Če nekdo dela kratke relacije bo prej neko stvar "uničil", kot pa tisti z daljšimi.
Recimo, veliko jih govori za Berlinga mk3, da usnje na volanu ne zdrži 30k km. Zanimivo, da sem z mojim že čez to cifro, pa je obroč kot iz trgovine. Ravno tako barvani ročaji na vratih.
Drugo je recimo slavni Clio, ki po 90k km ima počene kljuke(baza) za odpiranje vrat znotraj, usnjen volan ne bom niti omenjal v kakem stanju je, sedež že fanj zbrušen...
Recimo transporter, kateri dela letno blizu 40k km (relacije pod 20 km) pa so kljuke znotraj malček načete (pojavili so se mehurčki na tisti gumi), volanski obroč pa je vidno zbrušen pri 12h.
Pa če smo že pri temu - vsi se verjetno spomnete na slavne Seatove kljuke vrat, kjer se je barva oz. guma začela luščit že, ko si jo malo grdo pogledal

Omenjen Touran pa... ja tipke na radiu so že oluščene. Opažam, pa da uporabnik(i) zelo radi drezajo v te gumbe z nohtom in ne z blazinico na prstih. Mogoče pa je to problem, čeprav si tudi tega proizvajalec za takšen denar, ki mu da daš, ne bi smel privoščit. (če samo pogledamo druge elektronske izdelke - vedno več proizvajalce raje plastiko čez pobarva, kot pa da bi bila celotna plastika barvana. Posledično se po nekem času uporabe le-ta odlušči, zbledi itd. Žalostno na čemu varčujejo)
Usnjen volan, pa kljub kilometrini blizu 300k km pa je v zelo lepem stanju.
Veliko ljudi sklepam, da si privošči usnjen volan samo, da je bolj in/luksuzno/fency (izberi sam). Da bi mu pa kdaj privoščil kapljico balzama za usnje - na to pa mu niti na pamet ne pride.