjetno še kak deci manj..
a_sist je napisal/-a:Jaz sem z avtomobilom zelo zadovoljen, če nebi imel zgoraj opisanih težav, bi bil pa sploh navdušen