Napisal/-a Ares Pe jan 18, 2013 11:16 am
ta motor je drugače zelo živahen in zmogljiv
tudi v avtomagazinu so ga povhalili
Mazda5 z osnovnim, 110 ‘konjev’ močnim dizlom, recimo, na papirju ni prav nič posebnega. Res je, 310 Nm navora ni kar tako, a vseeno: tale Mazda5 se ‘pohvali’ z najpočasnejšim pospeškom do 100 kilometrov na uro med vsemi modeli Mazde5, enako velja za končno hitrost. A to je le papirnati del zgodbe.V resnici je avto, deloma zaradi živahne odzivnosti dvolitrskega turbodizla, deloma pa zaradi dobro izračunanega menjalnika, prav prijetno živahen in ne omaga niti na avtocestah. Motor se brez pretiranega hrupa (prej nasprotno) z veseljem zvrti do rdečega polja, menjalnik je hiter in natančen, končni, popolnoma subjektivni občutek pa bi avtu zlahka pripisal kakih 20, če ne več, ‘konjev’ več pod motornim pokrovom. Ste prepričani, da res potrebujete 143-’konjsko’ različico?
meni je pri mazdi 5 malce zmotilo udobje... trdno, neudobno, kratki zici.. nisem si prestavljal, da bi moral z njim na dolgo vožnjo
drugače pa super, uporaben avto, sam mal je že počasi oblika zastarela