Greš nekam kjer opravljajo TP, narediš prepis (lahko sam izpolniš obrazec ali pa ti ga tam kar te stane nekaj evrov), prisotna morata lastnik in kupec in to je vsa umetnost, Pride vse skupaj okoli 20 evrov.
Ti potem narediš tehnični in registriraš za 1 leto. Če ima tehnični avto že narejen, ga registriraš za toliko časa kolikor še velja tehnični.
Če delaš prepis na upravni enoti, moraš predhodno urediti zavarovanje vozila. Če prepis opravljaš pri organizaciji, ki opravlja tehnične preglede, lahko zavarovanje urediš tudi ob samem prepisu. Svetujem, da se s prodajalcem odpravita na eno od organizacij, ki dela tehnične preglede, prepise in narediš vse na enem mestu.
1992 Fiat Uno 60 SX 1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik 1991 Citroen ZX 1,6i Aura
Da bolj razlozim. Avto ima registracijo do 10.8 prepisala ga bova jutri 6.8 avto bom zavaroval pri agentu (tilija) prepisala pa ga bova vrjetno na interservisu. Kako tocno gre?
Prepis - Prodajalec odjavi vozilo, tablice ostanejo gor, cestnino dobi prodajalec. Njega potem ne zanima več kaj se dogaja z avtom. Če se boš hotel peljat potem ti reg.avto. Plačaš zavarovanje, cestnino, nova prometna.
Pa lahko tablixe ostanejo gor ali ne? Ce prav zastopim. Grwva na intee servis. On odjavi vozilo. Nato grwm jaz do agwnta kjer avto zavaeujwm. Grem z polico nazaj na intwrservice kjer ga prijavim ter placam cestnino?
V koliko bi malo bolj čitljivo napisali, ne bi bilo nič narobe. Kot so vam že napisali, vse vam povedo na tehničnem pregledu, kjer v njihovi pisarni/sprejemnici lahko uredite tudi prepis in podaljšanje registracije vozila. Kar brez skrbi, na okencu vam bodo vse razložili
Ne samo čitljivost, tudi spraševanje nečesa, kar je bilo že vsaj 10x povedano (po zadnjih spremembah), je dosežek posebne sorte. Celotno ceno registracije si izračunaj tu.