srcnik je napisal/-a:Ne pisat, da je zanesljiv motor, ker ni. Prste stran od teh.
tristan01 je napisal/-a:srcnik je napisal/-a:Ne pisat, da je zanesljiv motor, ker ni. Prste stran od teh.
Ne klobasaj neumnosti. Ti motorji so zanesljivi ravno toliko kot konkurenca. V prvi seriji, letnik 2003 so imeli sicer nekaj težav, vendar večinoma zaradi slabega vzdrževanja in zlorab s strani lastnikov. Kot vsak dizel rabi tudi ta motor primerno vzdrževanje - tu je tovarna naredila veliko napako. Motor ima predpisan interval menjave olja 30.000 km ali dve leti. Zato se je pogosto dogajalo, da so zaribale turbine. V izogib težavam je bolje menjavati olje na 15.000km. Kot vsi motorji z visokotlačnim sistemom vbrizga goriva (commonrail) so se tudi tu pojavljale težave z odpovedjo visokotlačne črpalke ali šob. Pri prvih modelih se tu zopet pojavi težava, saj sistema ni mogoče kvalitetno popraviti ampak le zamenjati (Delphi). Kasneje (mislim da leta 2005) so ti motorji dobili boljši sistem vbrizga, ki je dosti manj problematičen.
Sam imam doma Clia, letnik 2003 s takšnim motorjem. Do sedaj ima avtomobil za sabo dobrih 150.000km (večina narejena do leta 2008, ko sem se z njim vozil na daljše razdalje), sem prvi lastnik, avtomobil je redno servisiran, motor primerno ogret pred priganjanjem... Težav z motorjem ni. Od izrednih okvar sem moral menjati le eno ogrevalno svečko. Poraba se vrti mer 4,5 in 5,5 litra na 100km. Motor lepo zvezno pospešuje, za razliko od VW TDI turbo luknje ni občutiti - navora je zadosti že iz prostega teka. Ker ni občutiti tipičnega prirastka moči kot pri konkurentih, motor deluje malce anemično, vendar je to le občutek. Brez težav je Clio s takšnim motorjem med najhitrejšimi v prometu. V Meganu je takšen motor precej povprečne sorte, vendar še vedno dovolj za tekoče pomikanje s prometom, za kaj več pa žal ne bo zadoščal.
Lp Tristan01
~toMmy~ je napisal/-a:On "klobasa neumnosti", ti si pa njegovo trditev potrdil.Skoraj vsak rabljen avto je "zanesljiv", če je odlično vzdrževan od prvega lastnika, ki je delal servise na 50% predpisanega intervala in avta ni "zlorabljal". In velika večina rabljenih avtov na avto.net je ravno takšnih
tristan01 je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:On "klobasa neumnosti", ti si pa njegovo trditev potrdil.Skoraj vsak rabljen avto je "zanesljiv", če je odlično vzdrževan od prvega lastnika, ki je delal servise na 50% predpisanega intervala in avta ni "zlorabljal". In velika večina rabljenih avtov na avto.net je ravno takšnih
Tommy a ni nekaj takega pri vseh rabljenih vozilih? Se nekatere primerljive znamke prodajajo po precej bolj zasoljenih cenah pa tudi niso imune na okvare...
tristan01 je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:On "klobasa neumnosti", ti si pa njegovo trditev potrdil.Skoraj vsak rabljen avto je "zanesljiv", če je odlično vzdrževan od prvega lastnika, ki je delal servise na 50% predpisanega intervala in avta ni "zlorabljal". In velika večina rabljenih avtov na avto.net je ravno takšnih
Tommy a ni nekaj takega pri vseh rabljenih vozilih? Se nekatere primerljive znamke prodajajo po precej bolj zasoljenih cenah pa tudi niso imune na okvare...
Samo za primer, pred dobrima dvema letoma sem kupoval avtomobil, z boljšo polovico sva postavila par kriterjev, starost 3 ali 4 leta, karavan, BMW ali AUDI, soliden paket opreme, znano poreklo in servisna zgodovina. Finančno sva bila pripravljena tudi preskočiti svoj okvir. Pa se je na koncu zgodilo, da sem namesto rabljenega avtomobila kupil novega manjšega. Le zakaj? Preprosto zato ker v več kot pol leta nisem našel avtomobila kjer bi prodajalec lahko podkrepil svoje navedbe s servisno knjižico ali računi.
Tak pač je danes trg rabljenih vozil. Pa ne samo Renaultov... ampak kar vseh. Avtor te teme kupuje avtomobil ki se danes prodaja za cca 3.000 EUR, ponudba je velika (Clio in Megane sta na srečo ljudska avtomobila), stroški popravila resne okvare so lahko katastrofalno visoki, ampak je to poleg tveganja za kupca, tudi dobra novica. Tisti avtomobili ki se pokvarijo bodo zelo verjetno romali na odpad - tveganje za nakup slabega se zmanjšuje. Dobra novica je tudi stanje na trgu rabljenih vozil, saj je trenutno na netu okrog 50 vozil ki ustrezajo željam kupca. Kupcev bolj malo. Tako ne bo pretežko najti dober primerek za zmerno ceno. Je pa jasno, da bo potrebno dosti potrpežljivosti da se najde pravi avtomobil.
Če hoče povsem varno izbiro, pa je tu še vedno dobri stari in preverjeni bencinar.
Lp Tristan01
čare je napisal/-a:To je pa to ko vozite pooblaščencem ki so kao najboljši.Potem pa spihavajo zračne filtre pa naftne menjajo na 60000 km...In to je kao v redu.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 27 gostov