thunderbolt je napisal/-a:No, ko smo se že ravno dotaknili tega (res pojma nimam o tem). Če vzameš lizing, je vzdrževanje vozila na tebi ali ga oni za to poskrbijo (redni servisi)? Namreč dva avtomobila na lizing (hypo) sem uspel videl, ki sta bila stara par let, z nekaj pod 100k km, pa sta imela v servisni vpisan en servis.
Glede lastnikov je pa po navadi bolje kot samo število lastnikov, pogledat koliko časa je avto v lastništvu pri aktualnem lastniku - če malo, potem ali je preprodajalec, ali se avta želi znebit (lahko je še kaj drugega, ampak v glavnem je to to).
V službi smo imeli avte, ki so bili na lizing in, ko je bil čas servisa, so nas poklicali, naj avto damo na servis. Servisne knjige pri nekaterih avtih so bile potrjenje pri drugih spet ne. Če kupiš avto na lizing, kot fizična oseba pa žal ne bi vedel, kako je s tem. Pred kratkim sem kupil avto iz uvoza, ki je bil kupljen od lizing hiše. Servisne sploh nisem dobil zraven je pa v renault bazi vse zavedeno, ampak res čisto vse, od zamenjave žarnic, zamenjave baterije v kartici do rednih servisev.
Kar se pa lastništva tiče, koliko časa je bil kdo lastnik je pa možno nekaj od tega, kar si sam povedal, druga varianta pa so tudi takšni, kot sem jaz, da imam avto od 1 do 1.5 leta in se ga naveličam ter zamenjam. Pa do sedaj še pri nobenem ni bil razlog zamenjave, da je z avtom bilo kaj narobe
