sašo5 je napisal/-a:čestitke seveda....

in obilo veselja v vožnji...
xxl je napisal/-a:Upam,da si se prav odločil,tudi sam bi premislil o tej opciji,s tem,da bi vzel močnejšega s malce slabšim paketom opreme.
jaz tudi

recimo:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=790 ... P%20Active solidna cena...
For je napisal/-a:Glede porabe, pa ja ....

tole zdaj itak ni merodajno?
Koliko kilometrov rabi motor, da lahko rečemo da je ulaufan?
Zavore odlične, zvok zapiranja vrat primerjajte pri 308 pa pri Mazdi 3

...velika razlika!

sedaj ni čas za merit porabo.....utekanje cca 2000 km, ko bo pomlad bo zadeva merodajna (med 6,5 in 7,5 konstanta) - olje filter menjat med 3 in 5 t.km
kovinski zvok zapiranja vrat

pa saj je evropejec...

pskoda je napisal/-a: ampak čist na hitro me je najbolj zmotil števec za vrtljaje
ne samo to: cel kokpit je korak nazaj, naspram "staremu"
meni je ta klasična razporeditev svetovna_izgled števcev naravnost fantastčen + bela ciferplata...vendar to stane_v novem se vidi šparanje...(v Mazdi še slabše)

Oooooojoj sašo ...tole šele zdaj vidim
Hvala ti za čestitke!
olje filter menjat med 3 in 5 t.km
Sory sašo, ampak tole je tudi malo ....

Če proizvajalec reče da pridem čez 20.000 km in če da garancijo, zakaj bi jaz bil bolj pameten in zapravljal denar brezveze?
Astra je v šestih letih šestkrat dobila frišno olje. Naredila 174.000 km in niti zakašljala ni. Res ne vem zakaj bi mene bolj skrbelo kot njih, ki so dali garancijo?

Sploh se nočem obremenjevat s tem.
Pa tole glede kokpita

še en dokaz da se o okusih ne splača razpravljat.
Tvoje mnenje o tem, je za mene šokantno!
