hunterS je napisal/-a:ja če že u štartu veš d je za ta avto, letnik itd..prevlka cena pač na to upozoriš...nej da realno ceno pa je...toj tko ko da bi jz fičota prdaju za 5000e..lepo ohranjen 33000km prevoženih...štekaš kaj ti čem rečt...
Če misliš da je že v štartu edina primerna cena le najnižja med oglasi se pač odpravi gledat take primerke. Slej kot prej boš spoznal zakaj so ene cene nižje od drugih.
Mislim pa da se vsi zavedamo da je cena v oglasu le želja oz. pričakovanje prodajalca koliko bo dobil za svoj voz. In povsem logično gredo prodajalčeve želje v nebo, tvoja pričakovanja pa so ravno nasprotno. Končen dogovor je stvar prilagajanja pričakovanj obeh strani (kupca in prodajalca). Verjamem pa da se prodajalci ne odzivajo dobro na klice, kjer kupci še preden vidijo avtomobil iščejo ponudbo pol nižje kot je v oglasu. Ko si prodajalca poklical si izvedel da cena ni zabetonirana. Če si resen kupec se odpravi na ogled avtomobila, prodajalcu argumentirano (na podlagi pomankljivosti/napak na vozilu) pojasni koliko si pripravljen za avtomobil plačat in sem prepričan da bo tudi prodajalec naredil korak proti tvoji ponudbi. Če pa le gnjaviš po telefonu in pričakuješ že po nekaj sekundah/minutah pogovora ceno po tvojih pričakovanjih si ali še eden izmed premnogih dilerčkov ali pa internetni teoretik ne pa resen kupec tega vozila.
LP Tristan01
P.S: Zavedati se moraš da je nakup avtomobila precej več kot le posedanje pred spletnimi oglasniki in nadlegovanjem prodajalcev po telefonu. Ko najdeš primerek ki ti ustreza je pač treba tvegati in se odpraviti na ogled. Žal večkrat brez rezultata. Na žalost se lahko takih ogledov (pa tudi stroškov) nabere kar nekaj. Je pa to še vedno ceneje kot kupiti napačen avtomobil.
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.