Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
matador
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Sr feb 15, 2012 6:17 pm

GOLF VI 1.6 tdi

Napisal/-a matador Ne nov 17, 2013 7:07 pm

Fotr kupuje rabljenega golfa šestko, je malenkost zahteven, sem mu svetoval motor 1.6tdija, za ostalo pa ne vem kaj: kateri letnik najbolje za sprejemljivo ugodno ceno, oprema, DSG menjalnik ali ne, še kakšna malenkost ki odtehta nakup?
 
Uporabniški avatar
.com
Uporabnik
 
Prispevkov: 993
Pridružen: Če avg 18, 2011 4:09 pm
Kraj: Ljubljana

Re: GOLF VI 1.6 tdi

Napisal/-a .com Ne nov 17, 2013 7:33 pm

pejt na team vw pa maš malo morje tem
| GOLF 6 in 7 | TSI power |
 
matador
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Sr feb 15, 2012 6:17 pm

Re: GOLF VI 1.6 tdi

Napisal/-a matador Ne nov 17, 2013 7:39 pm

.com je napisal/-a:pejt na team vw pa maš malo morje tem

aha, tnx
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: GOLF VI 1.6 tdi

Napisal/-a tristan01 Ne nov 17, 2013 9:14 pm

matador je napisal/-a:Fotr kupuje rabljenega golfa šestko, je malenkost zahteven, sem mu svetoval motor 1.6tdija, za ostalo pa ne vem kaj: kateri letnik najbolje za sprejemljivo ugodno ceno, oprema, DSG menjalnik ali ne, še kakšna malenkost ki odtehta nakup?


Malenkost zahtevnemu vozniku svetuješ 1.6TDI? Hmmm ne vem če bo to ravno primerna izbira. Sicer nisi pojasnil glede česa je tvoj oče zahteven... Če govorimo o opremi naj gleda paketa comfortline ali highline. Že v paketu comfortline je vsa oprema ki jo večina voznikov potrebuje - od klime, tempomata, bc, komplet elektrike, sedeži z nastavljivo ledveno oporo...

Pri 1.6TDI bi gledal le 105km različico, saj je slabotnejša verzija pod 2.000RPM povsem neuporabna. Tudi močnejša različica je v primerjavi s starejšimi motorji močno zadušena in zahteva vožnjo nad 1.500 RPM, kar zna biti občasno moteče, saj zahteva 5 brzinski menjalnik pogosto vožnjo brzino nižje kot bi pričakoval od dizla. Kljub vsemu pa je motor varčen in za povprečno zahtevnega voznika povsem zadovoljiv. Ker omenjaš, da je oče malenkost zahteven se bojim, da s tem motorjem ne bo zadovoljen.

Ostajata še dve bencinski različici, ki sta v primerjavi z 2.0 TDI-jem cenovno ugodnejši, pa tudi za vožnjo bolj prijetni kot slabotnejši dizel. Govorim o 1.2 in 1.4TSI. Motorja sta ob ustrezni vožnji - beri dizelski režim pretikanja izredno varčna obenem pa dosti bolj živahna, saj sta sparjena z 6 brzinskim menjalnikom.

Kaj očetu odgovarja pa bo moral preskusiti, saj so v tej generaciji golfa dizelski in bencinski motorji povsem drugačni kot so bili v prejšnjih generacijah in jih ne moreš soditi po izkušnjah s starejšimi motorji.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
matador
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Sr feb 15, 2012 6:17 pm

Re: GOLF VI 1.6 tdi

Napisal/-a matador Po nov 25, 2013 11:31 am

Imajo 1.6 tdi-ji tudi varianto s 6 st. ročnim menjalnikom in pa ali je dsg pri tej motorizaciji priporočljiv oz. mu ''paše''
 
Uporabniški avatar
.com
Uporabnik
 
Prispevkov: 993
Pridružen: Če avg 18, 2011 4:09 pm
Kraj: Ljubljana

Re: GOLF VI 1.6 tdi

Napisal/-a .com Po nov 25, 2013 12:18 pm

Paše mu, pa še občutek imaš tak, kot da hitreje in bolje pospešuje kot z ročnim menjalnikom
| GOLF 6 in 7 | TSI power |
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: GOLF VI 1.6 tdi

Napisal/-a ~toMmy~ Po nov 25, 2013 1:38 pm

tristan01 je napisal/-a:Tudi močnejša različica je v primerjavi s starejšimi motorji močno zadušena in zahteva vožnjo nad 1.500 RPM, kar zna biti občasno moteče, saj zahteva 5 brzinski menjalnik pogosto vožnjo brzino nižje kot bi pričakoval od dizla.


Vidiš, tega res ne razumem. Ni stvar v tem, da je motor zadušen, ampak ima bistveno daljše prestave. Če se nisi zmožen temu prilagodit in hočeš na vso silo uporabljat pri določeni hitrosti isto prestavo, kot pri 1.9 TDI-ju, potem verjamem, da je moteče, ampak v tem primeru je težava v vozniku. Ne sklepat, da bo v istih prestavah isto obnašal kot stari, če gre pri VI 1. prestava do 40 km/h, 2. do 90 km/, tretja do 140 km/h...

Meni te dolge prestave odgovarjajo, pa imam doma dva 1.9 TDI-ja z bistveno krajšimi, večkrat pa vozim tudi dva zelo podobna Sprinterja (oba 6 st. menjalnik), le da ima eden bistveno daljše prestave, vedno polno obtežena in večinoma vožnja po vukoje*****, pa mi 99% časa daljše prestave bolj pašejo. Tudi navadit se mi ni noben problem na enega ali drugega.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Blasphemer
Novinec
 
Prispevkov: 155
Pridružen: Sr nov 06, 2013 9:45 pm

Re: GOLF VI 1.6 tdi

Napisal/-a Blasphemer Po nov 25, 2013 3:25 pm

Ne vem, če je fora samo v dolgih brzinah. Večina novih malih dizlov je crknjena do cca. 1800 obratov. Ne vem ali je to zarad manjše prostornine, CR sistem ali česa drugega.
 
mevden
Uporabnik
 
Prispevkov: 1327
Pridružen: So okt 18, 2003 6:19 pm
Kraj: Ljubljana-Fužine

Re: GOLF VI 1.6 tdi

Napisal/-a mevden Po nov 25, 2013 5:24 pm

Imamo doma 1.9 tdi in 1.6 tdi in vam povem da ne bi vec nikol kupil 1.9. Enostavno preglasen je.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: GOLF VI 1.6 tdi

Napisal/-a ~toMmy~ Po nov 25, 2013 5:53 pm

Blasphemer je napisal/-a:Ne vem, če je fora samo v dolgih brzinah. Večina novih malih dizlov je crknjena do cca. 1800 obratov. Ne vem ali je to zarad manjše prostornine, CR sistem ali česa drugega.


Dolg menjalnik pripomore tudi k slabši odzivnosti pri nizkih obratih, ampak načeloma tudi k večji uglajenosti pri višjih. Sam itak "kletne" obrate uporabljam večinoma za vzdrževanje hitrosti ali pa res blago pospeševanje.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: GOLF VI 1.6 tdi

Napisal/-a peroRS Po nov 25, 2013 6:15 pm

.com je napisal/-a:Paše mu, pa še občutek imaš tak, kot da hitreje in bolje pospešuje kot z ročnim menjalnikom


x2

1.6TDI in 7-stopenjski DSG sta ustvarjena eden za drugega. 8)
Paše kot ata na mlado mamo :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3078
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: GOLF VI 1.6 tdi

Napisal/-a mrtwelvetrees Po nov 25, 2013 6:27 pm

obstaja tudi močnejša verzija 1,6 tdi kot 105KM ? za golfa (tovarniško seveda)
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: GOLF VI 1.6 tdi

Napisal/-a peroRS Po nov 25, 2013 6:39 pm

Tanovi (Golf 7, Octavia 3, A3ka...) imajo tudi 1.6TDI 110KM, 6 prestav
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: GOLF VI 1.6 tdi

Napisal/-a tristan01 Po nov 25, 2013 8:26 pm

~toMmy~ je napisal/-a:
tristan01 je napisal/-a:Tudi močnejša različica je v primerjavi s starejšimi motorji močno zadušena in zahteva vožnjo nad 1.500 RPM, kar zna biti občasno moteče, saj zahteva 5 brzinski menjalnik pogosto vožnjo brzino nižje kot bi pričakoval od dizla.


Vidiš, tega res ne razumem. Ni stvar v tem, da je motor zadušen, ampak ima bistveno daljše prestave. Če se nisi zmožen temu prilagodit in hočeš na vso silo uporabljat pri določeni hitrosti isto prestavo, kot pri 1.9 TDI-ju, potem verjamem, da je moteče, ampak v tem primeru je težava v vozniku. Ne sklepat, da bo v istih prestavah isto obnašal kot stari, če gre pri VI 1. prestava do 40 km/h, 2. do 90 km/, tretja do 140 km/h...

Meni te dolge prestave odgovarjajo, pa imam doma dva 1.9 TDI-ja z bistveno krajšimi, večkrat pa vozim tudi dva zelo podobna Sprinterja (oba 6 st. menjalnik), le da ima eden bistveno daljše prestave, vedno polno obtežena in večinoma vožnja po vukoje*****, pa mi 99% časa daljše prestave bolj pašejo. Tudi navadit se mi ni noben problem na enega ali drugega.


Z obema motorjema imam za sabo nekaj 10.000 kilometrov. S starim 1.9tdi celo nekaj 100.000km. In ja 1.6tdi je zadušen pa kakorkoli obračaš. Je vseeno voziš v drugi ali pa v peti prestavi, motor se v primerjavi s starim tdi odziva precej medlo. Ostaja pa dejstvo, da je v višjih vrtljajih bolj živahen, ampak takrat ni kaj dosti tišji od starega motorja. Če sem iskren je 1.2tsi (ki je tudi pri hiši) veliko bolj odziven v nižjih vrtljajih kot pa TDI. Kot tak me ne prepriča, saj je zame izgubil ves čar ki ga imajo dizli, tudi vožnja po mestu je zame s takim motorjem mučna. Nizka prestava in visoki vrtljaji so recept za sunkovito vožno, vsak odvzem ali dodajanje plina je precej bolj sunkovito kot pri starem motorju. Tudi vožnja okrog omejitve z dobrimi 2000 vrtljaji v mestu mi je zelo moteča. Osebno raje peljem prestavo višje in da motor prede z minimalnimi vrtljaji.

Po izkušnji s TSI motorji sem prepričan, da bi precej k odzivnosti pripomogel 6 brzinski menjalnik ali pa DSG, vseeno pa nov TDI ostaja motor ki ljubi vrtljaje podobno kot bencinarji, v nizkih vrtljajih pa je bencinarsko len.

Lp Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov