peroRS je napisal/-a:Xsara break, mogoče ampak res mogoče bi za tak denar dobil že kako Octavio combi letnik 99. To so zelo trpežni avti.
nebivedu je napisal/-a:Karavan, pa da bo še nekaj časa delal za 1000 evrov - subaru legacy, samo ne boš dobil letnika 2000 ali višje. Tam letnik 1996 do 1998 dobiš za ta denar, pa avto bo delal še dolgo.
Recimo Xantio od AgitatoR-ja. Je pa res, da jo jaz zaradi hidravlike ne bi vzel za predolgo časovno obdobje.
Ivan36 je napisal/-a:Recimo Xantio od AgitatoR-ja. Je pa res, da jo jaz zaradi hidravlike ne bi vzel za predolgo časovno obdobje.
Hehe a amortizerje pa NErabiš menajt dokler se voziš ? Meni je na XA šlo vse prej k vragu, kot bunke ( sfere )je pa bil refil za sfere cca 10€ kos x6, in ena sfera nova je stala 20€ leta 2005 ?! Med drugim je Citroen jamčil za Hydro vzmetenje do 200.000km kar so prevozile več je bilo šenkano
Daedalus je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Karavan, pa da bo še nekaj časa delal za 1000 evrov - subaru legacy, samo ne boš dobil letnika 2000 ali višje. Tam letnik 1996 do 1998 dobiš za ta denar, pa avto bo delal še dolgo.
Ni mal problem (=dragi) s kosi za tiste letnike? Predvsem karoserijski, so bojda že kar redki. Jaz bi za nižanje stroškov iskal nekaj, kar je pogosto pri nas. Saj če je N/A bencinc, ki velja za neproblematičen, in avto ne slovi kot hobby ruster, bo že delal dolgo. Problem je, ker določene stvari je pri takih oz. tako starih avtih treba zamenjat, prej ali slej. In kot je AgitatoR omenil, je dal skoraj jurja na Xantio. Ta konkretna zna bit torej OK, karkoli nepoznanega pa...je strošek, da spraviš v OK stanje sigurno 500€+, takoj po nakupu (če ne drugega velik servis, morda kake gume, ...). Seveda odvisno tudi od tega, koliko si picajzlast.
Pri Subarujih (ki so mi drugače blazno kul, in si bom prej ali slej omislil kakšnega) bi znalo to bit še kar dražje, tudi poraba+registracija/zavarovanje, ker ti letniki mislim da ne grejo pod 2.0, in seveda 4x4 in teža skoraj 1,5 tone.
Če pa je prilika dobit preverjen avto, ki dokaj ustreza tvojim kriterijem, in zanj veš, da je dobro vzdrževan, ga kupi. Recimo Xantio od AgitatoR-ja. Je pa res, da jo jaz zaradi hidravlike ne bi vzel za predolgo časovno obdobje.
AgitatoR je napisal/-a:Značilno za Xantie je to, da daš 'jurja' zanjo in 'jurja' nanjo, potem se pa voziš in voziš.
Ta strošek pri moji, morebitnemu kupcu odpade, ker sem jo zrihtal kar je bilo za zrihtat.
Tudi prejšnjo, ki so mi jo razbili, sem imel v nulo tehnično brezhibno.
viewtopic.php?f=38&t=97649
Ne pričakujem od 15 let starga avta, da je ohranjen kot nov.
Pričakujem pa, da bo tehnično popolnoma brezhiben, kot nov.
Rdeče sploh nebi kupil, če nebi imel srebrne za dele, ker je imela rdeča cel kup drobnih napak in napakic, ki sem jih nato odpravil. Ampak o tem v živo s potencialnim kupcem.
Gume 185/65R15 so pa tudi poceni.
http://www.gume-pnevmatike.com/products ... pid/756739
Take so sedaj na avtu.
nebivedu je napisal/-a:Vse se dobi in vse je zelo poceni za te letnike - za 500 evrov dobiš že cel avto tega letnika. Veliki servis je nekje 250 evrov, zavore, gume - to je še ceneje. Uglavnem včasih so bili subaruji strašno dragi za vzdrževanje, danes niso več, če pa poznaš koga, ki stare odkupuje in jih daje v kose (in te kose lahko potem pri njem kupiš) je pa še tok boljše, ker so cene potem orenk nizke.
Daedalus je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Vse se dobi in vse je zelo poceni za te letnike - za 500 evrov dobiš že cel avto tega letnika. Veliki servis je nekje 250 evrov, zavore, gume - to je še ceneje. Uglavnem včasih so bili subaruji strašno dragi za vzdrževanje, danes niso več, če pa poznaš koga, ki stare odkupuje in jih daje v kose (in te kose lahko potem pri njem kupiš) je pa še tok boljše, ker so cene potem orenk nizke.
Se mi zdi, da je en forumaš enkrat nekaj jamral, da je težko dobit karoserijske kose...je pa res, da je bil menda še starejši model.
Vsekakor super informacija, ki najverjetneje pomeni, da bo moj naslednji avto Subaru letnika okoli 2000.
nebivedu je napisal/-a:Daedalus je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Vse se dobi in vse je zelo poceni za te letnike - za 500 evrov dobiš že cel avto tega letnika. Veliki servis je nekje 250 evrov, zavore, gume - to je še ceneje. Uglavnem včasih so bili subaruji strašno dragi za vzdrževanje, danes niso več, če pa poznaš koga, ki stare odkupuje in jih daje v kose (in te kose lahko potem pri njem kupiš) je pa še tok boljše, ker so cene potem orenk nizke.
Se mi zdi, da je en forumaš enkrat nekaj jamral, da je težko dobit karoserijske kose...je pa res, da je bil menda še starejši model.
Vsekakor super informacija, ki najverjetneje pomeni, da bo moj naslednji avto Subaru letnika okoli 2000.
Od 1999 do 2003 izpusti (ker ti je najbrže legacy všeč). Dvomasni vstrajnik je tam največji problem, ker so bili poizkusi, pa se ne obnese in visko sklopka, ki tudi ni dobra. Govorim za legacy-je. Forester in impreza tega problema v teh letnikih nimata, ker nimata dvomasnega vstrajnika, visko imata pa tudi boljši. Je opcija, da takoj zamenjaš vstrajnik za enomasnega (lego kocke - paše iz legacy-ja od letnika 1994 do 1999) in ravno tako visko od starejšega modela, pa si zmagal.
V osnovi je pa subaru ena velka lego kocka. Križem kražem pašejo skoraj vsi deli razen karoserijskih, celo prednje roke so enake in pašejo na vse modele (razen dela za privijačit na karoserijo, tega pa na avtu itak že imaš, pa se samo tvojega prestavi).
Sedaj imam že šestega subaruja, in ravno na legacy-ju letnik 2000 sem imel največ problemov - visko in dvomasni vstrajnik. To je bilo pa vse, ostalo deluje brez napak in problemov.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov